AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #1 Skrevet 22. september 2014 Når du prøvde/ville få en eks tilbake hvordan gikk dere frem? Gjorde du ikke noe med det? Sa det direkte eller prøvde å få kontakt på et vennenivå, der du sendte meldinger her og der, bare for å ha kontakt, og se an hva personen ville? Eller gjorde du noe helt annet som ble nevnt over? - jeg spør for det er litt interessant å høre om andres erfaring og ikke minst fordi jeg er midt oppi dette selv akkurat nå Anonymous poster hash: 2faf1...43c
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #2 Skrevet 22. september 2014 Sendte melding og lurte på om vi kunne treffes over en kaffe, siden det er en stund siden vi har møttes, og fordi jeg lurte på hvordan det gikk. Bruddet var stygt, men vi begge ønsket å treffe hverandre. Etter møte gikk vi hver til vårt, hvor jeg sendte en sms og sa det var hyggelig å se han igjen og lurte på om han var interessert i å fortsette som venner. Det var han. Vi møtes en tre-fire ganger etter det, hvor jeg var mer g mer "flørtete" og "hintende" til at jeg ville prøve på nytt. Det endte opp med at vi ble sammen igjen. MEN, det ble også slutt etter ni måneder, da vi var tilbake til grunnlaget for første brudd. Min filosofi etter det? En gang slutt, alltid slutt! Anonymous poster hash: 7575f...d05
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #3 Skrevet 22. september 2014 Kan jeg skrive hva han gjorde etter bruddet når han ville ha meg tilbake? Uansett, så er jeg enig med AB over meg. En gang slutt, alltid slutt. Vi slo opp igjen og det var på grunn av det samme som ved første bruddet. Anonymous poster hash: b680d...419
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #4 Skrevet 22. september 2014 Ja, så klart ab over jeg er enig med dere begge, men samtidig så hadde jeg og min eks det bra sammen, men siden vi ikke hadde tid til hverandre mistet begge følelser. Nå har ikke jeg noen erfaringer med dette fra før av, da jeg tidligere bare gikk videre uten å tenke på å bli sammen igjen, men av en eller annen grunn så tenker jeg det ikke samme nå, og er ikke sikker på om han tenker det samme heller, men er litt vanskelig å tolke hva han vil, så er derfor jeg spør om erfaringer -TS Anonymous poster hash: 2faf1...43c
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #5 Skrevet 22. september 2014 Han skrev til meg på facebook. Det eskalerte i en krangel hvor jeg beskyldte han for at han ikke brydde seg på grunn av det første bruddet. Han kjørte hele veien, midt på natten og vi bor langt fra hverandre, for å skrive i kritt at han brydde seg utenfor leiligheten min. Han kjørte hjem igjen og jeg så han ikke den natten, men det var søtt gjort. Anonymous poster hash: b680d...419
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #6 Skrevet 22. september 2014 Jeg sa tydelig at jeg ikke følte vi hadde gjort alt vi kunne for å holde sammen, og lot være å ta kontakt etter at jeg hadde sagt det jeg hadde på hjertet. Da han tok opp kontakten igjen, var jeg imøtekommende men avventende. Et halvt år etter var vi sammen igjen, og har vært det i åtte år og kommer til å fortsette å være det. Anonymous poster hash: 7ea60...21a
Nanami Skrevet 23. september 2014 #7 Skrevet 23. september 2014 Vi møttes tilfeldig på byen og alle følelsene kom tilbake. Jeg hadde kjæreste og trakk meg unna. Klarte det ikke lenge så sendte en melding pg spurte hva han hadde sagt om jeg ville prøve på nytt. Han svarte at det kilte i magen og at han ville ingenting mer i hele verden. Så da avsluttet jeg forholdet mitt og vi gikk tilbake til hverandre. Ekstremt forenklet. 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #8 Skrevet 23. september 2014 Vi møttes tilfeldig på byen og alle følelsene kom tilbake. Jeg hadde kjæreste og trakk meg unna. Klarte det ikke lenge så sendte en melding pg spurte hva han hadde sagt om jeg ville prøve på nytt. Han svarte at det kilte i magen og at han ville ingenting mer i hele verden. Så da avsluttet jeg forholdet mitt og vi gikk tilbake til hverandre. Ekstremt forenklet. hvorfor ble det slutt in the first place?Anonymous poster hash: 5dee7...082
Nanami Skrevet 23. september 2014 #9 Skrevet 23. september 2014 hvorfor ble det slutt in the first place?Anonymous poster hash: 5dee7...082 Vi var hverandres første kjærlighet og hadde vært sammen et par år. Jeg ville flytte til en annen by for å studere, han ville bli hjemme. Vi vokste vel litt fra hverandre, eller, jeg vokste fra han. Så ble det mye spenninger og krangling siden vi ville forskjellige ting osv. Så da bestemte vi oss for at det beste var å slå opp.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #10 Skrevet 23. september 2014 Fordi det er noe helt spesiellt mellom oss, men tiden vi møttes var feil og pga usikkerhet og alt for liten tid sammen ble det slutt. Det har nok desverre ødelagt for mye. Jeg elsker denne mannen og savner han hver eneste dag, selv om jeg lever livet mitt og prøver å komme meg videre. Det føles umulig, men jeg har akseptert hans valg. Jeg føler ikke at vi har prøvt hardt nok, men på et eller annet tidspunkt må man gi opp..Anonymous poster hash: 28581...c8b 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #11 Skrevet 23. september 2014 Det er slikt jeg føler og ab over men det ordner seg nok til slutt - TS Anonymous poster hash: 2faf1...43c
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #12 Skrevet 24. september 2014 Noen flere erfaringer? Anonymous poster hash: 2faf1...43c
frk94 Skrevet 24. september 2014 #13 Skrevet 24. september 2014 Jeg sa det direkte til han. Han hadde allerede funnet seg en "ny elsker" rett etter bruddet, så jeg fikk ikke så mye respons annet enn at han ville være venner og etter mye om og men tok jeg til takke med å bare venner. Når jeg tenker meg om er det bare 2 måneder siden bruddet, og jeg kan ENDELIG si at jeg er over han og ALDRI kan tenke meg å bli sammen igjen. Som ting er akkurat nå er han veldig interessert i å møte meg og ja tiltross for at han er i et forhold har han sagt at han vil ha sex med meg. Noe som er helt uaktuelt for meg i og med at han nettopp er i et forhold og jeg er litt interessert i noen andre for øyeblikket Forøvrig er jeg enig med noen der over, en gang slutt alltid slutt
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #14 Skrevet 24. september 2014 Ikke for å være frekk, men hvis du er helt over vedkommende etter to måneder stiller jeg meg tvilende til hvor seriøst forholdet var. Nærmer meg tre måneder, og kan fremdeles begynne å grine på grunn av savnet(og ja, er gutt). Står klar med åpne armer, hvis hun en dag skulle komme tilbake!Anonymous poster hash: 9585a...364 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå