smil Skrevet 11. juli 2004 #1 Skrevet 11. juli 2004 Bruker msn messenger en del. På personlige innstillinger har jeg valgt at jeg ikke vil at samtalene mine skal lagres. Likevel blir de lagret. Noen som kan hjelpe meg? Please??
smil Skrevet 11. juli 2004 Forfatter #2 Skrevet 11. juli 2004 Må bare legge til at hvis jeg trykker fil - åpne meldingslogg, så står det at jeg ikke har noen meldingslogger. De blir lagret under mine dokumenter. Noen som vet råd? Kan jo slette etter hver samtale, men det er litt tungvint da. Har forresten messenger plus.
Gjest lilletrille Skrevet 12. juli 2004 #3 Skrevet 12. juli 2004 Jeg har samme problem. Venter spent på svar.
Catzy Skrevet 12. juli 2004 #4 Skrevet 12. juli 2004 Kanskje du må slette alle loggene, og så gå gjennom instillingene en gang til. Prøv også å bytte folder der det lagres, og se om det dukker opp noe nytt i denne folderen når du prøver. Mulig du bør restarte maskinen etter å ha gjort endringene, eller i hvertfall skru av og på messenger. Catzy
smil Skrevet 12. juli 2004 Forfatter #5 Skrevet 12. juli 2004 Takk for svar.Har prøvd det du skrev flere ganger, og det hjalp ikke. Men nå har jeg avinstalert messenger plus, og problemet er borte!
Gjest Anonymous Skrevet 13. juli 2004 #6 Skrevet 13. juli 2004 Hei! Hmmm.. nå spør jeg sikkert kjempedumt, men hvordan ser jeg om mine samtaler blir logget? Går under mine dokumenter.. hva mer?
smil Skrevet 13. juli 2004 Forfatter #7 Skrevet 13. juli 2004 Åpne "messengerboksen" (der du ser hvem av dine kontakter som er pålogget). Trykk på navnet ditt, velg personlige inntillinger, velg meldinger (tror jeg). Nederst der står det angitt hvor dine meldinger evt. lagres. Så går du inn der. Mulig det lagres et annet sted likevel. Det gjorde det til meg. Se etter en katalog som heter "meldingslogger" "my chat logs" eller lignende...
Gjest Anonymous Skrevet 13. juli 2004 #8 Skrevet 13. juli 2004 Takk skal du ha.. jeg fant ikke noe... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå