camillete Skrevet 23. september 2014 #1 Skrevet 23. september 2014 Vi har bestemt oss for at d er kjempe fin tid å få ett barn sammen nå. Men grunnet min jobb kan jeg tidligst bli gravid i februar. Men jeg går jo nå på p-piller. Når slutter man på de? Har to fra før. Men ene var uhell og andre var d ikke så nøye med, jeg bare tok ut spiralen også tok vi d som d kommer. Jeg vil jo helst bli gravid i Februar/Mars jeg da
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #2 Skrevet 23. september 2014 Du kan jo slutte på dem nå og bruke kondom fremover?Anonymous poster hash: 20a5e...d61
Moffedille Skrevet 24. september 2014 #3 Skrevet 24. september 2014 Jeg ville absolutt sluttet på pillen nå og brukt kondom i steden. Man har ingen garanti på hvor lang tid kroppen trenger for å stabilisere syklusen etter pilleslutt.
camillete Skrevet 24. september 2014 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2014 Ingen dum ide 😉 Spørs om mannen blir veldig fornøyd. Men da blir d kanskje lettere baby 😁
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #5 Skrevet 24. september 2014 Om det er helt krise å bli gravid før februar, så bruker dere kondom fram til da. Er det bare ønskelig, men ingen krise, kan dere hoppe av i svingen. Men droppe pillene ville jeg i alle fall gjort nå, ja. Anonymous poster hash: f0f80...6fa
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #6 Skrevet 24. september 2014 Jeg ville sluttet i januar eller februar jeg. Stort sett for det helt fint, og jeg skjønner at dere har god tid? Ville aldri i livet giddet å stoppe nå og brukt kondom...Anonymous poster hash: 4d781...9ff
camillete Skrevet 25. september 2014 Forfatter #7 Skrevet 25. september 2014 Vi får litt trøbbel med jobb om vi blir gravid før Februar. Så jeg vil vente. Men etter d har vi ikke bestemt hvor lenge vi vil prøve. Men skjer d ikke naturlig skjer d ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå