Aviale Skrevet 22. september 2014 #1 Skrevet 22. september 2014 Hei, jeg skal lage kyllingwraps for første gang, og er litt usikker på hvilken dressing som passer. Tenker å smøre dressing på tortillaen og ha i stekt kylling, paprika, purre, salat og mais siden det er det jeg liker. Jeg har en ferdig rømmedressing i kjøleskapet, men også vanlig rømme og masse krydder (paprikakrydder, urter, kyllingkrydder etc). Hvilken dressing ville dere valgt/laget? Er det kanskje bedre å lage en tykk saus som jeg legger kyllingen i? På forhånd takk for svar!
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #2 Skrevet 22. september 2014 Vi pleier å ha holiday dip i wrapen veldig,veldig godt. Anonymous poster hash: 5a337...fee
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #3 Skrevet 22. september 2014 Bruker ikke dressing. Har du ikke smaksløker?Anonymous poster hash: 027a3...ee9
mianova Skrevet 22. september 2014 #4 Skrevet 22. september 2014 Hei, jeg skal lage kyllingwraps for første gang, og er litt usikker på hvilken dressing som passer. Tenker å smøre dressing på tortillaen og ha i stekt kylling, paprika, purre, salat og mais siden det er det jeg liker. Jeg har en ferdig rømmedressing i kjøleskapet, men også vanlig rømme og masse krydder (paprikakrydder, urter, kyllingkrydder etc). Hvilken dressing ville dere valgt/laget? Er det kanskje bedre å lage en tykk saus som jeg legger kyllingen i? På forhånd takk for svar! Ville hatt på saus utenom (som salsa/rømme i taco). Rømmedressing er sikkert veldig godt til! Ellers ville jeg blandet selv med urter:) Dersom du har internasjonale butikker i nærheten ville jeg kjøpt tandoorikrydder der til neste gang, smaker himmelsk i wraps:)
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #5 Skrevet 22. september 2014 Du kan bruke hva du vil egentlig aioli er godt i wrap, rømmedressing, pesto, salsa, osv Anonymous poster hash: d0ccc...60d 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #6 Skrevet 22. september 2014 Bruker ikke dressing. Har du ikke smaksløker?Anonymous poster hash: 027a3...ee9 Høres veldig tørt utAnonymous poster hash: d0ccc...60d 7
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #7 Skrevet 22. september 2014 Jeg pleier å steke kyllingen i sweet chilli saus og bare ha creme fresh/kesam på. Veldig godt.Anonymous poster hash: 5daf3...ac0
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #8 Skrevet 22. september 2014 Du kan egentlig bruke alt. Jeg bytter mellom rømmedressing, sweet chili dressing, thousand island, kesam også videre. Anonymous poster hash: 471b6...c2f
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #9 Skrevet 22. september 2014 Høres veldig tørt utAnonymous poster hash: d0ccc...60d Det er ikke det. Selvfølgelig ikke. Men det er en vanesak som er god for deg. De enorme mengdene ekstra kalorier i dressing er definitivt ikke verdt det.Anonymous poster hash: 027a3...ee9
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #10 Skrevet 22. september 2014 Det er ikke det. Selvfølgelig ikke. Men det er en vanesak som er god for deg. De enorme mengdene ekstra kalorier i dressing er definitivt ikke verdt det.Anonymous poster hash: 027a3...ee9 Nå handler ikke alt om kalorier heller da. TS kan selvfølgelig lage en sunnere dressing om hun ønsker det. Hva med kesam? Det inneholder mye proteiner, lite fett og kalorier. Anonymous poster hash: 471b6...c2f
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #11 Skrevet 22. september 2014 Nå handler ikke alt om kalorier heller da. Anonymous poster hash: 471b6...c2f De som sier det er som regel overvektige. Forskjellen på normalvektige og overvektige er at normalvektige vet å nyte maten i sin enkleste form og trenger ikke mengder salt og fett for at det skal smake.Anonymous poster hash: 027a3...ee9
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #13 Skrevet 22. september 2014 De som sier det er som regel overvektige. Forskjellen på normalvektige og overvektige er at normalvektige vet å nyte maten i sin enkleste form og trenger ikke mengder salt og fett for at det skal smake.Anonymous poster hash: 027a3...ee9 Haha jeg er faktisk 165 høy og veier 53 kg. Så nei jeg er ikke overvektig selv om jeg kan unne meg litt dressing på maten, i ny og ne. Anonymous poster hash: 471b6...c2f 1
Aviale Skrevet 23. september 2014 Forfatter #14 Skrevet 23. september 2014 Takk for tips alle sammen! Sweet chili saus hørtes veldig godt ut, det tror jeg at jeg skal prøve. Kanskje jeg også deler opp wrapen og prøver flere ulike dressinger Jeg skjønner for øvrig ikke hvorfor noen gidder å kommentere på at man ikke bruker dressing, når selve spørsmålet i tråden er hvilken dressing jeg kan bruke... Jeg er helt enig med AB over her, ikke alt handler om kalorier - og nei, jeg er heller ikke overvektig 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #15 Skrevet 23. september 2014 Dressing trenger ikke være kaloririk heller! Teit å komme med sånne kommentarer. Sweet chili er godt blandet med like deler mager kesam synes jeg:-) den er også god alene. Ellers liker jeg veldig godt karridressing/saus. Kan også lages litt sunnere om man ønsker. Anonymous poster hash: f61cc...29b 1
Glynis Skrevet 23. september 2014 #16 Skrevet 23. september 2014 Jeg ville brukt hummus, gjerne paprikahummus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå