Gå til innhold

Jeg elsker nylonstrømper


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg er en ung mann som tenner vanvittig på nylonstrømpebukser.

Jenta mi bruker strømpebukser i forbindelse med jobb, og vil derfor ikke gå så mye med det hjemme. Hun sier hun syns det er herlig å gå uten da.

Saken er den at jeg alltid vil at hun skal ha på strømpebukser når vi har sex. Dette er hun av og til med på, men hun sier hun syns det er dumt - da dette ikke er hennes greie.

Hva skal jeg gjøre for å få henne til å ville gå mere med strømpebukser?

Er så opphengt i nylon strømpebukser at jeg titt og ofte må innom butikker hvor dette selges, bare for å se.

Jenta mi sier at hun aldri ber meg om å ta på noe - når vi har sex, og det er jo sant.

Hva skal jeg gjøre? Jeg vil at hun skal ta på strømpebukser mye mer, men hun er gått så lei av meg og dette.

Hjelp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nylonstrømper = JA! JA! JA!

Men du? Synes du ikke strømper med strømpeholdere er mye mer sexy enn strømpebukser?

Det synes jeg!

Nelle :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg bruker strømpebukser selv og det er så skjønt ha dette plagget på seg.

Blir kåt av å gå spesialbutikker det det selges strømpebukser/strømper, noen ganger kjøper jeg og noen ganger er jeg bare for å ta en titt på damene som er der for å handle inn strømpebukser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morn morn morn :briller:

Strømpebukser tja det blir kanskje litt upraktisk, men stay up`s, å ja da blir jeg med, med en gang :D

Hehe rart men det er noe med stay up`s men det funker for min del, noe frykteli :D

mvh Stein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stay-up's er bare så sexy........ og strøpeholdere også :smile:

Det e berre lekkert :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men strømpeholdere er ALLER mest sexy!! :sjarmor:

Stay-ups kan ha en tendens til å gli ned av seg selv når de ABSOLUTT ikke bør gjøre det... Det hendte meg på jobb forleden (de vanlige strømpene mine var hullete, og jeg måtte kjøre en "nødløsning" -og... uupppss :o

Men -noen som digger catsuists?

Og støveletter?

Nelle :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil bare anbefale ("voksen") bladet "Leg Show" til dere som digger fine damer i nylonstrømper og høye hæler. :wink: Kjæresten min kjøper det hver måned, så jeg kan gå god for det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Merethe

Samboeren min blir også veldig kåt av strømpebukser. Personlig liker jeg stay ups, men når han foretrekker strømpebukser så bruker jeg det. Tips: hvis man kjøper strømpebukser med en kile av bommull e.l så kan det klippes hull i denne uten at resten av strømpebuksen rakner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også helt vill etter å ha sex med strømpebukser på. Før var jeg sammen med ei jente som pleide å bruke strømpebukse hver dag også når hun brukte bukser. Vi hadde mye sex mens hun hadde på seg strømpebukse det var utrolig opphissende. Nå er jeg singel, men det virker som det er færre som bruker strømpebukser i dag. Andre som også opplever det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tynne nylonstrømpebukser er det mest sexy jeg kan tenke meg. Grunnen til at jeg synes strømpebukser er mer opphissende enn stay-ups er vel det at hele "målområdet" er dekket av nylon. Dette blir vel i og for seg som med annen innpakning, catsuits osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Betina

Samboeren min er også vill etter nylonstrømper og strømpebukser. Selv bruker jeg mest stayups og strømper m strømpeholder. Føler meg temmelig sexy når jeg har det på.

:briller: Betina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *kine*

Jeg var for et for et par år siden, i en kort stund sammen med en skikkelig mannemann på 35. Jeg var da 23. Han hadde denne "greien" med undertøy og strømper og høyhelte sko :D . Den gang syntes jeg det var litt spesielt når jeg liksom følte at jeg måtte kle på meg når vi skulle ha sex.... Det ble på en måte litt kunstig. Forholdet mellom oss tok slutt, men jeg satt igjen med en "full" undertøysskuff samt noen skor. :D

I dag har jeg et mer "naturlig" forhold til dette, og merker at jeg selv har fått en spenning ved å gå med litt annet undertøy enn 3-pack string fra HM og Rema strømpebukser :sjarmor: Får en litt egen tenning av å gå med hofteholder og strømper på jobb midt i uken (gjerne under bukser), av å gå uten truser under skjørtet osv. Stay ups bruker jeg også ganske ofte.

Har ikke kjæreste nå, men har i løpet av våren vært med 2 gutter hjem :oops: De har blitt helt ville når vi har kledt av oss og sett at jeg har strømper på. Tror dette er en "greie" veldig mange gutter har. Egentlig et ganske billig triks for oss jenter :kul:

*kine*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...