AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #1 Skrevet 22. september 2014 Noen her som er sammen med eller gift med en i politiet? Hvordan er det med tanke på arbeidstider...? Frykt for skade...? OsvAnonymous poster hash: 99829...8c0
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #2 Skrevet 22. september 2014 Drittkjedelig. De er ensporede, selvopptatte og har psykopatiske trekk. Tjener ræva, dårlig i senga. Nesten aldri hjemme. Et nattskift varer i 12 timer minst. Styr unna! Anonymous poster hash: aedf0...c0f 11
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #3 Skrevet 22. september 2014 Det var nedslående lesning :/ Hvorfor dårlig i senga?Anonymous poster hash: 99829...8c0
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #4 Skrevet 22. september 2014 Min samboer er politi. Politifolk er vel som andre folk - de kommer i ulike utgaver! Ja, det kan være en del lange skift, men det er det i min jobb også (som er noe helt annet). Til gjengjeld har de da gjerne lenger perioder med fri. Jeg går ikke rundt og er bekymret for at han skal skade seg i jobb. Ikke bekymrer han seg for dette selv heller. Selvfølgelig er man utsatt, men det er man også i mange andre yrker. Politiet er trent på å takle konflikter og farlige situasjoner. Min samboer er opptatt av å løse situasjoner han møter på jobb gjennom god kommunikasjon med de involverte partene, og er også trent i dette. Min samboer er opptatt av andres ve og vel, han er tålmodig og rolig og behersket. Han stiller alltid opp når noen trenger en hjelpende hånd, auansett hva det måtte være. Han er tvers gjennom snill og god. Han tjener ganske greit og er dessuten god i senga. Så alle er nok ikke som andre her beskriver "politimenn". Anonymous poster hash: 8048c...405 18
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #5 Skrevet 22. september 2014 De har en liten penis, de bruker vold og autoritet som penis forlengere. Og dermed får damene ingen nytelse Anonymous poster hash: 04acd...6da 6
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #6 Skrevet 22. september 2014 Min samboer er politi. Politifolk er vel som andre folk - de kommer i ulike utgaver! Ja, det kan være en del lange skift, men det er det i min jobb også (som er noe helt annet). Til gjengjeld har de da gjerne lenger perioder med fri. Jeg går ikke rundt og er bekymret for at han skal skade seg i jobb. Ikke bekymrer han seg for dette selv heller. Selvfølgelig er man utsatt, men det er man også i mange andre yrker. Politiet er trent på å takle konflikter og farlige situasjoner. Min samboer er opptatt av å løse situasjoner han møter på jobb gjennom god kommunikasjon med de involverte partene, og er også trent i dette. Min samboer er opptatt av andres ve og vel, han er tålmodig og rolig og behersket. Han stiller alltid opp når noen trenger en hjelpende hånd, auansett hva det måtte være. Han er tvers gjennom snill og god. Han tjener ganske greit og er dessuten god i senga. Så alle er nok ikke som andre her beskriver "politimenn". Anonymous poster hash: 8048c...405 Har du sett han i aksjon?. Kan godt hende han er stikk mottsatt av hva du sier. Anonymous poster hash: 04acd...6da 3
Dricka Skrevet 22. september 2014 #7 Skrevet 22. september 2014 Tenker at de får lite fritid egentlig for folk forventer at de alltid skal være på jobb liksom. Er det noe som skjer så forventer de at de bare kan komme å ringe på døra deres for å få råd og kanskje hjelp. Men sånn er det i mange yrker tror jeg.. Nå mener jeg ikke at det er så ille som det jeg skrev her, men tror det alltid er forventet at man skal kunne være litt på jobb hele tiden
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #8 Skrevet 22. september 2014 De har en liten penis, de bruker vold og autoritet som penis forlengere. Og dermed får damene ingen nytelseAnonymous poster hash: 04acd...6da Stemmer. Anonymous poster hash: aedf0...c0f 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #9 Skrevet 23. september 2014 De har en liten penis, de bruker vold og autoritet som penis forlengere. Og dermed får damene ingen nytelse Anonymous poster hash: 04acd...6da Haha, dette er det teiteste jeg har lest på lenge Du virker å ha et negativt syn på politiet, kanskje du bør slutte med kriminalitet om du ikke vil ha deres oppmerksomhet Jeg datet en politimann tidligere og det gikk helt fint. Han fortalte ikke så mye om hva han gjorde hver dag, men det var vel fordi alle er så nysgjerrige og at han var vel lei av å fortelle alt. Han fortalte jo om risikable ting som hadde skjedd om jeg spurte, men jevnt over er vel 99 % av dagene helt ufarlige. De trener jo mye på det som er farlig og. Jeg var ihvertfall aldri bekymret. Spurte en gang om noe spesielt hadde skjedd, og da sa han "alt hadde gått fint. Etter en times tid så jeg bilde av han på forsiden av lokalavisen hvor han ga livreddende førstehjelp til en som hadde vært i en trafikkulykke. Politifolk jobber jo like mange timer i uka som alle andre, bare at timene er mer konsentrerte. Han jobbet vel i snitt 4 dager i uka. Enkelte uker hadde han fri hele uka, så da kunne vi reise bort uten at vi brukte ferieuker. Lønnen var helt grei, han lå vel på +/- 30.000 utbetalt i måneden med en overtidsvakt eller to. Jeg ble litt kjent med noen av kollegene hans og de var som han. Oppegående, hyggelige folk som hjalp til der de kunne. Og fikk inntrykket av at ingen dro med seg jobben hjem. Bare og spørre om det er mer Anonymous poster hash: 94d6a...468 10
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #10 Skrevet 23. september 2014 Forresten må jeg le litt. Typisk at negative kommentarer om politiet kommer midt på natten, da "vanlige" folk sover før de skal på jobb Er jo noe med typen folk som sitter oppe på natta. Hehe. Anonymous poster hash: 94d6a...468 13
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #11 Skrevet 23. september 2014 Har du sett han i aksjon?. Kan godt hende han er stikk mottsatt av hva du sier. Anonymous poster hash: 04acd...6da "kan godt hende" hun kjenner samboeren sin Anonymous poster hash: 94d6a...468 8
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #12 Skrevet 23. september 2014 Nå skal man jo ikke skjære alle over en kam, det er nok mange flotte politimenn der ute. Men det er jo gjort undersøkelser på det, og det viser seg at menn som er i politiet og forsvaret også har en autoritær stil ellers også. I mange tilfeller overfor kone og barn, og også i senga. Liker gjerne å ta kommandoen når man har sex, og skal fremstå som macho og lite kosete. Har snakket med flere sykepleiere og leger som kan bekrefte at av de menneskene som blir demente, så er det tidligere forsvarspersoner og politifolk som er de verste å håndtere. De er ofte vanskelige og "sjefete" overfor alle rundt seg, og til dels aggressive. Anonymous poster hash: 2c556...68d 4
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #13 Skrevet 23. september 2014 0255... Forresten må jeg le litt. Typisk at negative kommentarer om politiet kommer midt på natten, da "vanlige" folk sover før de skal på jobb Er jo noe med typen folk som sitter oppe på natta. Hehe.Anonymous poster hash: 94d6a...468 Anonymous poster hash: 8e5bd...c9d 9
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #14 Skrevet 23. september 2014 Nå skal man jo ikke skjære alle over en kam, det er nok mange flotte politimenn der ute. Men det er jo gjort undersøkelser på det, og det viser seg at menn som er i politiet og forsvaret også har en autoritær stil ellers også. I mange tilfeller overfor kone og barn, og også i senga. Liker gjerne å ta kommandoen når man har sex, og skal fremstå som macho og lite kosete. Har snakket med flere sykepleiere og leger som kan bekrefte at av de menneskene som blir demente, så er det tidligere forsvarspersoner og politifolk som er de verste å håndtere. De er ofte vanskelige og "sjefete" overfor alle rundt seg, og til dels aggressive.Anonymous poster hash: 2c556...68d Hvilke undersøkelser er dette? Angående de demente. Det kan vel like gjerne være at når de blir demente så tror de at de er på jobb, for mange år siden, og dermed er "vrange".Anonymous poster hash: 50f24...e99
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #15 Skrevet 23. september 2014 Ts her. Takk for svar! Grunnen til at jeg spør er at en det kan bli noe med jobber i politiet, men har har en del spesialutdannelse og driver med opptrening av spesialstyrker og vsnlig politiarbeid. Jeg har en liten gutt fra før som jeg selvfølgelig føler et enormt ansvar ovenfor. Han det gjelder er veldig mannemann, autoritær, ledertype, ang sex har jeg ikke peiling, men han gir goooode varme klemmer med hele seg. Så noe kald og distansert type får jeg ikke inntrykk av at han er. Jeg vil ha flere barn, men om livet med en i et slikt yrke er litt ustabilt frister det ikke å gå videre. Tenker at jeg behøver en stabil og god mann, uten de helt store humørsvingningene... Anonymous poster hash: 99829...8c0 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #16 Skrevet 23. september 2014 Forresten må jeg le litt. Typisk at negative kommentarer om politiet kommer midt på natten, da "vanlige" folk sover før de skal på jobb Er jo noe med typen folk som sitter oppe på natta. Hehe.Anonymous poster hash: 94d6a...468 Haha! Det var rette ræva som feis! Anonymous poster hash: aedf0...c0f 5
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #17 Skrevet 23. september 2014 Han det gjelder er veldig mannemann, autoritær, ledertype, ang sex har jeg ikke peiling, men han gir goooode varme klemmer med hele seg. Så noe kald og distansert type får jeg ikke inntrykk av at han er.Anonymous poster hash: 99829...8c0 Nå er ikke mannen min politi men jobber innen et yrke og har en stilling der alle disse kvalifikasjonene er påkrevd og de trenger ikke nødvendigvis å være dårlig nytt så lenge han vet å bruke dem riktig. Mannen min er er en god leder, autoritær men likevel med evnen til å lytte og en skikkelig mannemann. Han er godt likt på jobben noe jeg tar som et tegn på at han gjør den bra. Hjemme derimot er det jeg som er sjefen Anonymous poster hash: 8204f...5bc
Gjest FuturePrimitive Skrevet 23. september 2014 #18 Skrevet 23. september 2014 Kan bekrefte at politimenn har liten tiss! Jeg pleier å henge i dusjen på politihøyskolen og sjekke! Fra spøk til alvor.. Politimenn er ofte smålige gutter som aldri ble voksne. De herja aldri fra seg på skolen. De var han sjenerte bakerst som fikk 3 i alle fag, men 5 i gym. Han var aldri med på fest, og etter å ha vært i militæret og prøvd seg litt og funnet ut at det var for tøfft, kom han hjem og begynte å jobbe på lager. Etter ett år gikk han lei, og hatet alle rånerne og de småkriminelle (som han alltid har hatet). Misunnelsen ble også for mye å bære når han så alle kompisene som begynte å studere eller fikk fete selgerjobber bare tre år etter vidregående. Hva nå? Begynne på pOLLtiskolen. Nå kan han herse med narkomane og småkriminelle resten av livet. Føle seg som en bra person. Tjener dårlig, har dårlig selvtilitt i senga (har aldri møtt så mye damer grunnet sjenanse), jobber mye, er mer knytta til gutta på jobb enn deg, har homoerotiske tilbøyeligheter og drømmer i hemmelighet om å bli tatt i rompa av store negre. Denne drømmen blir antakelig så stor til slutt at han faktisk gjør det. Hva the end game blir etter det vet jeg ikke..men du kan jo tenke deg selv. 4
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #19 Skrevet 23. september 2014 Kan bekrefte at politimenn har liten tiss! Jeg pleier å henge i dusjen på politihøyskolen og sjekke! Fra spøk til alvor.. Politimenn er ofte smålige gutter som aldri ble voksne. De herja aldri fra seg på skolen. De var han sjenerte bakerst som fikk 3 i alle fag, men 5 i gym. Han var aldri med på fest, og etter å ha vært i militæret og prøvd seg litt og funnet ut at det var for tøfft, kom han hjem og begynte å jobbe på lager. Etter ett år gikk han lei, og hatet alle rånerne og de småkriminelle (som han alltid har hatet). Misunnelsen ble også for mye å bære når han så alle kompisene som begynte å studere eller fikk fete selgerjobber bare tre år etter vidregående. Hva nå? Begynne på pOLLtiskolen. Nå kan han herse med narkomane og småkriminelle resten av livet. Føle seg som en bra person. Tjener dårlig, har dårlig selvtilitt i senga (har aldri møtt så mye damer grunnet sjenanse), jobber mye, er mer knytta til gutta på jobb enn deg, har homoerotiske tilbøyeligheter og drømmer i hemmelighet om å bli tatt i rompa av store negre. Denne drømmen blir antakelig så stor til slutt at han faktisk gjør det. Hva the end game blir etter det vet jeg ikke..men du kan jo tenke deg selv. Det var en kortslutning der ja. Å ha vært i militæret og gjort en rimelig bra innsats er en stor fordel når man søker PHS. Det er mye vanskeligere for menn å komme inn på PHS uten å i det minste ha gjennomført førstegangstjeneste med ok skussmål. Misunnelige på de som ønsker å studere? Flesteparten av studentene studerer fag som i mindre og mindre grad gir dem relevant jobb. PHS er også regnet som høyere utdannelse nå og gir deg spesifikk kompetanse og det er enklere å få jobb (selv om ikke alle kandidater kan regne med å jobbe der de vil med en gang). Jeg er ikke politi selv, men om valget hadde stått mellom et svadastudie og PHS hadde jeg gått for sistnevnte. Anonymous poster hash: 32c80...749 3
Gjest FuturePrimitive Skrevet 23. september 2014 #20 Skrevet 23. september 2014 Det var en kortslutning der ja. Å ha vært i militæret og gjort en rimelig bra innsats er en stor fordel når man søker PHS. Det er mye vanskeligere for menn å komme inn på PHS uten å i det minste ha gjennomført førstegangstjeneste med ok skussmål. Misunnelige på de som ønsker å studere? Flesteparten av studentene studerer fag som i mindre og mindre grad gir dem relevant jobb. PHS er også regnet som høyere utdannelse nå og gir deg spesifikk kompetanse og det er enklere å få jobb (selv om ikke alle kandidater kan regne med å jobbe der de vil med en gang). Jeg er ikke politi selv, men om valget hadde stått mellom et svadastudie og PHS hadde jeg gått for sistnevnte. Anonymous poster hash: 32c80...749 Ja, for da hadde du fått herse med folk. Man må ha fascistiske trekk for å bli politi, eller man MÅ ikke, men det er en fordel, og et flertall har det. Likevel har politiet en viktig funksjon i samfunnet. Det er jeg klar på. Jeg ønsket bare å belyse hva slags mennesker vi snakker om her. Autoritære tools. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå