AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #1 Skrevet 22. september 2014 Må man betale returportoen selv viss man returnerer varer fra zalando? Anonymous poster hash: 390e6...ac3
Gjest Inggolf Skrevet 23. september 2014 #2 Skrevet 23. september 2014 Nope De reklamerer jo i det vide og det brede med gratis frakt og retur...... ("gratis" vel og merke )
Unika Skrevet 23. september 2014 #3 Skrevet 23. september 2014 Gratis retur, men du må printe ut returseddel. Har du ikke printer kan du bestille returseddel på Zalando, da sender de (gratis) i postkassa di. Tar ca 4 dager.
Gjest Inggolf Skrevet 23. september 2014 #4 Skrevet 23. september 2014 Med "gratis" så mener jeg foresten at Zalando har en tendens til å sette prisen på salgsgjenstandene høyere enn hva de koster i butikk. Det er slik de gjemmer fraktkostanden... Her er et av hundrevis av eksempler: Genser fra vero moda kr 279 på zalando http://www.zalando.no/vero-moda-macro-jumper-beige-ve121i0bj-b11.html Samme genser på vero moda sine egne nettsider til kr 199 http://www.veromoda.no/vero-moda/knitwear/texas-ls-zipper-blouse-rep-1/10117674,no_NO,pd.html?dwvar_10117674_colorPattern=10117674_Oatmeal&forceScope= En differanse på 80 kr på ETT klesplagg- da kan man jo tenke seg hvor mye fraktkostnadpenger de får inn tilsammen på alle disse plaggene de setter prisen opp på....
Antlers Skrevet 23. september 2014 #5 Skrevet 23. september 2014 Men det ER jo ikke samme genser (selv om de ser ganske like ut ved første øyekast)! -Den ene er i bomull og nylon, mens den andre er i viskose og nylon. - Den ene har remmer på glidelåsen, den andre ikke. - Den ene har selve stoffet i glidelåsen godt synlig på utsiden, den andre ikke. - Den ene har søm fra glidelåsen ned til rumpa, den andre ikke.
Gjest Inggolf Skrevet 23. september 2014 #6 Skrevet 23. september 2014 Heheee, ja sånn går det når man er litt sløv gitt Men jeg har ihvertfall gjort meg denne erfaringen flere ganger- på helt de samme plaggene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå