Gå til innhold

snapchat igjen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Egentlig en liten bagatell...

Men ser at kjæresten har fått snapchat fra en. Spør så hvem dette er fra og han sier at han ikke vet hvem dette er.

Sier at det er jo veldig rart å ha folk på snap man ikke kjenner.

Vet han ikke sender mye snapchat med noen andre, jeg ligger på nr. 1 lista hans og vi sender så og si aldri til hverandre. Denne personen ligger ikke der i det hele tatt men kan huske at hun har ligget på lista hans før.

Men ble jo litt satt ut fordi jeg synes det var unødvendig å lyve om at han ikke vet hvem det er, når jeg klarte å finne det ut via å google brukernavnet og konfronterte han. Han mener fortsatt at han ikke mente å lyve om det.

Så blir det liksom veldig mye ut av ingenting og skjønner overhode hvorfor han ikke kunne sagt dette med en gang og ikke fortsette å påstå at han ikke vet hvem dette er. Føler han skapet utryghet...

Anonymous poster hash: 06dd7...bc0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er ufint å lyve om dette til deg. Dere er jo i et forhold, så istedet for å snoke er det jo mye bedre for han at du spør hvem denne personen er. Det er jo litt rart at han har jenter han ikke vet hvem er på lista si, for da hadde jeg også spekulert en del, og hvertfall hvis han ikke vil si hvem det er :P

Skrevet

ts

Det var det jeg sa også, at det var rart han hadde jenter der han ikke visste hvem var. Skjønte rimelig raskt at det ikke var sant. Men ble skuffet over at han lyver om en sånn liten ting.. Og fortsetter og si at han ikke visste hvem det er. Hvorfor kan han ikke bare si det?? Hvordan bør jeg videre snakke med han?

Skrevet

ts

Det var det jeg sa også, at det var rart han hadde jenter der han ikke visste hvem var. Skjønte rimelig raskt at det ikke var sant. Men ble skuffet over at han lyver om en sånn liten ting.. Og fortsetter og si at han ikke visste hvem det er. Hvorfor kan han ikke bare si det?? Hvordan bør jeg videre snakke med han?

Du kan jo fortelle han at du blir usikker på han når han legger til ''jenter han ikke kjenner'' og/eller ikke at han sier hvem det er. For problemet er jo ikke at han legger til noen, men det at han faktisk skjuler dette. Jeg hadde ikke likt dette selv, fordi jeg er ikke en sånn person som har behov for å legge til ukjente eller holde slike ting skjult for kjæresten min. Derfor reagerer jeg når jeg når jeg ser dette.

Skrevet

ts

Herregud, ro deg ned ti hakk. Jeg har blitt lagt til der av flere jeg ikke aner hvem er fordi de har brukernavn som ikke sier noe om virkelig navn. Dette skjer hvis snapchat-appen har tilgang på kontaktliste/fb-liste.

Anonymous poster hash: d667a...a47

Skrevet

Jeg ble lagt til igår, av en jeg ikke aner hvem er. Aksepterte og sendte en snap, spurte "hvem er du?". Fikk ikke noe svar, så sletta vedkommende igjen. Antok at han hadde lagt til feil person. (Jeg bruker mitt ekte fornavn som brukernavn). Så jeg ville ikke klikka helt riktig enda 😃

• Liker 1
Skrevet

Ts

Snakket med han igår... Fortalte at jeg rett og slett ikke tolerer å bli løyet til. Ba han rydde opp i lista si om han hadde noen der som han ikke kunne stå for. Han hevder at han har alt på sitt rene. Og sa da at da skal det være unødvendig å lyve! Tror han valgte en hvitløgn for å slippe unna med spørsmål fra meg, men å ta den personen jeg skal stole mest på i å lyve er vondt. Selvom dette egentlig er en filleting, og jeg mistenkte ikke noe annet enn at han løy... Han har beklaget seg opp i mente, og sagt at hsn av og til kan bli feig... Og lovet å være ærlig.

Skrevet

Herregud for et regime typen din lever under. Stakkars.

Anonymous poster hash: 2b438...328
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...