Gå til innhold

Forvirret av følelsene, p-piller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har noen syke svigninger i humøret mitt og følelsene mine til tider. Den siste måneden har jeg hatt det egentlig ganske greit, men det har vært noen dager at jeg hater livet, menneskene rundt meg og da spesielt kjæresten. Mister alt av følelser, får panikk og vil nesten bare gjøre det slutt. Det skjedde i går. Da følte jeg plutselig ingenting, var bare likegyldig og ville vekk. I dag er jeg glad igjen og elsker han.

Har snakket en del med han om dette, og han tenker at det kanskje kan være p pillene som gjør det. Jeg har feks en mye kortere lunte nå, gråter for ingenting, stresser og overtenker mye mer enn jeg gjorde før jeg begynte på p pillen. Det er over to år siden jeg var meg sånn som jeg egentlig er, og det var før jeg møtte kjæresten og begynte på p - pillene. Jeg går på mercilon nå og har gått på de et halvt år, men har gått på yasmin og loette og microgynon før.

Kan det være en grunn eller? Noen som har opplevd lignende?

Anonymous poster hash: cd998...207

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var likedan. Sluttet på pilla (yasminelle) og fikk både sexlyst å livsgnist tilbake. Samboeren sluttet også å være pms! ;)

Anonymous poster hash: a61b1...f9a

Skrevet

det kan være pillen ja :) prøv å bytt merke, evt prøv spiral :)

Anonymous poster hash: 312d8...7c1
Skrevet

Aha ! Da skjønner jeg hvorfor jeg plutserlig mister alt av lyst og blir plaget med tanker om å slå opp.

Skal sette spiral i midten av oktober så da blir det kanskje bedre

Skrevet

Aha ! Da skjønner jeg hvorfor jeg plutserlig mister alt av lyst og blir plaget med tanker om å slå opp.

Skal sette spiral i midten av oktober så da blir det kanskje bedre

Jeg har også følt noen ganger at jeg har mistet følelsene for kjæresten, å har faktisk tenkt å slå opp... Skumle greier de derre pillene assa:-o

Anonymous poster hash: a61b1...f9a

Skrevet

Meget mulig at det er hormonene fra pilla som forårsaker det, ja. Jeg gikk på Microgynon for endel år siden mens jeg gikk på VGS, og det ble så ille at noen dager måtte jeg dra hjem med en gang jeg kom til skolen fordi jeg bare gråt og gråt. Det var ikke en kjekk periode! Men jeg fant ut at det måtte være p-pillene, så jeg byttet til Yasminelle og gikk back to normal. Vil anbefale deg å prøve noen nye piller, eller noen du vet du ikke reagerer sånn av.

Lykke til, håper det går over snarest :kose:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...