AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #1 Skrevet 23. september 2014 Vi har vært sammen i over 1,5 år. I løpet av denne tiden kan jeg ikke huske mange tilfeller hvor han snakket om fremtiden, vår eller hans for den saks skyld. Er noen menn bare sånne? At de handler og lever i nåtiden fremfor å snakke om noe de vil gjøre om et halvt år eller ellers i livet? Anonymous poster hash: 738b4...544
Zoega Skrevet 23. september 2014 #2 Skrevet 23. september 2014 Si det som det er, spør han hva han tenker om fremtiden. Er du i den, har du planer om å flytte - skifte jobb etc. Hvis ekteskap og barn er noe du tenker på og VIL, burde han få vite det for å finne ut av det også. Noen gutter lever i nuet. 😋
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #4 Skrevet 23. september 2014 Hvor gamle er dere? 30 og 35 år. Ingen barn. TS Anonymous poster hash: 738b4...544
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #5 Skrevet 23. september 2014 Det er jo ikke alt som er like viktig med tanke på fremtiden. Folk skifter jobber, etterutdanner seg osv. i mye større grad gjennom livet i dag enn før. Men det som er viktig er å få avklart dette med barn. Ønsker du, han eller begge barn? Med tanke på alderen deres så har dere faktisk ikke så ekstremt god tid om en eller begge ønsker det. Kan være lurt å få klarhet i Anonymous poster hash: 57bef...c8d
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #6 Skrevet 23. september 2014 Min kjæreste er også sånn. Vi er i slutten av 20-årene og har vært sammen i snart 5 år. Det er rett og slett umulig å spørre om hva han ser for seg om f.eks. 1 år, han lever veldig i nuet. Jeg har forsøkt å spørre "hvor ønsker du å være om x antall år?", men da får jeg bare "aner ikke" til svar. Jeg har dog avklart dette med barn, det er noe vi ønsker begge to (men jeg ønsker nå, han er ikke klar og har heller ikke gitt noe tidsperspektiv annet enn "en gang i livet"). Jeg elsker å planlegge og drømme om fremtiden, han er ikke sånn i det hele tatt. Anonymous poster hash: eefee...bd8
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #7 Skrevet 23. september 2014 Det er jo ikke alt som er like viktig med tanke på fremtiden. Folk skifter jobber, etterutdanner seg osv. i mye større grad gjennom livet i dag enn før. Men det som er viktig er å få avklart dette med barn. Ønsker du, han eller begge barn? Med tanke på alderen deres så har dere faktisk ikke så ekstremt god tid om en eller begge ønsker det. Kan være lurt å få klarhet i Anonymous poster hash: 57bef...c8d Jeg har tatt opp tema om barn. Ja, han ønsker seg barn. Minst en. Spurte hvor mange jeg ville ha og da sa jeg minst tre. Jeg påpekte alderen vår. Så han vet at jeg tenker på det i det siste. Men vi har ikke lagt noen planer rundt det, bare stilte spørsmål og pratet. Må vel ta en prat en gang til for å spørre hva han ser for seg i fremtiden og min plass der. TS Anonymous poster hash: 738b4...544
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå