Summers Skrevet 22. september 2014 #1 Skrevet 22. september 2014 Hva er greia med å legge ut tråder om personen man dater eller er sammen med og spørre om en egenskap er dealbreaker? Bør man ikke selv klare å bestemme hvem man skal date eller være sammen med og i hvert fall galskap å spørre randoms på KG? 3
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #2 Skrevet 22. september 2014 Er vel ikke for å få fasitsvar vil jeg tro. Heller for å høre hva andre tenker om samme sak. Er kanskje litt lettere å spørre random folk her på kg enn å utbrodere det til venninnene sine (hadde ikke jeg gjort i alle fall). Dette er jo et diskusjonsforum, må være lov å både spørre og undre seg over diverse problemstillinger (og så lenge det ikke legges ut noe info som kan spores tilbake til en bestemt person så ser jeg ikke problemet). Anonymous poster hash: e717f...348
Gjest Skrevet 22. september 2014 #3 Skrevet 22. september 2014 Ikke alle har like god selvtillit eller tro på egne evner. Det er kanskje litt oftere disse som havner i forhold med relativt tydelige "dealbreakers" in the first place. Noen ønsker kanskje å bryte ut av forholdet, men partneren er mentalt sterkere og de tviler raskt på om de selv har rett. Det er selvsagt andre grunner til å spørre også.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #4 Skrevet 22. september 2014 Noen har kanskje hatt problemer med å finne noen og vil ha andres perspektiver ift. om deres "dealbreakere" er for mange eller for ekskluderende. Anonymous poster hash: e33be...924
aquiz Skrevet 22. september 2014 #5 Skrevet 22. september 2014 Ikke alle har like god selvtillit eller tro på egne evner. Det er kanskje litt oftere disse som havner i forhold med relativt tydelige "dealbreakers" in the first place. Noen ønsker kanskje å bryte ut av forholdet, men partneren er mentalt sterkere og de tviler raskt på om de selv har rett. Det er selvsagt andre grunner til å spørre også. Kunne ikke skrevet det bedre selv, veldig spot on! Bekreftelse vil være veldig viktig for noen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå