Gå til innhold

Til menn: Hvilken klesstil på kvinner (bilder)

48 stemmer

1. 1. Hvilken klesstil av disse alternativene liker du best på kvinner?

• Preppy
      9
    • Bloggerstil
      5
    • Bohem
      4
    • Feminin, men laidback
      27
    • Utfordrene klær
      1
    • Barbie stil (mye rosa og feminint)
      2
    • Emo, Hard Rock
      0
  2. 2. Hvilken klesstil av disse alternativene liker du minst på kvinner?

• Preppy
      5
    • Bloggerstil
      4
    • Bohem
      5
    • Feminint, men laidback
      0
    • Utfordrene klær
      9
    • Barbie stil (mye rosa, men feminint)
      10
    • Emo, Hard Rock
      15

Anbefalte innlegg

Gjest Pink.Pearls
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min stemme er kanskje ikke spesielt overraskende, men jeg mener preppy-dama så definitivt best ut av samtlige. Hot! :wow:

• Liker 2
Skrevet

"Blogger" er vel egentlig ikke en stil. Alle bloggere er forskjellig og varierer fra sesong.

Anonymous poster hash: d0765...b4b
  • Liker 6
Skrevet (endret)

Nr 1 :lur: og nr 5 :wow: Liker minst bloggerstil og barbiestil. Det ser for småjentete ut ;)

Endret av Blåtime
Skrevet (endret)

Ønsker ikke være kjip, men du kunne funnet bedre representanter for de forskjellige klesstilene.

Endret av Summers
  • Liker 19
Gjest Pink.Pearls
Skrevet

Nr 1 :lur: og nr 5 :wow: Liker minst bloggerstil og barbiestil. Det ser for småjentete ut ;)

Hadde du fallt for en jente som gikk utfordrene kledd? Er ikke det litt sånn ´´billig`` stempel? :)

Gjest Pink.Pearls
Skrevet

Ønsker ikke være kjip, men du kunne funnet bedre representanter for de forskjellige klesstilene.

Synes jeg var flink jeg! Bare legg ut noen du liker da :)

Gjest Pink.Pearls
Skrevet (endret)

"Blogger" er vel egentlig ikke en stil. Alle bloggere er forskjellig og varierer fra sesong.

Anonymous poster hash: d0765...b4b

Med bloggerstil mente jeg litt spesielle klær, kanskje dyre klær blandet med noe fra Bikbok :) Litt sånn Nette Nestea. IKKE Sophie Elise & co.

Endret av Pink.Pearls
  • Liker 2
Skrevet

Hadde du fallt for en jente som gikk utfordrene kledd? Er ikke det litt sånn ´´billig`` stempel? :)

Jo hvis hun kun gikk i sånne klær. Greit om sommeren når det er varmt. Blir vertfall kåt av det. Det kan jeg innrømme.

Gjest Pink.Pearls
Skrevet

Til alle dere som synes jeg la ut for dårlige outfits. Legg ut noen dere liker bedre selv da :) Problem solved.

• Liker 5
Gjest Pink.Pearls
Skrevet

Til alle dere som synes jeg la ut for dårlige outfits. Legg ut noen dere liker bedre selv da :) Problem solved.

Ja, da ble det rolig :fnise:

• Liker 5
Skrevet

Liker jo såklart at damene kler seg utfordrende, men til hverdags er feminin men laidback best av disse alternativene. Bloggerstil og bohem kan funke. Alle de andre alternativene er bare forskjellige grader turnoff.

Skrevet

Heller feil navn, og manglende kategorier. Jeg har en stil som er feminin og rocka, og ser vel mest ut som bilde 4. Skinnjakke heller jo mot rocka-definisjon uansett hvordan det kombineres. Jeg er jo uansett ikke laidback, med støvletter med heler på så er det ikke like casual som med converse.

Bruker stort sett feminine topper (pynta, damete, ikke løse t-skjorter), jeans, støvletter og jakke/cardigan.

Anonymous poster hash: f58a1...3b7

• Liker 1
Skrevet (endret)

Burde jo hatt med klassisk og rock chick ;)

Endret av netpuppy
  • Liker 2
Skrevet

Heller feil navn, og manglende kategorier. Jeg har en stil som er feminin og rocka, og ser vel mest ut som bilde 4. Skinnjakke heller jo mot rocka-definisjon uansett hvordan det kombineres. Jeg er jo uansett ikke laidback, med støvletter med heler på så er det ikke like casual som med converse.

Bruker stort sett feminine topper (pynta, damete, ikke løse t-skjorter), jeans, støvletter og jakke/cardigan.

Anonymous poster hash: f58a1...3b7

:5:

Skrevet

Liker jo såklart at damene kler seg utfordrende, men til hverdags er feminin men laidback best av disse alternativene. Bloggerstil og bohem kan funke. Alle de andre alternativene er bare forskjellige grader turnoff.

Det er sannelig flott at man liker forskjellige ting. Jeg syns bloggerstilen (veldig godt beskrevet av TS forresten, det er helt åpenbart en stil), og bohem (yuck!) kan ta seg en bolle. Spesielt bohemstilen gjør meg nesten fysisk dårlig. Blander du den med store ringer rundt håndleddene som klirrer og sånne übersvette harembukser(!). Jeg kjenner jeg blir nesten kvalm ;) Du kan ta de damene du. Behold dem er du snill. :ol:

• Liker 1
Skrevet

Nå er ikke jeg mann, men jeg savner absolutt klassisk elegant som et alternativ.

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...