AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #1 Skrevet 22. september 2014 Jeg ble nylig avvist av ei jeg virkelig trodde jeg hadde noe på gang med. Vi har kjent hverandre i årevis før denne flørten utviklet seg. Vi har tilbringt nesten hele sommeren sammen og hatt det utrolig fint, ting begynte å utvikle seg og da skiftet hun plutselig oppførsel over natta. Merket at hun trakk seg unna, først ville hun at vi skulle begrense overnatting til helger, så hadde hun knapt tid til å møte meg, så ville hun plutselig ha en uke pause fra ting og så ble jeg dumpa da.. Jeg skjønte jo at hun trengte litt rom, men måtte jo snakke med henne for å høre hva som foregikk, og jeg fikk servert den lista med grunner til at hun ikke var klar for å gå inn i noe forhold med meg på dette tidspunktet. Jeg sitter igjen og føler et lite hat mot henne fordi jeg føler meg dårlig behandlet samtidig som jeg savner henne. Sånn rent følelsesmessig er det ikke noe ille, men jeg savner og være med henne fordi vi hadde det så fint sammen, om vi så bare er venner. Føler meg så ensom nå og de fleste dagene går med på jobb,trening og spilling. Temmelig kjedelig med andre ord. Jeg har venner, men de fleste er enten opptatt med sitt eller så har jeg lite lyst til å finne på noe med dem. Jeg har vært med et par andre jenter etterpå også, men jeg kjeder meg bare med dem... Jeg vet at jeg kan ta henne tilbake som venn når som helst, men selvrespekten min sier nei, samtidig vil jeg ikke at følelser skal blusse opp igjen eller at vennskapet blir rart når man har vært så tett tidligere.. Er 2-3 uker siden jeg møtte henne sist, hva ville dere gjort? Anonymous poster hash: af72e...71f
Gjest extra Skrevet 22. september 2014 #2 Skrevet 22. september 2014 Jeg ble nylig avvist av ei jeg virkelig trodde jeg hadde noe på gang med. Vi har kjent hverandre i årevis før denne flørten utviklet seg. Vi har tilbringt nesten hele sommeren sammen og hatt det utrolig fint, ting begynte å utvikle seg og da skiftet hun plutselig oppførsel over natta. Merket at hun trakk seg unna, først ville hun at vi skulle begrense overnatting til helger, så hadde hun knapt tid til å møte meg, så ville hun plutselig ha en uke pause fra ting og så ble jeg dumpa da.. Jeg skjønte jo at hun trengte litt rom, men måtte jo snakke med henne for å høre hva som foregikk, og jeg fikk servert den lista med grunner til at hun ikke var klar for å gå inn i noe forhold med meg på dette tidspunktet. Jeg sitter igjen og føler et lite hat mot henne fordi jeg føler meg dårlig behandlet samtidig som jeg savner henne. Sånn rent følelsesmessig er det ikke noe ille, men jeg savner og være med henne fordi vi hadde det så fint sammen, om vi så bare er venner. Føler meg så ensom nå og de fleste dagene går med på jobb,trening og spilling. Temmelig kjedelig med andre ord. Jeg har venner, men de fleste er enten opptatt med sitt eller så har jeg lite lyst til å finne på noe med dem. Jeg har vært med et par andre jenter etterpå også, men jeg kjeder meg bare med dem... Jeg vet at jeg kan ta henne tilbake som venn når som helst, men selvrespekten min sier nei, samtidig vil jeg ikke at følelser skal blusse opp igjen eller at vennskapet blir rart når man har vært så tett tidligere.. Er 2-3 uker siden jeg møtte henne sist, hva ville dere gjort? Anonymous poster hash: af72e...71f Huff! *føler med deg*
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #3 Skrevet 22. september 2014 Virker som at du vil ha henne i livet ditt i mangel på noen andre/fordi du kjeder deg. Sånt er jo aldri bra. Pluss at dette sikkert ikke kan gå over til å bare være vennskap igjen. Anonymous poster hash: b2bb1...7bd
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #4 Skrevet 22. september 2014 Akkurat nå kanskje ja. Jeg holdt jo på med henne fordi jeg likte henne ikke fordi hun var den eneste tilgjengelige. Ganske frustrerene og ikke kunne kontakte en person man savner og har lyst til å være med... Anonymous poster hash: af72e...71f
Gjest brutal_mann Skrevet 22. september 2014 #5 Skrevet 22. september 2014 Ut fra det du skriver så har hun ikke behandlet deg dårlig. det bare fungerte ikke fra hennes side. Det kan du ikke klandre henne for. Du har ikke annet valg enn å samle deg selv og gå videre uten henne i livet ditt. Om du prøver å holde på et vennskap vil du bare ødelegge deg selv.
Gjest ashanti Skrevet 22. september 2014 #6 Skrevet 22. september 2014 Hun har vel ikke akkurat gått inn for å aktivt behandle deg som dritt, hun bare fant ut i prosessen at følelsene ikke var rette for hennes del og da er det jo fair å trekke seg bort, er ikke lett å dumpe noen heller, så er kanskje derfor hun brukte litt tid på det. Over til spørsmålet ditt, så syntes jeg det høres ut som en forferdelig dårlig ide å være "venner", bare fordi du ikke har noen andre for øyblikket. Når du møter noen andre kommer du nok ikke til å ha det behovet for å være venner med henne lenger og da er det jo på en måte plutselig du som har "brukt" henne litt for ditt eget ego. Eller at du ender opp med å håpe at noe skal skje mellom dere også blir du bare såret igjen. Er bedre å la henne gå og komme seg videre.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #7 Skrevet 22. september 2014 "sitter igjen med et lite hat". dette er grunnen at jeg hater menn. sånne som deg ødelegger for alle. tror dere kan eie folk. Anonymous poster hash: a2cdf...866
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #8 Skrevet 22. september 2014 "sitter igjen med et lite hat". dette er grunnen at jeg hater menn. sånne som deg ødelegger for alle. tror dere kan eie folk. Anonymous poster hash: a2cdf...866 Det var kanskje litt hardt skrevet men jeg har sett dette hatet på nært hold, og du eier ikke et annet menneske. Hun har ikke behandlet deg dårlig hun har ikke de samme følelsene som deg. Du har problemer med egoet ditt hvis du ikke takler en avvisning. Selvrespekt i dette tilfelle er å oppføre deg ordentlig mot noen som har avvist deg og respektere deg og henne. Anonymous poster hash: a2cdf...866
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #9 Skrevet 22. september 2014 Jeg synes hun burde sagt det for lenge siden, hun har tross alt kjent meg i mange år. Jeg føler hun har holdt meg på gress, samtidig som hun viste at det aldri kom til å bli noe, men det blir jo spekulasjoner. Og jeg har ikke gjort noe slemt mot henne selv om jeg føler dette hatet. Jeg har faktisk ikke hatt noe som helst kontakt med henne siden vi tok avstand. Vi har hatt et platonisk vennskap før.. Anonymous poster hash: af72e...71f
Gjest Iben Skrevet 22. september 2014 #10 Skrevet 22. september 2014 "sitter igjen med et lite hat". dette er grunnen at jeg hater menn. sånne som deg ødelegger for alle. tror dere kan eie folk. Anonymous poster hash: a2cdf...866 Ja, for kvinner blir jo aldri bitre og hatske når noen - bevisst eller ubevisst- har såret dem. Dette er kanskje nytt for deg, men menn er mennesker de og.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #11 Skrevet 22. september 2014 "sitter igjen med et lite hat". dette er grunnen at jeg hater menn. sånne som deg ødelegger for alle. tror dere kan eie folk. Ehem.. At du hater menn, er jo ingen andres ansvar enn ditt! Man kan da ikke dømme alle utifra enkeltes handlinger og følelser.... Anonymous poster hash: b2bb1...7bd
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #12 Skrevet 22. september 2014 Ja, for kvinner blir jo aldri bitre og hatske når noen - bevisst eller ubevisst- har såret dem. Dette er kanskje nytt for deg, men menn er mennesker de og. Ja enig i det da, men som sagt har jeg sett sånt hat på nært hold og har litt for mye personlig erfaring med hvor destruktive noen mennesker blir av avvisning, derfor jeg skrev at jeg tok litt hardt i også. Ønsket om å eie og liksom possess andre personen eller da ødelegge den om man ikke kan få den, det kan få grusomme konsekvenser.Derfor blir jeg skremt når jeg leser sitter igjen med et lite hat. Når det gjelder om ts og hun skal være venner så vet jeg ikke om det er mulig hvis den ene personen er possesive. Unnskyld hvis du er ts og jeg kaller deg possesive. Jeg får bare det inntrykket av tråden. Det går vel an å komme gjennom kjærlighetssorg uten å sitte igjen med hat? jeg vet ikke. føler jeg er utenfor mitt "fag"område her. Anonymous poster hash: a2cdf...866
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #13 Skrevet 22. september 2014 Derfor blir jeg skremt når jeg leser sitter igjen med et lite hat. Samtidig som du skriver at du hater menn.......... Anonymous poster hash: b2bb1...7bd
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #14 Skrevet 23. september 2014 Om jeg hadde vært deg så hadde ikke jeg ønsket å ta gjenoppta kontakten som venner. Jeg hadde ikke hatt noe behov for å være venn med en som har dumpet meg - risikoen for å få følelser for vedkommende er tilstede og konsekvensene er at en kan bli såret. Ta heller kontakt med noen andre venner og involver deg i deres liv, så skal du se at savnet etter denne jenta går over etterhvert. Anonymous poster hash: e2349...e44
Gjest Iben Skrevet 23. september 2014 #15 Skrevet 23. september 2014 Holde en vennskapelig tone når man først treffer på hverandre? Ja. Men å drive og henge som venner? Nei. Neit. No. From the N to the O to the var ikke flere bokstaver igjen
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #16 Skrevet 23. september 2014 Dere har vel rett. Har jo hengt sammen gjevnlig som venner i mange år før dette skjedde. Var først når vi ble fysiske med hverandre og at vi hadde daglig kontakt jeg begynte å knytte meg. Anonymous poster hash: af72e...71f
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #17 Skrevet 23. september 2014 Dere har vel rett. Har jo hengt sammen gjevnlig som venner i mange år før dette skjedde. Var først når vi ble fysiske med hverandre og at vi hadde daglig kontakt jeg begynte å knytte meg. Anonymous poster hash: af72e...71f
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #18 Skrevet 23. september 2014 Ingen god ide å vere vener. Eg veit sjølv at eg berre blir sjalu dersom eg mistenker at eksen flørtar med eller treff andre damer, og går berre rundt med ei bekymring for at han skal finne ein annan medan eg sit åleine att. Du må kome deg vidare. Om du framleis har følelsar for henne (og det verkar det som du har) syns eg det beste du gjer er å kutte all kontakt, slett nr, slett frå FB og andre sosiale mediar. Berre eit tips:) Men er det slik at de på nokon måte MÅ vere rundt kvarandre? Felles vener osv? Anonymous poster hash: 866f0...7c6
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #19 Skrevet 23. september 2014 Vel vi har noen felles venner, men er ikke i samme omgangskrets, så nei. Spørsmålet er om jeg klarer å si nei når hun tar kontakt, fordi det vet jeg at kommer til å skje. Har vært i samme situasjon før og da forble vi venner. Da hadde jeg virkelig følelser da. Nå føler jeg ikke så mye, men noe er det jo. Ville nok blitt sjalu ja selv om jeg ikke tror hun finner seg noen med det førsteAnonymous poster hash: af72e...71f
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #20 Skrevet 23. september 2014 Samtidig som du skriver at du hater menn.......... Anonymous poster hash: b2bb1...7bd kvinner ≠ logikk Anonymous poster hash: 9054a...1a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå