AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #1 Skrevet 22. september 2014 Jeg har et avstands"forhold"/flørt med en mann. Vi har møtt hverandre tre ganger, til sammen 7-8 dager. Sist vi så hverandre var i sommer. I begynnelsen pratet vi mest på meldinger og facebook, ca. annenhver dag. Ringte hverandre et par ganger i uka. Vi tok like mye initiativ. Men etter sist vi møttes tok han kommunikasjonen opp ganske mye. Nå er det omtrent bare han som tar initiativ, hver dag - hele dagen. Vi har nå hatt en, på én måte, sammenhengende samtale i 4 dager. Det er rett og slett chatting på meldinger. Han kan sende flere meldinger etter hverandre, fordi han ikke skriver alt på en melding. Slik som man gjerne gjør når man chatter på feks. facebook. Og det er bare tull alt sammen. En sjelden gang spør han hvordan det går, eller hva jeg har gjort i løpet av dagen. Og da er det fordi jeg har spurt han først. 90% er tøys. Og han skriver ofteeee sånn heeeeeer. Han skriver på samme måte som han prater. Svarer jeg litt sent skriver han ting som "nååååå har du vært på jobbbbb!!!!!!!" eller "nåååååååå sover duuuuuu!!" Tidspunkt eksisterer ikke, jeg kan få meldinger fra alt til 1 på dagen til 3 på natten. Han jobber skift, ofte natt, så det er forståelig at han ikke kan prate i telefonen på dagtid/kveld alltid. Men om han har fri eller har jobbet tidlig er det alltid, uten unntak, rundt klokken 22 og utover han kan prate i telefonen. Han ringer ikke, han sender melding for å høre om han kan ringe meg. Må flere ganger si i fra om at det er for sent, spesielt når han spør etter klokken tolv. Jeg har skole eller jobb jeg skal opp til jeg og. Da kan han mase en stund etter før han gir opp og ønsker meg en god natt. Som sagt har vi møttes kun tre ganger. Etter siste møte fortalte han alle han kjenner om meg. Familie, venner, kolleger. Så "skrøt" han av det til meg etterpå. Han skal få gjøre som han vil, selvsagt, men jeg synes det var alt for tidlig for det. Nå er jeg litt privat så her aner jeg ikke hva som er "vanlig". Jeg er ikke spesielt glad i å chatte og sende melding på melding på melding. Jeg forstår at jeg er litt sær på det punktet, men synes dette blir i overkant uansett. Er jeg JEG som er sær her, eller er dette litt, av mangel på ord, merkelig? Anonymous poster hash: bc111...730
Veurs Skrevet 22. september 2014 #2 Skrevet 22. september 2014 Han er forelska, ikke vanskelig å forstå:-) Men, er du?
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #3 Skrevet 22. september 2014 Jeg synes ikke det er lett å forstå at dette er en som er forelsket. "Nåååå sover duuuu".. og annet tull rett og slett? Jeg ville antatt han kjedet seg noe vanvittig, og bare vil ha noen å bombardere med bullshit. Jeg får spasmer av mange mld daglig. Når jeg først kontaktes av han jeg liker, er det greit med litt tull, men at han viser oppriktig interesse for hvordan dagen min har vært, at vi kan dele ting og knytte sterkere bånd, samt skriver ting som gjør at vi blir bedre kjent, er et must. Anonymous poster hash: 87149...5f0 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #4 Skrevet 22. september 2014 Jeg synes ikke det er lett å forstå at dette er en som er forelsket. "Nåååå sover duuuu".. og annet tull rett og slett? Jeg ville antatt han kjedet seg noe vanvittig, og bare vil ha noen å bombardere med bullshit. Jeg får spasmer av mange mld daglig. Når jeg først kontaktes av han jeg liker, er det greit med litt tull, men at han viser oppriktig interesse for hvordan dagen min har vært, at vi kan dele ting og knytte sterkere bånd, samt skriver ting som gjør at vi blir bedre kjent, er et must. Anonymous poster hash: 87149...5f0 Det er litt sånn jeg tenker og. Ønsker jeg å chatte så går jeg inn på facebook. Den "bli kjent" biten er det for det meste jeg som står for. Han sier han ønsker å bli ordentlig kjent med meg og livet mitt, men tar ikke initiativ på egen hånd. Har vi en tullete tone på meldinger eller telefonen er det greit, men når det hver dag, omtrent hver melding går sånn heeeer. Ja? Ja?? Så blir jeg sliten.. Men jeg kan ofte være for "travel" til å svare på standard hvordan-går-det-meldinger fra venner og, så jeg vet jeg er treig sånn sett. Han er forresten 29. Jeg 22. Får vibber fra ungdomskole/vgs av dette.. Men mulig det er jeg som henger etter :-) Anonymous poster hash: bc111...730 1
minister-mio Skrevet 22. september 2014 #5 Skrevet 22. september 2014 Har vært borti en sånn fyr som sendte meldinger hele tiden og det er evig slitsomt. Når han skriver på en sånn tullete måte i tillegg må det være ekstra ille. Jeg skjønner det godt, du er ikke unormal. 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #6 Skrevet 23. september 2014 Har vært borti en sånn fyr som sendte meldinger hele tiden og det er evig slitsomt. Når han skriver på en sånn tullete måte i tillegg må det være ekstra ille. Jeg skjønner det godt, du er ikke unormal. Takk for svar:) Anonymous poster hash: bc111...730
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #7 Skrevet 23. september 2014 Minner meg om en jeg datet i våres, med ADHD.....hjeelp.... Anonymous poster hash: bef7a...bc2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #8 Skrevet 23. september 2014 Jeg har et avstands"forhold"/flørt med en mann. Vi har møtt hverandre tre ganger, til sammen 7-8 dager. Sist vi så hverandre var i sommer. I begynnelsen pratet vi mest på meldinger og facebook, ca. annenhver dag. Ringte hverandre et par ganger i uka. Vi tok like mye initiativ. Men etter sist vi møttes tok han kommunikasjonen opp ganske mye. Nå er det omtrent bare han som tar initiativ, hver dag - hele dagen. Vi har nå hatt en, på én måte, sammenhengende samtale i 4 dager. Det er rett og slett chatting på meldinger. Han kan sende flere meldinger etter hverandre, fordi han ikke skriver alt på en melding. Slik som man gjerne gjør når man chatter på feks. facebook. Og det er bare tull alt sammen. En sjelden gang spør han hvordan det går, eller hva jeg har gjort i løpet av dagen. Og da er det fordi jeg har spurt han først. 90% er tøys. Og han skriver ofteeee sånn heeeeeer. Han skriver på samme måte som han prater. Svarer jeg litt sent skriver han ting som "nååååå har du vært på jobbbbb!!!!!!!" eller "nåååååååå sover duuuuuu!!" Tidspunkt eksisterer ikke, jeg kan få meldinger fra alt til 1 på dagen til 3 på natten. Han jobber skift, ofte natt, så det er forståelig at han ikke kan prate i telefonen på dagtid/kveld alltid. Men om han har fri eller har jobbet tidlig er det alltid, uten unntak, rundt klokken 22 og utover han kan prate i telefonen. Han ringer ikke, han sender melding for å høre om han kan ringe meg. Må flere ganger si i fra om at det er for sent, spesielt når han spør etter klokken tolv. Jeg har skole eller jobb jeg skal opp til jeg og. Da kan han mase en stund etter før han gir opp og ønsker meg en god natt. Som sagt har vi møttes kun tre ganger. Etter siste møte fortalte han alle han kjenner om meg. Familie, venner, kolleger. Så "skrøt" han av det til meg etterpå. Han skal få gjøre som han vil, selvsagt, men jeg synes det var alt for tidlig for det. Nå er jeg litt privat så her aner jeg ikke hva som er "vanlig". Jeg er ikke spesielt glad i å chatte og sende melding på melding på melding. Jeg forstår at jeg er litt sær på det punktet, men synes dette blir i overkant uansett. Er jeg JEG som er sær her, eller er dette litt, av mangel på ord, merkelig? Anonymous poster hash: bc111...730 Høres veeeldig ut som han syke fyren jeg rota meg borti... Er dere på østlandet? Sikker på at han er 29? Er han Norsk? beklager litt rare spm .. Anonymous poster hash: c5ca3...adf
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #9 Skrevet 23. september 2014 Høres veeeldig ut som han syke fyren jeg rota meg borti... Er dere på østlandet? Sikker på at han er 29? Er han Norsk? beklager litt rare spm .. Anonymous poster hash: c5ca3...adf Han er 29 år og norsk, ja. Ikke bosatt på Østlandet. Det er jeg sikker på :-) Ikke opplevd han som "syk" heller. Anonymous poster hash: bc111...730
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå