AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #1 Skrevet 23. september 2014 Er det noen her som har gode råd til hvordan jeg skal klare å komme ut likt med benkeskap og veggskap etter et hjørne med nye Metod?? Sitter og river meg i håret her! Med gamle, gode Faktum har jeg brukt benkeskap som tar 90cm. av veggen fra hjørnet. Veggskapene tar 60cm. av veggen, og jeg har da brukt et 30cm. skap på hver side for å komme ut likt oppe og nede. Med Metod er det annerledes! Der er hjørneveggskapene tydeligvis mer mot 70cm. av veggen, og benkeskapet er ca. 90cm. Mangler da 20cm. på hver side, og den størrelsen på skapene har de jo bare i 80cm. høyde?? Jeg hadde tenkt meg skap til taket denne gangen (100cm.), og det eksisterer tydeligvis ikke i skap som er 20cm. brede. Hvordan komme ut likt da?? Dumme Metod!! Ikke har de 30cm eller 50cm. lenger heller! Argh! Anonymous poster hash: e6465...e57
Titti72 Skrevet 23. september 2014 #2 Skrevet 23. september 2014 Start i hjørnet og bygg deg utover, hvis veggen ender i "løse lufta". Er det en vegg med 2 hjørner, og du får 20 cm luft, så bruk sidevanger, og lag deg en hylle (til pynt eller krydder) med den. Jeg har gjort det, og det ble kjempefint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå