AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #1 Skrevet 23. september 2014 Hei! Jeg føler jeg trenger å blåse litt ut om "the one who got away". Og gjerne gi noen tips og innspill om hva pokker jeg kan gjøre. Jeg har vært dødens forelsket i en fyr siden jeg var 15. Er nå 22 og mister fortsatt pusten av å se han. Vi holdt på den gang jeg var 15 og det skjer alltid noe når vi møtes( som er helt tilfeldige sammenstøt hvert andre år). Selvfølgelig ikke dersom jeg er i et forhold, men da kjennes det ut som verdens største hjertesorg igjen.Hverken jeg eller han klarer å holde seg vekk. Det er på en måte en helt enorm tiltrekningskraft mellom oss. Ikke bare fysisk, men også psykisk. Jeg blir trist og gal av tanken på at det aldri kan bli oss. Jeg er i et stabilt og godt samboerskap med en fantastisk mann, men jeg klarer fortsatt ikke få han ut av tankene eller bare legge vekk de følelsene jeg har. Er det noen som har vært i samme situasjon som kan komme med tips og innspill? Anonymous poster hash: 07fe3...40f
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #2 Skrevet 23. september 2014 Ingen ? Anonymous poster hash: 07fe3...40f
Gjest FuturePrimitive Skrevet 23. september 2014 #3 Skrevet 23. september 2014 bla bla bla..se litt mindre sex and the city. Get over it. 4
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #4 Skrevet 23. september 2014 Jeg har! Det gikk delvis over av seg selv etter 13(!) år. Det er fremdeles ikke helt over for min del, men det forstyrrer ikke livet mitt lenger. Jeg tror noen mennesker bare har en spesiell kjemi, og følelsen kan vare evig selv om den ligger i dvale i perioder. Skjønner godt hvordan du har det, og har dessverre ingen gode råd om hvordan du kan gå videre..Anonymous poster hash: b77fc...31e
Flibidy Flæbidy Skrevet 23. september 2014 #5 Skrevet 23. september 2014 Beste er vel å ikke se ham. Med engang man ser hverandre, prater sammen osv. kan dette ha en tendens til å blusse opp igjen. Så dersom du er sikker på at "det aldri kan bli dere", så er vel det å holde avstand fra ham så langt det lar seg gjøre, mitt beste tips.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #6 Skrevet 24. september 2014 Er jo nettopp dette jeg gjør. Når jeg er i et forhold så går jeg kun rett forbi han med et hei og et smil. Anonymous poster hash: 07fe3...40f
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #7 Skrevet 24. september 2014 Selv om jeg ikke har sett han jeg liker på flere måneder, er jeg fortsatt like forelska. Så å ikke se hverandre, hjelper ikke i mitt tilfelle :/Anonymous poster hash: f6d7f...175
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå