Gå til innhold

Snille utdr.lag?????

Anbefalte innlegg

Gjest Poirot
Skrevet

Uten unntak synes jeg folk her inne skriver at de ønsker deg snille koselige utdrikningslag, fordi de liker ikke utdriting.

Og så, når man leser hvordan de har foregått, så fremstår de for meg ofte som et klassiskt utdritningslag som mange ikke ønsker seg, bortsett fra at de fleste er svært fornøyde.

Jeg blir ganske overrasket når jeg leser noen gruer seg fælt, og så etterpå forteller om (tar litt fra fantasien nå, ønsker ikke å henge ut noen) salg av kyss, divers kostymer, løpe rundt og gjøre oppgaver i sentrum med slør på hodet, kle seg ut som dyr, ha danseoppvisning osv.

Det er jo kjempefint at folk koser seg, ikke noe er bedre enn det. Men for meg er liksom disse tingene alt jeg har i hodet når jeg tenker på utdritning.

Kan det være slik at mye av det vi ser på som utdritningslag faktisk er en liten del av en større koselig dag? Og at andre kan ha sett på det dere har gjort (og syntes var gøy) som utdritning?

Kan det være slik at hun som er kledd ut som et dyr skal flytte på gård, og hun som har danseoppvisning har drevet med dette i mange år. Og at det derfor ikke virker så flaut for dem som for oss?

Videoannonse
Annonse
Gjest Tabby
Skrevet

Mulig du har rett i det Poirot. Det èn ser på som utdritning er ikke flaut for en annen i det hele tatt.

Jeg har i hvert fall sagt til min forlover og min søster at jeg gjør rett og slett ikke det de har lagt opp til hvis jeg synes det blir for ille... Men at jeg gjerne er med på moro, bare det ikke blir moro på min bekostning for de andres del. Og så har jeg blitt lovet å ikke bli sjenket, jeg skal få styre drikkingen selv og vil da kunne ha litt mer kontroll over hva jeg er villig til å gjøre. Tror nok mange blir ganske fulle og gjør mer enn de egentlig ville jeg da...

Gjest Madam Felle
Skrevet

Jeg er enig med deg, og derfor kommer jeg til å planlegge min egen dag selv.

Jeg skal leie en hytte en hel helg, der jeg kommer til å samle alle mine venninner. Så det blir ikke noe utdritning her i gården. :sjarmor:

Gjest Poirot
Skrevet

Men jeg mente ikke å lage dette til en tråd om at utdritnignslag er dumt.

Jeg stiller snarere spørsmål om det egentlgi finnes så mange utdritningslag, i og med at de fleste her inne er kjempefornøydemed at de ikke ble driti ut, enda de har gjort masse ting jeg aldri ønsker å gjøre fordi det er så flaut.

Og da synes jeg det er rart at de skriver "heldigvis ble det som jeg håper uten utdritning, jeg måtte bare stå på samvirkelaget med en kondom på hodet og selge kyss".

For emg er dette definitivt utdritning, og jeg skjønner ikke hva de har gruet seg til når dette tydeligvis er helt ok og bare gøy.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Jeg vet faktisk ikke hva andre tenker, men jeg villa aldri gjort noe slikt.

Men det kan jo hende de har sett for seg noe enda verre, og vært glad for at det ikke var så gale likevel. Jeg vet ikke, men kanskje det også har noe med når alle er samlet, så blir det ikke så gale likevel. Hele vennegjengen står og heier, og hjelper til med salg ol, og da er det ikke så gale.

Skrevet

Ja, jeg skjønner hva du mener Poirot. Men hvem er det som vil si at utdrikningslaget ikke var vellykket i etterkant. Alle har det vel gøy, selv om det kanskje dukker opp et par elementer man ville vært foruten.

Snodig å høre om alle som ikke ønsker utdritning i sitt utdrikningslag - men som for meg kan virke som nettopp det ved å lese referat fra dagen i etterkant :roll:

Selv sier jeg bare "go for it". Stoler 100% på min forlover. Hvem gjør vel ikke det?

Litt morro må man jo ha, bare det ikke blir utkledning på carl johan...dette er jeg rimelig lei nå. Men min venninnegjeng kjenner meg jo såpass at de nok gjør dagen min slik jeg "vil" ha den. Mange ting som for noen kan virke som "utdriting" for andre, men som kanskje er midt i blinken for meg :wink:

Er ganske "sporty" av meg og stiller opp på det meste. Kun kos med venninner hadde for meg kanskje blitt litt kjedelig... Litt krydder underveis hadde gjort susen :ler:

Gjest Poirot
Skrevet
Men hvem er det som vil si at utdrikningslaget ikke var vellykket i etterkant.

Ingen vits i å juge på seg noe som helst her på KG, etter min mening.

Men du har skjønt hva jeg mente. (Var litt vanskelig å få frem)

Skrevet

Nei, helt enig. Er jo ingen "konkurranse" her inne heller vel :ler:

Skrevet
:ler: Genialt, du tar ting på kornet igjen, Poirot! Interessant å lese om dine funderinger. Jeg har også lagt merke til dette fenomenet ang utdritningslag. Men jeg tror det ofte er slik at det noen vil se på som utdritning egentlig er noe internt-rellevant-festlig for den bruden det gjelder, slik at det blir gøy for vedkommende.
Skrevet

Forstår hva du mener Poirot. Blir litt det samme som jenter som sier at de ønsker seg en enkel brudekjole, og ender opp med noe annet enn en helt enkel brudekjole, sett i mine øyne. Er komisk å være i en brudesalong og høre hvor mange jenter som kommer inn og sier til ekspedetrisen at de ønsker en enkel og stilren kjole. Men hva som er enkelt for meg er nok absolutt ikke det samme for en annen.

Gjest Poirot
Skrevet
Men jeg tror det ofte er slik at det noen vil se på som utdritning egentlig er noe internt-rellevant-festlig for den bruden det gjelder' date=' slik at det blir gøy for vedkommende.[/quote']

Det tror kanskej jeg også, særlig etter å ha lest her inne. Så kanskje de fleste burde slappe av litt mht redselen for slike u.lag, for alle blir jo stort sett fornøyd.

Så får heller vi andre gå forbi på gata og tenke "stakkars", mens hun egentlig har det superbra.

(Jeg funderer på mye rart for tiden)

Gjest Gjesta
Skrevet
Men hvem er det som vil si at utdrikningslaget ikke var vellykket i etterkant.

Dette var det første som slo meg også.....

Det er sikkert noen som er misfornøyd med utdrikkningslaget pga at de ble utdritt foran andre, men likevel sier de at de hadde det helt topp, for at de som arrangerte det ikke skal bli fornærmet...

Clea

Gjest Poirot
Skrevet

Dette var det første som slo meg også.....

Det er sikkert noen som er misfornøyd med utdrikkningslaget pga at de ble utdritt foran andre, men likevel sier de at de hadde det helt topp, for at de som arrangerte det ikke skal bli fornærmet...

Clea

Selvfølgelig. Men nå snakker jeg om på KG.

Gjest Tabby
Skrevet
(Jeg funderer på mye rart for tiden)

Begynt å grue litt for ditt eget u.lag også? :wink: Det gjør jeg i hvert fall.

Gjest Poirot
Skrevet

Begynt å grue litt for ditt eget u.lag også? :wink: Det gjør jeg i hvert fall.

Nei, jeg gruer meg ikke. Har snill (og litt slem) forlover, som jeg arrangerte for i fjor - hvilket fikk mye skryt. Stoler på mine venner, så jeg gruer meg overhodet ikke. Har verre og vikitgere ting å tenke på.

Skrevet

Jeg gruer meg heller ikke for mitt eget. Gleder-gruer meg bare for når det blir, og er selvsagt nyskjerrig på hva de har planlagt. Elsker overraskelser jeg! Stiller opp på det meste også.

Det siste jeg ville gjort var å nekte på noe min forlover hadde ordnet. Ville aldri såret vennene mine på den måten. Men så har det seg slik at jeg VET at min forlover og mine venner vil gjøre dagen super spesiell! ER overhodet ikke bekymret.

Lover å fortelle sannheten til dere her på KG i etterkant - om jeg virkelig var fornøyd eller ei :ler:

Gjest Embla s
Skrevet

Hm, sånn har jeg aldri tenkt på det før.. Kanskje det er slik at venninnegjengen har det så utrolig morsomt mens de holder på at det ikke gjør noe at bruden måtte gjøre pinlige ting? Eller kanskje det føltes litt forløsende å gjøre pinlige ting i en trygg ramme (i midten av en venninnegjeng)? Jeg kan også synes det er morsomt å gjøre sprø ting, men det må skje på sparket. Det kan ikke være fordi andre har planlagt det. Kanskje de som klarer å slippe seg løs og hoie rundt med kondom på hodet ikke tar seg selv så høytidlig?

Noe som slår meg når jeg passerer div. utdrikningslag på Karl Johan, er at ingen av de som ser dette (altså ingen av de som ikke er med på festen) syns det er spesielt festlig, sjokkerende eller søtt. Tror de fleste forbipasserende syns det er slitsomt, idiotisk og litt teit. (men de involverte koser seg jo, og det er kanskje hovedsaken?)Minner meg om russen igrunnen.. Tjo & hei :roll:

Skrevet

Jeg gjorde et par småting som jeg ikke ville funnet på selv, men det var ikke andre enn oss tilstede (bortsett fra noen senile på et gamlehjem som sikkert ikke fikk det med seg en gang), så det var ikke så farlig.

Hadde det involvert et eller annet dust i gågata, hadde det vært helt anerledes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...