AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #1 Skrevet 23. september 2014 Heihei! Jeg er en person som tydeligvis blir lett betatt, tror jeg. Jeg vet ikke om jeg har vært forelsket. Kan noen si meg forskjellen? Tror også jeg blir lett betatt fordi jeg bare vil ha "noen" som vil ha meg også, å føle meg ønsket. Jeg blir gal av meg selv, holder på med en mann jeg egentlig vet er dødfødte greier, men jeg klarer ikke stoppe meg selv. Han får meg til å føle meg usikker i tillegg til at jeg ser han har en del dårlige kvaliteter og merkelige verdier. Jeg vet alt dette, men hvordan skal jeg trekke meg unna? Jeg høres jævlig selvgod ut nå, men jeg fortjener bedre.Anonymous poster hash: bebfc...adf
ekkoet Skrevet 23. september 2014 #2 Skrevet 23. september 2014 det er stort sett et definisjonsspørsmål hvor grensen går. Hadde du vært forelsket hadde du ikke tenkt de tankene om alle hans dårlige kvaliteter, da hadde du vært mer blind for disse eller tolket dem som noe annet, som at han er "selvsikker, individuell og går sine egne veier". Bare bestem deg og gjennomfør det på en måte hvor det er ingen vei tilbake, om du vet det er dødfødt holder det deg bare tilbake for å finne noe bedre.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #3 Skrevet 23. september 2014 Heihei! Jeg er en person som tydeligvis blir lett betatt, tror jeg. Jeg vet ikke om jeg har vært forelsket. Kan noen si meg forskjellen? Tror også jeg blir lett betatt fordi jeg bare vil ha "noen" som vil ha meg også, å føle meg ønsket. Jeg blir gal av meg selv, holder på med en mann jeg egentlig vet er dødfødte greier, men jeg klarer ikke stoppe meg selv. Han får meg til å føle meg usikker i tillegg til at jeg ser han har en del dårlige kvaliteter og merkelige verdier. Jeg vet alt dette, men hvordan skal jeg trekke meg unna? Jeg høres jævlig selvgod ut nå, men jeg fortjener bedre.Anonymous poster hash: bebfc...adf Du høres betatt ut, mulig at du også bare tror du er det fordi han gjør deg så forvirret. Forelskelse er noe annet, akkurat som med en orgasme, så vet man det når man har vært forelsket.... Anonymous poster hash: 0d2a6...45c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå