Rudabe Skrevet 23. september 2014 #1 Skrevet 23. september 2014 Hei! Jeg liker å trene med få folk tilstede. Startet å trene på Domus Athletica, hvor på mandager klokka 19 var stappa. Vet dere om når det er få folk på Domus på hverdagene. Jeg trener hver dag ... takk for svar
Mormont Skrevet 23. september 2014 #2 Skrevet 23. september 2014 Før kl. 17 pleier det å være greit. Etter da blir det ofte veldig fullt.
Belle de Jour Skrevet 23. september 2014 #3 Skrevet 23. september 2014 Aldri! Haha, det er rimelig sprengt kapasitet. Min erfaring er at trykket ofte letter litt fra og med onsdag, mandag er stappa fra fire og utover. Ellers er det greit å trene på morgen (selv om jeg faktisk har opplevd kø til møllene da og, altså rundt åtte). Møller og knebøystativ er utstyret med lengst kø.
Wiggins Skrevet 23. september 2014 #4 Skrevet 23. september 2014 Det er ganske få folk der midt på dagen. Jeg mener å huske at garderobene er stengt rundt kl 13 for reingjøring, særlig timen rett før reingjøringa er det få folk der. Det er ikke så veldig mange rett etterpå heller, men fra fire og utover er det vel ganske fullt. Hvis du ikke kan trene midt på dagen vil jeg tro at det er flest folk der på mandag og tirsdag og færrest folk på fredag kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå