Gå til innhold

kan tillitproblemer fikses ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er usikker på å prøve på nytt med ekskjæresten min,

jeg er usikker på om jeg har nok tillit til han

Jeg følte han ved flere anledninger ikke har tok på alvor slik jeg så på ting og at det ble til at jeg var vanskelig i hans øyne .

Hvis man sliter med tillitsproblemer, kan dette rettes opp i hvis den andre part gjør det han kan for å rette det opp ? Jeg har mange følelser for han fortsatt

noen erfaringer ?

Anonymous poster hash: 4152e...2f4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå videre. Dette er game over. Ta med deg lærdommen videre istedet.

Anonymous poster hash: 60eaf...bc9
Skrevet

Av egen erfaring er det ikke å anbefale. Gikk tilbake til eksen flere ganger etter det ble slutt, fordi jeg fremdeles hadde følelser for han. Det fungerte ikke og gang på gang ble jeg såret... Anbefaler å gå videre.

Anonymous poster hash: 7d005...163
  • Liker 2
Gjest brutal_mann
Skrevet

Jeg ville nok gått videre ut fra det lille du forteller. Du følte deg ikke tatt på alvor, han mente du var vanskelig. Det er et elendig utgangspunkt.

• Liker 1
Gjest Jon blund
Skrevet

Ann befaler å gå videre slik jeg gjorde, er ikke noe å hente. Bare sure miner og mer krangling.

Skrevet

Jeg tror det meste går an å legge bak seg, dersom man kjemper for det, og begge er like innstilt på det. Jeg tror man skal se langt etter et stabilt forhold dersom man alltid gir det opp istedenfor å gi det et forsøk. På den andre siden, tillit er jo det mest grunnleggende i et forhold, og den situasjonen du beskriver hørtes ikke ut som en god relasjon i utgangspunktet.

Hadde ikke egentlig tenkt å gi deg noen endelig konklusjon, du kjenner ham best, og vil forhåpentligvis kunne vurdere om det finnes noen fremtid i forholdet bedre enn noen av oss her på forumet. Ville i hvert fall holdt muligheten åpen, det finnes par som har greid å fikse tillitsproblemer etter utroskap også, så ingenting er umulig.

• Liker 1
Skrevet

Klart man kan fikse tillitsproblemer, men det forutsetter at den andre part er interessert i å ta din mangel på tillit på alvor.

Dessverre høres det ikke ut som at din mann gidder å ta dine tillitsproblemer på alvor.

Slikt blir det bare krangling og kaos av, så jeg foreslår at du går videre.

Anonymous poster hash: e10bd...d99
Skrevet

Om dette skal virke så er det ikka bare han som må forandre seg, du må forandre deg du å og aktivt jobbe med tillitsproblemer dine.

Anonymous poster hash: b6dbb...1b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...