Gå til innhold

Dere som faller for veldig utadvendte menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utadvendte menn har jo generelt mer draget enn snittet, men er det ingen av dere som faller for utadvendte menn som sliten etter en stund? Blir lei av å gi dem all oppmerksomheten de krever?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utadvendt er ikke det samme som oppmerksomhetsyk.

• Liker 14
Skrevet

Nei. Han prater mer enn meg, og jeg lytter mer og sier mindre. Han har naturligvis en jobb som krever at han er utadvendt og en stor sosial sirkel så han bruker generelt mye sosial energi dagen igjennom.

Han er ikke oppmerskomhetssyk eller slitsom.

Anonymous poster hash: d7caa...abe
Skrevet

Nei, men jeg kan bli sliten av veldig innadvendte mennesker som man må dra ordene ut av.

• Liker 12
Skrevet

Utadvendt er bra, oppmerksomhetssyk er mindre bra. Dessuten er jeg utadvendt selv, så da er vi isåfall like.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har bare god erfaring med dem :). Utadvendte menn krever ikke at du selv skal gi dem oppmerksomhet hele tiden (de er sosiale, kan hygge seg uten deg på fest også, og skravle med mange mennesker). De er også ofte åpne, flørtete og gir mye av seg selv til deg og andre.

Anonymous poster hash: 7f0a9...710
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har bare god erfaring med dem :). Utadvendte menn krever ikke at du selv skal gi dem oppmerksomhet hele tiden (de er sosiale, kan hygge seg uten deg på fest også, og skravle med mange mennesker). De er også ofte åpne, flørtete og gir mye av seg selv til deg og andre.

Anonymous poster hash: 7f0a9...710

Ditto, har bare god erfaring med dem. :)

Skrevet

Jeg liker utadvendte folk fordi jeg selv er litt mer reservert. Nesten alle mine venner og tidligere kjærester har vært utpreget utadvendte,så jeg tror motsetninger tiltrekker hverandre her. Jeg synes de utadvendte ofte er mer artige å være sammen med fordi de byr mer på seg selv. Et fåtall har vært oppmerksomhetssyke, jeg ser ikke helt hvordan det skal være en automatisk sammenheng mellom oppmerksomhetssyk og utadvendt.

Anonymous poster hash: 1787c...1f1
  • Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg liker utadvendte folk fordi jeg selv er litt mer reservert. Nesten alle mine venner og tidligere kjærester har vært utpreget utadvendte,så jeg tror motsetninger tiltrekker hverandre her. Jeg synes de utadvendte ofte er mer artige å være sammen med fordi de byr mer på seg selv. Et fåtall har vært oppmerksomhetssyke, jeg ser ikke helt hvordan det skal være en automatisk sammenheng mellom oppmerksomhetssyk og utadvendt.

Kan være tegn på at man er oppmerksomhetssyk. Og det er vel den siste ts forsøker komme inn på.

Men, det er enorm forskjell på en utadvendt og jovial partner, og en forbaska narcissist. De siste er bare slitsomme, både på privaten og i selskaper.

Endret av Zend
  • Liker 1
Skrevet

Jeg blir aldri seksuelt tiltrukket av utadvendte, men kan like å henge med dem. Reserverte menn er som en gavepakke som aldri tar slutt, mens med utavendte vet du hva du får. Faren min er superutadvendt, han har en egen evne til å komme i kontakt med folk. Slike folk pleier også å være bestemte på hva de vil, og jeg vil heller ha en rolig og søt en som lar meg få viljen min. :O:O:O UFF hva sier jeg!

Anonymous poster hash: 466bc...92b
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har akkurat samme erfaring. Da jeg var yngre trodde jeg introvert var veldig negativt, men har vokst mer inn i meg selv på det punktet.

Nå er min erfaring at veldig utadvendte menn ofte er tiltrukket av meg og jeg er også mest tiltrukket av dem. Jeg liker at de er sosialt åpne og de trives godt med mitt (rolige) selskap.

Når jeg ser på de fleste par jeg kjenner (inkl. egne foreldre) som har solide, langvarige forhold har de akkurat samme dynamikken.

Jeg kjenner par som er mer "like" men de er noe mer vennskapsbasert.

Anonymous poster hash: d7caa...abe

• Liker 3
Skrevet

Jeg blir aldri seksuelt tiltrukket av utadvendte, men kan like å henge med dem. Reserverte menn er som en gavepakke som aldri tar slutt, mens med utavendte vet du hva du får. Faren min er superutadvendt, han har en egen evne til å komme i kontakt med folk. Slike folk pleier også å være bestemte på hva de vil, og jeg vil heller ha en rolig og søt en som lar meg få viljen min. :O:O:O UFF hva sier jeg!

Anonymous poster hash: 466bc...92b

haha, herlig vinkling:)

Som de sier, "stillest vann har dypest grunn"!;)

Skrevet

Jeg blir aldri seksuelt tiltrukket av utadvendte, men kan like å henge med dem. Reserverte menn er som en gavepakke som aldri tar slutt, mens med utavendte vet du hva du får. Faren min er superutadvendt, han har en egen evne til å komme i kontakt med folk. Slike folk pleier også å være bestemte på hva de vil, og jeg vil heller ha en rolig og søt en som lar meg få viljen min. :O:O:O UFF hva sier jeg! Anonymous poster hash: 466bc...92b

Jeg er utadvendt selv, og blir tiltrukket av utadvendte menn, men nå synes jeg du fremstiller innadvendte som tøfler og det har jeg ikke inntrykk av at de er.
  • Liker 4
Skrevet

Nei, men jeg kan bli sliten av veldig innadvendte mennesker som man må dra ordene ut av.

Nå tror jeg du blander innadvendte folk med sjenerte folk. Det er to helt forskjellige ting. Innadvendte klarer helt fint å snakke og stå opp for seg selv. De bare orker ikke alltid gjøre det. Om de svarer deg kort er det nok fordi de ikke er så interesserte i deg eller temaet du forsøker å snakke om (men de svarer likevel et eller annet, fordi det er høflig å svare når man blir snakket til). Ikke fordi de venter på at du skal trekke ordene ut.

Anonymous poster hash: b9a12...018

Skrevet

Nå tror jeg du blander innadvendte folk med sjenerte folk. Det er to helt forskjellige ting. Innadvendte klarer helt fint å snakke og stå opp for seg selv. De bare orker ikke alltid gjøre det. Om de svarer deg kort er det nok fordi de ikke er så interesserte i deg eller temaet du forsøker å snakke om (men de svarer likevel et eller annet, fordi det er høflig å svare når man blir snakket til). Ikke fordi de venter på at du skal trekke ordene ut.

Nei, jeg snakker ikke om sjenerte folk - sjenerthet kan være veldig sjarmerende. Jeg mener heller ikke alle innadvendte mennesker, bare den spesielle typen innadvendte som egentlig hater fester, men som dro på festen likevel og som drar deg med bort i et hjørne for å snakke. Hvor deres eneste bidrag til samtalen er å stirre på deg med et blikk som lyser 'underhold meg.'

• Liker 2
Skrevet

Nei, jeg snakker ikke om sjenerte folk - sjenerthet kan være veldig sjarmerende. Jeg mener heller ikke alle innadvendte mennesker, bare den spesielle typen innadvendte som egentlig hater fester, men som dro på festen likevel og som drar deg med bort i et hjørne for å snakke. Hvor deres eneste bidrag til samtalen er å stirre på deg med et blikk som lyser 'underhold meg.'

Nå virker det som på meg som at du snakker om én konkret person du kjenner. Blir feil å generalisere til innadvendte da.

Skrevet

haha, herlig vinkling:)

Som de sier, "stillest vann har dypest grunn"! ;)

Jeg har egentlig motsatt erfaring med innadvendte (særlig i kombinasjon med lite empati).

De byr ikke på seg selv, evner ikke å gi andre respons, svarer ofte ikke i samtaler og har lite dybde å vise til. Synes de er utrolig kjedelige mennesker ettersom man raskt føler seg som en slags "intervjuer" i samtaler med dem, der de ikke spør og bryr seg tilbake. De blir rett og slett veldig late i samtalene, og forstår ikke / evner ikke å bry seg tilbake, gi noe. Hadde ei venninne som hang seg på utadvendte uten å tilføre noe. Empati hadde hun heller ikke..

Anonymous poster hash: 0c618...816

• Liker 1
Skrevet

Nå virker det som på meg som at du snakker om én konkret person du kjenner. Blir feil å generalisere til innadvendte da.

Nå ser du generaliseringer på høylys dag. Jeg skrev at det gjelder veldig innadvendte mennesker som man må dra ordene ut av.

Og nei, det er ikke snakk om én konkret person.

• Liker 2
Skrevet

Jeg generaliserte nok litt da jeg mest refererte til en person.. Mange innadvendte tør jo opp også når de blir trygge på deg, også anser jeg dem ikke for å være så innadvendte lengre. Men spesielt den personen jeg snakket om sa aaldri noe! men det kan hende hun hadde problemer vi ikke visste om, så på en måte er det feil å si noe også.. Men konklusjonen min; som utadvendt, har jeg det nok best sammen med andre utadvendte for da er det alltid noe å prate om :) på samme måte som trådstarter kanskje passer best sammen med innadvendte, så hun ikke føler det blir mas og kreving av oppmerksomhet?

Det beste er jo å kunne prate litt med alle slags type mennesker da :)

Anonymous poster hash: 0c618...816
Skrevet

Jeg faller ikke for utadvendte menn. Synes det er mest spennende med menn som er litt mer reserverte, men likevel er sosialt oppegående.

Anonymous poster hash: b692b...3ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...