2barnsmor Skrevet 22. september 2014 #1 Skrevet 22. september 2014 Er de produktene som.erstatter md formulations like bra?
2barnsmor Skrevet 23. september 2014 Forfatter #2 Skrevet 23. september 2014 Å hva heter erstatteren til md formulations facial cleanser feks?
Belle de Jour Skrevet 23. september 2014 #3 Skrevet 23. september 2014 Serien er vel ikke erstattet, bare tatt av det europeiske markedet. Men det har også blitt lansert et nytt merke (av samme selskap tror jeg?) som kommer fra Elisabeth Arden. Jeg har ikke testet det, og kjenner en automatisk skepsis til parfymerimerker, selv om dette er rettet mot hudpleiesalonger og har mange av de samme ingrediensene som MD (syrer etc).
Gjest BabyBlue Skrevet 23. september 2014 #4 Skrevet 23. september 2014 Kan noen linke til erstatterne om de er på markedet?
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #5 Skrevet 23. september 2014 Hvorfor er MD formulation tatt av markedet, egentlig? Anonymous poster hash: c4c06...00f
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #6 Skrevet 23. september 2014 Ikke svar på spørsmålet, men md formulations kan fortsatt kjøpes fra det amerikanske markedet. Feks: www.midwestskincare.com. Jeg handler fra midwest skincare sin ebaybutikk. Fungerer helt fint. Anonymous poster hash: 26b9c...407
vimsefrøken Skrevet 23. september 2014 #7 Skrevet 23. september 2014 Erstatteren til MD Formulations, som skal komme på det norske markedet er Elisabeth Arden Pro, og denne skal iflg Dermanor (som var forhandler av MD på det norske markedet) være like bra, men om den er det, gjenstår å se. http://www.elizabethardenpro.no/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå