AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #1 Skrevet 22. september 2014 Jeg har 2 spørsmål om Fretex. Det er jo en attføringsbedrift, og jeg vurderer å begynne å jobbe der (går på AAP nå). Er det noen som jobber der/kjenner noen som jobber der/har hørt noe om hvordan det er? Jeg har egentlig hørt mest negative ting, som at de som jobber der virker sure... ---- Er det bare meg som synes det er dyrt å handle på Fretex? Har vært inne på nettbutikken deres, og synes det var veldig stive priser. Mye av det koster det samme som på billigbutikker som Cubus, HM osv. Og brukte klær er jo litt slitt og varer kortere. Hva slags ting handler dere der? Er det verdt det? Får man rabatt om man jobber der? Anonymous poster hash: b3720...fe7 4
Millimani Skrevet 22. september 2014 #2 Skrevet 22. september 2014 Det er mange forskjellige Fretex-butikker da, og med forskjellig utvalg? Du får rabatt om du jobber der, selv om det er attføringsbedrift, iallfall etter hva jeg vet.
Yzma Skrevet 24. september 2014 #3 Skrevet 24. september 2014 Vet ikke hvordan priser det er på nettbutikken, men i de fysiske butikkene deres syntes jeg det er veldig billig..
Gjest Emera Skrevet 24. september 2014 #4 Skrevet 24. september 2014 Her er det en slags fastpris på bukser og topper, 59 kroner. Mesteparten koster dette, noe er mye billigere, noe er dyrere. Synes ikke det er spesielt dyrt.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #5 Skrevet 27. september 2014 Jeg har sett på nettbutikken i Lillestrøm. Jakke til et par hundre kroner, bukser til et par hundre kr, vanlige gensere til 200kr. Jeg synes det er dyrt til å være brukt. Vesker er også litt dyrt. Jeg tenker jo at klærne er jo allerede slitt ut litt fordi de er brukt. Så det lønner seg å kjøpe en ny singlet på Cubus til 99kr istedenfor å gå på Fretex å kjøpe en som er litt billigere men varer kortere. Har ganske stram økonomi, så jeg tenkte å begynne å kjøpe alt på Fretex, men prisene der gjør at garderoben min blir ganske liten likevel... Anonymous poster hash: b3720...fe7 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #7 Skrevet 27. september 2014 Jeg har sett på nettbutikken i Lillestrøm. Jakke til et par hundre kroner, bukser til et par hundre kr, vanlige gensere til 200kr. Jeg synes det er dyrt til å være brukt. Vesker er også litt dyrt. Jeg tenker jo at klærne er jo allerede slitt ut litt fordi de er brukt. Så det lønner seg å kjøpe en ny singlet på Cubus til 99kr istedenfor å gå på Fretex å kjøpe en som er litt billigere men varer kortere. Har ganske stram økonomi, så jeg tenkte å begynne å kjøpe alt på Fretex, men prisene der gjør at garderoben min blir ganske liten likevel... Anonymous poster hash: b3720...fe7 Prøv loppemarked.Mye av det på høsten, og ellers i året På FB finnes også oversikt over loppis rundt om i landet Anonymous poster hash: 1b51a...82f
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #8 Skrevet 27. september 2014 Jeg har vært (og er fremdeles) i attføring via Fretex. Jeg har bare positivt å si om mitt løp. All fortjent skryt til de som er jobbkonsulenter. De hjelper deg å se muligheter og ikke umuligheter. De har gitt meg, og andre, tro på egen evne. Nå vet jeg ikke hvor i landet du holder til, men dette gjelder vestlandet. Anonymous poster hash: b0dbe...427
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #9 Skrevet 27. september 2014 Vet ikke hvordan priser det er på nettbutikken, men i de fysiske butikkene deres syntes jeg det er veldig billig.. Jeg syns faktisk det er ekstremt dyrt, på noen ting i hvertfall. Har flere ganger sett på f.eks. Furu sin blomstervase. Koster kr. 149 på tilbud hos Christiania. Fretex skal ha kr.298 for dem. Synes andre ting og er dyrere enn samme vare i butikker for nye varer. Ser aldri på klær på Fetex så det kan jeg ikke uttale meg om.Anonymous poster hash: 664d7...307 4
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #10 Skrevet 27. september 2014 Her er det en slags fastpris på bukser og topper, 59 kroner. Mesteparten koster dette, noe er mye billigere, noe er dyrere. Synes ikke det er spesielt dyrt. Det var jo ikke så galt som den i Lillestrøm Hvor er denne butikken? Anonymous poster hash: 41c55...7ee
Gjest Runforit Skrevet 28. september 2014 #11 Skrevet 28. september 2014 Jeg synes det er billig. Koster som oftest 69-89 kroner for en fin genser/cardigan. Ytterjakker varierer fra 179-499(og så må en jo se på merket og kvaliteten.) Synes ikke det var dyrt med en lekker tynn ullkåper fra Malene Birger til 499 eller en semsket skinnjakke fra Miss Sixty til 349,-.
Jolene Skrevet 28. september 2014 #12 Skrevet 28. september 2014 (endret) Jeg synes det er billig. Koster som oftest 69-89 kroner for en fin genser/cardigan. Ytterjakker varierer fra 179-499(og så må en jo se på merket og kvaliteten.) Synes ikke det var dyrt med en lekker tynn ullkåper fra Malene Birger til 499 eller en semsket skinnjakke fra Miss Sixty til 349,-. Marlene birger gikk for halvee prisen av det du skriver for inntil ett år siden. Da er 500 dyrt... Endret 29. september 2014 av Jolene 1
Gjest Emera Skrevet 28. september 2014 #13 Skrevet 28. september 2014 Det var jo ikke så galt som den i Lillestrøm Hvor er denne butikken? Anonymous poster hash: 41c55...7ee Trondheim.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå