AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #1 Skrevet 23. september 2014 Så, en venninne har bursdag til helgen og kjæresten hennes har ordnet i stand surprise-fest. I innbydelsen står det at om vi vil ta med gave, ønsker jubilanten seg penger.. Det er ikke mer enn 10stk som er bedt, og alle er ganske "middelklasse" så vet ikke helt hvor mye penger de forventer å få inn.. Jubilanten selv har best stilling av alle, så forstår ikke helt at det ønskes penger.. Uansett, hvis jeg må gi penger, hvor mye synes dere jeg bør gi? Og er det noen morsom måte å gi penger på? Det er jo så kjeeeedelig å gi penger..Anonymous poster hash: 672ff...31f
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #2 Skrevet 23. september 2014 Det er bare FREKT å be om penger til en voksenbursdag, og jeg tipper venninnen din ville vært veldig flau om hun visste at kjæresten skrev dette i innbydelsen. Kjøp heller noe du ønsker å gi henne. Anonymous poster hash: 1f94f...20e 2
Aule Skrevet 23. september 2014 #3 Skrevet 23. september 2014 Jeg hadde følt meg som en uteligger hvis jeg mottok kontanter i 30-årslag framfor vin. Gi beskjed til samboeren at pengegaver utgår når man slutter med barnebursdager på barneskolen. Gi dem et gavekort på noe, alkohol eller noe med litt humor - som en skikkelig grell topplue med dusk, en gul pynteelefant fra Nille eller en hjulvinne fra Biltema.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå