AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #1 Skrevet 23. september 2014 Heisann! Jeg er ny på dette forumet, men tror jeg har truffet rett sted å spørre om noen tips/råd. Jeg har ei venninne som jeg vil (anonymt i starten) gjøre noe ekstra for gjennom en periode på 6-9 måneder. Vi har vært veldig gode venner i mange år, og det har alltid vært interesse fra begge sider til et forhold, men det har aldri vært noen god tid for et forhold. Det er kanskje ikke den beste tiden for forhold nå heller, men jeg kan ikke se hu i armene på en annen fyr før jeg har fått "closeure". Det jeg trenger råd til er hva som blir oppfattet som søtt/romantisk osv, uten at det blir for mye, og for klengete. Vi bor i to forskjellige byer, langt unna hverandre for øyeblikket, så det gjør jo alt litt vanskeligere. (jeg i Trondheim, og hun i Gjøvik). Så, har dere noen tips til ting å sende/gjøre/si/gi som får henne til å innse at jeg er stormforelsket, og vil i det minste PRØVE å få det til å funke! Mvh Han som ikke vet hva han skal gjøre! Anonymous poster hash: 95db6...0fc
Vasa Skrevet 23. september 2014 #2 Skrevet 23. september 2014 Komme med ros, og Sende blomster er en fin ting. Eller bare si at du har blit veldig glad i henne. Så får du høre reaksjonen Lykke til
mrhost Skrevet 23. september 2014 #3 Skrevet 23. september 2014 (endret) Jeg anbefaler deg og IKKE vise til henne at du er stormforelsket. Grunnen til det skal jeg forklare nærmere nå. En forelskelse kommer av at du ønsker noe som du kanskje ikke få. Hvis du tenker etter, så er det nettopp denne situasjonen du er i nå. Du vet ikke hun er keen på deg tilbake. Den største feilen mange gjør er nettopp det Vasa skriver ovenfor her. Så såkalte gamle måten og sjekke en person opp på, nemlig komme med masse komplementer, blomster, noen spanderer dyre middager etc. Altså, du prøver å "kjøpe/manipulere " personen til å like deg. Unngå dette. Du skal selvfølgelig være hyggelig og vise en viss interesse, men det er også viktig at du kommuniserer selvstendig slik at hun føler at hun også må jobbe litt for å få deg. Forelskelse handler om spenning sant? Hvis jenta VET hun kan få deg, tar det vekk veldig mye av denne spenningen som må være der for og for at forelskelsen er til stede. Så selve tipsene til hva du burde gjøre. Prøv og skape det jeg kaller Gutt- jentesamtale. Altså samtaler med følelser i. Reise, opplevelser eventyr, sex osv... Skjønner? Altså ikke logiske emner. Unngå praktisk venneprat, der ligger det lite eller ingen følelser i. Bruk øynene godt da med god blikkontakt og gjerne flørt med blikket. Berør jenta mye på en naturlig måte. Skuldre, hender, ryggen og generelt vær en person som naturlig berører mye. Ps. Har du lite trening i dette kan det virke unaturlig og creepy for jenta, men trening gjør mester og når det blir veldig naturlig for deg, blir det naturlig for de rundt deg. Tull og tøys med jenta. Flørting er og tulle på en ikke personlig måte. Du gjør det ved og erte hun, og samtidig ha glimt i øyet, slik at det ikke blir dårlig stemning. Det skal være gøy. Erter hun deg tilbake vet du at hun også er tiltrekt. Dette er noen av tipsene du kan prøve deg frem med. Ps. Ikke glem å ha det gøy, å kose deg, da gjør hun også det. Det er attraktivt i seg selv. Lykke til Endret 23. september 2014 av mrhost
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå