Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Hvor mener dere at grensene i et forhold som bare er seksuelt bør gå?

Hvordan bør man møtes, hvor ofte, hvor "nært" bør man tillate at man kommer hverandre?

Jeg lurer fordi jeg har en FF som jeg møter ca. 1 gang i uka. Han er til tider veldig interessert, han snakker til meg flere ganger i uka, avtaler middag/film, når vi er sammen er han veldig kosete (holder i hånda, holder rundt meg)

Vi overnatter alltid hos hverandre og ligger og koser og prater til langt på dag.

Han tar også mye kontakt når han er på byen og har drukket, kan bli ganske pågående og opptatt av at vi skal møtes. Om han ikke får noe svar fra meg kan fort finne på å ringe meg en 5-6 ganger. Han er den typen som skryter av at han skal ut og finne damer, så ender han opp med å bli desperat etter å møte meg.

Han har sagt han ikke vil binde seg, men av og til tenker jeg at det kan bli litt for nært mellom oss. Litt for mye kos egentlig, da jeg vet at det lett kan føre til følelser. Jeg vet ikke om han tenker at han må spise med meg og se film først for å fremstå som en snill fyr og ikke en player.

Er jo fint at vi kan ha en kveld sammen med prating og kos før sex, men noen ganger tenker jeg det blir å gå rundt grøten, når jeg likevel vet at det er sex han i hovedsak kommer for!

Anonymous poster hash: 1a410...be8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde det var en ny Fotballfrue tråd.

Anonymous poster hash: f00f5...63f

• Liker 17
Skrevet

Hahahahahaha jeg trodde du mente fotballfrue og måtte tenke meg om 4 ganger før jeg skjønte du mente fuck friend :fnise:

• Liker 4
Skrevet

Hehe, innser nå at det var dumt å bruke FF i overskriften...

• Liker 3
Skrevet

CBE <3

Anonymous poster hash: 0e7f5...064
  • Liker 2
Skrevet

Med den overskriften, så får du ikke svar på spørsmålet ditt, men en masse kommentarer om FF :fnise:

Anonymous poster hash: e4fc6...43d
Gjest brutal_mann
Skrevet

Han vil mer enn å være FF men tør ikke innrømme det. Verken for deg eller seg selv.

Skrevet

Han vil mer enn å være FF men tør ikke innrømme det. Verken for deg eller seg selv.

Du tror det altså?

Skrevet

Det virker slik. Jeg anbefaler å ta en prat med han. Om det er slik at han har følelser for deg og du ikke for han så kan du spare han for mye ved å ta det opp med en gang :)

Gjest brutal_mann
Skrevet

Du tror det altså?

Nei, jeg pleier å samle ord i en sekk og så rister jeg litt før jeg drar ut en neve av dem og setter dem sammen til en setning eller to! :cool:

Spøk til side, ja, slik du beskriver dette så er han hekta på deg. Her må du enten komme fyren i møte, om du er der, eller så må du legge alt dødt.

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg pleier å samle ord i en sekk og så rister jeg litt før jeg drar ut en neve av dem og setter dem sammen til en setning eller to! :cool:

Spøk til side, ja, slik du beskriver dette så er han hekta på deg. Her må du enten komme fyren i møte, om du er der, eller så må du legge alt dødt.

Men han sier han ikke vil binde seg... Hekta ja, det er jeg klar over, men det betyr jo ikke alltid at man vil ha et forhold likevel!

TS

Gjest brutal_mann
Skrevet

Men han sier han ikke vil binde seg... Hekta ja, det er jeg klar over, men det betyr jo ikke alltid at man vil ha et forhold likevel!

TS

Aldri hør på hva folk sier, se på hva de gjør.

Skrevet

Aldri hør på hva folk sier, se på hva de gjør.

I utgangspunktet enig i det, men han viser ganske tydelig dette med at han vil være fri til å sjekke opp andre damer og! Så hvis jeg skal se på det han gjør i forhold til det han sier så tilsvarer kanskje 50 % av handlingene hans det med at han ikke vil binde seg og resten at han kanskje føler noe for meg.

Gjest brutal_mann
Skrevet

I utgangspunktet enig i det, men han viser ganske tydelig dette med at han vil være fri til å sjekke opp andre damer og! Så hvis jeg skal se på det han gjør i forhold til det han sier så tilsvarer kanskje 50 % av handlingene hans det med at han ikke vil binde seg og resten at han kanskje føler noe for meg.

Jeg toker det som at han er redd for egne følelser og derfor gir inntrykk av å være en player som har en kvinne i hver favn, eh, havn. Sett hardt mot hardt du og se hva som skjer.

Skrevet

Jeg toker det som at han er redd for egne følelser og derfor gir inntrykk av å være en player som har en kvinne i hver favn, eh, havn. Sett hardt mot hardt du og se hva som skjer.

Ja, du har et poeng der! Hvordan skal jeg sette hardt mot hardt?

Gjest brutal_mann
Skrevet

Ja, du har et poeng der! Hvordan skal jeg sette hardt mot hardt?

Hva vil du oppnå da? Forhold, eller ha han som FF?

Skrevet

Hva vil du oppnå da? Forhold, eller ha han som FF?

Jeg kunne vel tenkt meg å prøve å bli bedre kjent med han som noe mer og se hva det kunne føre til!

Om han bare vil fortsette som før så kan jeg vel leve med det og, mye er vel opp til hva han vil.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Jeg kunne vel tenkt meg å prøve å bli bedre kjent med han som noe mer og se hva det kunne føre til!

Om han bare vil fortsette som før så kan jeg vel leve med det og, mye er vel opp til hva han vil.

Bestem deg for hva du vil og gå for det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...