frk94 Skrevet 22. september 2014 #1 Skrevet 22. september 2014 Kan det bety at han er interessert i noe mer enn sex?
frk94 Skrevet 22. september 2014 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2014 Enten det eller mer sex. Noen god ide om hvordan jeg kan finne ut det, uten å spørre han direkte?
Electron Skrevet 22. september 2014 #4 Skrevet 22. september 2014 Noen god ide om hvordan jeg kan finne ut det, uten å spørre han direkte? Det er mange forhold her i landet som faktisk starter med ONS. Så du må nesten bare snakke med fyren for å finne ut hva personen er ute etter. 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #5 Skrevet 22. september 2014 Noen god ide om hvordan jeg kan finne ut det, uten å spørre han direkte? Han kommer nok til å forklare seg snart. Anonymous poster hash: 067a6...b8e
galakser Skrevet 24. september 2014 #6 Skrevet 24. september 2014 Har nettopp opplevd det samme selv. Han la meg til på Facebook, og han spurte hvordan jeg kom meg hjem. Vi har møttes en gang etter det, men jeg vil bli bedre kjent med han. Tror jeg er litt betatt. Har dere møttes flere ganger?
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #7 Skrevet 24. september 2014 Har nettopp opplevd det samme selv. Han la meg til på Facebook, og han spurte hvordan jeg kom meg hjem. Vi har møttes en gang etter det, men jeg vil bli bedre kjent med han. Tror jeg er litt betatt. Har dere møttes flere ganger? Jeg er også litt betatt hihi . Vi har ikke møttes flere ganger nei, nå skjedde dette natt til lørdag da og jeg har vært syk siden mandag så da passer det seg ikke helt å ta med seg influensa til han. Senest i går skrev han at jeg måtte bli frisk snart så vi kunne finne på noe sammen Igjen jeg vet ikke hvor mange ONS du har hatt, jeg er for å si det sånn veldig uerfaren på akkurat det området. Men under denne ONS snakket vi liksom så løst om alt: framtidsplaner, hus bygging, familie og venner, reiser osv store deler av natten. Å når vi våknet i 2 tiden var det å sitte i armkroken hans kysse litt å se på hans store lidenskap fotball, og før jeg dro ut døra fikk jeg også et hade-kyss Jeg føler allerede jeg kjenner han bedre enn eksen jeg var sammen med i 3 måneder -Ts Anonymous poster hash: bc3b7...5b2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #8 Skrevet 24. september 2014 One Night Stand Stand? Anonymous poster hash: 5284b...9e1 2
Lykkerusen Skrevet 24. september 2014 #9 Skrevet 24. september 2014 Syns det høres ut som dere kanskje kunne blittt noe mer jeg=) Nå har jeg kun hatt 1 ONS men det var ikke akkurt snakk om å ligge i armkroken eller få hadekyss. Håper du finner ut av det, virker jo litt som om han liker deg hvertfall! 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #10 Skrevet 24. september 2014 Syns det høres ut som dere kanskje kunne blittt noe mer jeg=) Nå har jeg kun hatt 1 ONS men det var ikke akkurt snakk om å ligge i armkroken eller få hadekyss. Håper du finner ut av det, virker jo litt som om han liker deg hvertfall! Jeg håper på det, eller håper iallfall på å bli bedre kjent med han for han virket som en veldig grei person den natta og i ettertid . Dette var mitt andre ONS. Det første var en KATASTROFE det var eksens bestevenn og jeg var veldig ondskapsfull i gjerningsøyeblikket jeg ville vise han at jeg kunne få hvem som helst. Det endte bare med anger og så å si ingen kommunikasjon når vi sto opp. Har ikke pratet med fyren i ettertid. Eksen har heldigvis tilgitt oss begge i ettertid og vi er gode venner den dag i dag -Ts Anonymous poster hash: bc3b7...5b2
draug 75 Skrevet 24. september 2014 #11 Skrevet 24. september 2014 Ja. Det kan høres ut som at han er interessert i mer. 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #12 Skrevet 24. september 2014 Trenger ikke bety at han er interessert i noe mer, enn bare mer sex. Det spørs hva han sier dere skal finne på. Om han bare inviterer deg hjem til seg og det bare blir sex nok en gang er det mulig han bare vil ha sex ja. Du er nok ikke alene om å ha pratet lange fine samtaler med en ONS. mange bruker vel å gjøre det for å ha noe å snakke om bare. Anonymous poster hash: fa226...aed 1
Meline37 Skrevet 24. september 2014 #13 Skrevet 24. september 2014 (endret) Trenger ikke bety at han er interessert i noe mer, enn bare mer sex. Det spørs hva han sier dere skal finne på. Om han bare inviterer deg hjem til seg og det bare blir sex nok en gang er det mulig han bare vil ha sex ja. Du er nok ikke alene om å ha pratet lange fine samtaler med en ONS. mange bruker vel å gjøre det for å ha noe å snakke om bare.Anonymous poster hash: fa226...aed Jeg har pratet lange fine samtaler med menn som kun er ute etter sex... De kan prate om både hus, barn , fremtid med deg og så viser det seg at de bare er ute etter sex. Endret 24. september 2014 av Meline37
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #14 Skrevet 25. september 2014 Hvis man er jente og kun er ute etter sex da, er det ok å ta kontakt, eller kleint? Vil menn heller ha en ny hver gang, eller er det greit å ha noen i bakhånd der man vet man får seg noe ? Jeg hadde et ONS forrige helg, og skulle gjerne vært tilbake for mer I ONS sammenheng var det perfekt; fyren var kul, jeg ble ikke pælma ut kl fem om morran, og det ble litt kos og sex utover (dro frivillig realtivt tidlig). Jeg ba om nummeret, og sendte et par køddemeldinger utover kvelden (som han svarte på, men ikke mer). Tror ikke det er noen fare for at fyren blir forelska (er neppe hans type, og det er litt aldersforskjell), og jeg er overhode ikke ute etter et forhold, men vil selvfølgelig heller ha en fast FF enn en ny hver gang behovet melder seg (som er relativt ofte for min del). Har jo ingenting å tape, eller? Bare hater å fremstå som desperat, går på stoltheten løs Anonymous poster hash: fa8e8...5b3
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #15 Skrevet 25. september 2014 Meg over; kommentar til lange samtaler - erfaring tilsier at det finnes ikke den ting menn (kasnkje også damer) ikke er villig til å si dersom det er mulighet for sex i etterkant. Jeg har blitt fridd til, valgt navn til barn osv. osv. (jeg ble ikke lurt, skjøne jo tegninga, men lot meg likevel facinere av oppfinnsomheten). Man må nesten bare stole litt på magefølelsen og se det an. Jeg har datet i flere mnd. uten at fyren var interessert i annet enn sex og selskap, mens jeg har blitt sammen med andre etter en ONS i dritfylla. Jeg tror at dersom en fyr faktisk er genuint interessert, så vil ikke "samtalen" skremme ham så sant den ikke kommer etter en uke eller to. Anonymous poster hash: fa8e8...5b3
galakser Skrevet 30. september 2014 #16 Skrevet 30. september 2014 Jeg er også litt betatt hihi . Vi har ikke møttes flere ganger nei, nå skjedde dette natt til lørdag da og jeg har vært syk siden mandag så da passer det seg ikke helt å ta med seg influensa til han. Senest i går skrev han at jeg måtte bli frisk snart så vi kunne finne på noe sammen Igjen jeg vet ikke hvor mange ONS du har hatt, jeg er for å si det sånn veldig uerfaren på akkurat det området. Men under denne ONS snakket vi liksom så løst om alt: framtidsplaner, hus bygging, familie og venner, reiser osv store deler av natten. Å når vi våknet i 2 tiden var det å sitte i armkroken hans kysse litt å se på hans store lidenskap fotball, og før jeg dro ut døra fikk jeg også et hade-kyss Jeg føler allerede jeg kjenner han bedre enn eksen jeg var sammen med i 3 måneder -Ts Anonymous poster hash: bc3b7...5b2 Høres jo ut som at han muligens vil noe mer, men som sagt over her så kan man faktisk ha lange samtaler og det virker veldig greit, men så vil de kun ha sex. Jeg er overhodet ikke erfaren når det gjelder one night stands, har kun skjedd den ene gangen, og det viste seg at han tydeligvis bare ville ha sex. Det var veldig rart, fordi jeg møtte han helga etterpå, og da skulle han hjem for å sove, men han ga meg to kyss og sa vi skulle finne på noe. Det ble aldri noe, så jeg har glemt han. Håper du har mer hell enn det jeg hadde da!
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #17 Skrevet 1. oktober 2014 Kan jo komme med en liten oppdatering til dere, jeg våknet altså opp hos han nok en gang på søndag. Uheldigvis måtte jeg tidlig hjem for å lufte hundene. Iallfall "glemte" et smykke hos han. Vi har små pratet siden søndagen, og i går kom meldingen om at jeg hadde glemt smykke mitt der. Jeg sa selvfølgelig at jeg skulle komme innom å hente det. Da "konfronterte" han meg med at jeg kanskje ikke turte å komme siden jeg var edru også spurte han også om jeg hadde fått inntrykk av at jeg bare fikk komme dit når jeg var full. Så det er kanskje håp for oss likevel, jeg håper iallfall det Også håper jeg det blir et edru møte i nærmeste framtid, jeg har sagt at jeg har tid fra torsdag og utover så da får det bli opp til han å bestemme litt -Ts Anonymous poster hash: bc3b7...5b2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #18 Skrevet 1. oktober 2014 Kan jo komme med en liten oppdatering til dere, jeg våknet altså opp hos han nok en gang på søndag. Uheldigvis måtte jeg tidlig hjem for å lufte hundene. Iallfall "glemte" et smykke hos han. Vi har små pratet siden søndagen, og i går kom meldingen om at jeg hadde glemt smykke mitt der. Jeg sa selvfølgelig at jeg skulle komme innom å hente det. Da "konfronterte" han meg med at jeg kanskje ikke turte å komme siden jeg var edru også spurte han også om jeg hadde fått inntrykk av at jeg bare fikk komme dit når jeg var full. Så det er kanskje håp for oss likevel, jeg håper iallfall det Også håper jeg det blir et edru møte i nærmeste framtid, jeg har sagt at jeg har tid fra torsdag og utover så da får det bli opp til han å bestemme litt -Ts Anonymous poster hash: bc3b7...5b2 Å, så gøy! spent på dine vegne Du får oppdatere videre :D Anonymous poster hash: 1ace1...6b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå