AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #1 Skrevet 22. september 2014 Hei, Jeg er en mann "i min beste alder" som nylig ble separert etter et langt og tidvis vanskelig ekteskap. For å si det enkelt så trenger jeg å leve litt nå..... Det er jo lenge siden jeg var i dette markedet, og fyllesjekking er ikke noe for meg. Har noen tips om hvilke sjekkesider som kan passe dersom man vil finne en venn (eller ff/fwb/pv som det vist kalles nå)? Anonymous poster hash: 358e4...fa6
TaliBanan Skrevet 22. september 2014 #2 Skrevet 22. september 2014 Tinder.. Dropp alle datingsidene der du må betale for å sende meldinger osv.. Jeg har prøvd alle, men ingenting kan måle seg med Tinder.. og det er gratis.. Jeg søkte etter dame for uforpliktende sex, fant ei og vi ble stormende forelsket i hverandre :-) Lykke til
kms92 Skrevet 23. september 2014 #3 Skrevet 23. september 2014 Tinder!! Har ingen erfaring selv, men kan bare understreke at min mor og hennes single venninner sitter på sider som match.com for å finne mannen i sitt liv! Du finner altså ikke ei på datingsider som er ute etter en liten fling Damer legger ikke masse tid og energi i å fylle ut interesser, mål i livet osv. med mindre de leter etter noe seriøst Men er du ute etter noe mer seriøst er norgesdate.no gratis.
Tiuren Skrevet 23. september 2014 #4 Skrevet 23. september 2014 Hmmmm.... Kan nesten se ut som jeg må få meg en Tinder profil.
Tiuren Skrevet 23. september 2014 #5 Skrevet 23. september 2014 Glemte vist "AB knappen".... Men det er vel ikke så farlig
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #6 Skrevet 23. september 2014 Jeg har litt erfaring med nettdateing. Siden jeg er sjelden på byen og møter sjelden menn gjennom venner + at jeg har barn 50% av tiden er det en grei måte for meg å komme i kontakt med menn på. Jeg fikk litt nok og er ikke reg noen steder per i dag. Det hender at jeg logger meg inn på Tinder av og til, men sletter den like fort:P Det finnes bra menn/damer der inne, men man må nok være tolmodig. Ikke bli desperat iallefall. Lykke til:-)Anonymous poster hash: af231...ce8
Tiuren Skrevet 24. september 2014 #7 Skrevet 24. september 2014 Nei, desperat blir jeg ikke. Men etter et langt ekteskap blir det fort litt ensomt, og det ville jo vært fint å finne noen å være sammen med... Får se om jeg får noe napp på nettet Sjekking på byen sene nattetimer er ikke noe jeg gidder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå