bompi Skrevet 24. juni 2002 #1 Skrevet 24. juni 2002 Jeg skal i sommer bruke endel tid på skolearbeid som jeg ligger på etterskudd med p.g.a sykdom... derfor blir det ingen tid til sommerjobb i år, ei heller er det lett å finne en sommerjobb som man kan ha et par dager i uka. Men, jeg skulle gjerne ha tjent litt ekstra penger til skolen begynner igjen til høsten, og da lurte jeg på om noen her inne på KG har erfaringer med mange av disse "jobbe hjemme"-tilbudene? Sånne enkle små greier, hender jeg ser noen annonser i avisene osv, men tør aldri slenge meg ut på noe sånt, når jeg har 0 peiling på om det er seriøst osv... Mye av det dreier seg om PC-baserte ting, derfor la jeg temaet her inne... Salg har jeg ikke særlig interesse av, men har hørt at det fins endel andre småting for folk som gjerne vil ha en liten bi-inntekt... så si ifra om du vet om noe!
Pillow of Dragon Skrevet 18. mars 2018 #2 Skrevet 18. mars 2018 Har faktisk hørt om noen som har tjent litt på å gjennomføre undersøkelser på nett, så der kan du tjene noen kroner. Også kan du skrive en e-bok, skriv hva som interesserer deg og legg ut for noen små kroner.. Det gir liten inntekt over tid Vet faktisk om noe man kan tjene på, men kan ikke legge det ut her, har gode venner som fikk 15k på en måned. Interressert så send pm
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2018 #3 Skrevet 18. mars 2018 1 hour ago, Pillow of Dragon said: Har faktisk hørt om noen som har tjent litt på å gjennomføre undersøkelser på nett, så der kan du tjene noen kroner. Også kan du skrive en e-bok, skriv hva som interesserer deg og legg ut for noen små kroner.. Det gir liten inntekt over tid Vet faktisk om noe man kan tjene på, men kan ikke legge det ut her, har gode venner som fikk 15k på en måned. Interressert så send pm HI er fra 2002, tipper TS er ferdig med studiene sine nå 😜 Anonymkode: 3faf5...320 2
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2018 #4 Skrevet 18. mars 2018 3 timer siden, Pillow of Dragon skrev: Vet faktisk om noe man kan tjene på, men kan ikke legge det ut her, har gode venner som fikk 15k på en måned. Interressert så send pm Ikke akuratt veldig legit når du drar opp en tre år gammel tråd kun for å skrive det. Prøver å verve folk til egen pyramideshit much? Er det legit så kan du fint legge ut hva det dreier seg om her. PM ber du folk kun sende fordi du skal tjene på det selv. Anonymkode: 11233...b51 2
Gjest making.a.mess Skrevet 18. mars 2018 #5 Skrevet 18. mars 2018 3 timer siden, Pillow of Dragon skrev: Har faktisk hørt om noen som har tjent litt på å gjennomføre undersøkelser på nett, så der kan du tjene noen kroner. Også kan du skrive en e-bok, skriv hva som interesserer deg og legg ut for noen små kroner.. Det gir liten inntekt over tid Vet faktisk om noe man kan tjene på, men kan ikke legge det ut her, har gode venner som fikk 15k på en måned. Interressert så send pm Kan man lage ebok å tjene penger?? Hvor? Oghvor mye? Og kan noen «stjele» boken å selge den til et forlag?
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2018 #6 Skrevet 18. mars 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke akuratt veldig legit når du drar opp en tre år gammel tråd kun for å skrive det. Prøver å verve folk til egen pyramideshit much? Er det legit så kan du fint legge ut hva det dreier seg om her. PM ber du folk kun sende fordi du skal tjene på det selv. Anonymkode: 11233...b51 Den er til og med nesten 16 år gammel denne tråden, så jeg tror neppe TS trenger råd om å tjene penger nå. Anonymkode: f6ae7...172 1
Pillow of Dragon Skrevet 18. mars 2018 #7 Skrevet 18. mars 2018 32 minutter siden, Mrs.Purdey skrev: Kan man lage ebok å tjene penger?? Hvor? Oghvor mye? Og kan noen «stjele» boken å selge den til et forlag? Selvfølgelig Hvis du skriver på engelsk så er det enklest å bruke Kindle til å publisere eboka. Det er gratis. Ellers kan du søke litt rundt så finnes det flere plasser du kan legge ut boka. Hvor mye du tjener avhenger jo av boka. Er det nisje? Mye den koster? Trending? Osv osv Absolutt noe man kan gjøre
Pillow of Dragon Skrevet 18. mars 2018 #8 Skrevet 18. mars 2018 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke akuratt veldig legit når du drar opp en tre år gammel tråd kun for å skrive det. Prøver å verve folk til egen pyramideshit much? Er det legit så kan du fint legge ut hva det dreier seg om her. PM ber du folk kun sende fordi du skal tjene på det selv. Anonymkode: 11233...b51 Beklager at jeg skapte slik reaksjon hos deg. Skepsisen dukker opp fort hos enkelte. Tråden er fra 2002 egentlig, så blir vell faktisk 16 år og ikke 3 år gammel tråd. Egentlig så lurer jeg på hvordan du klarte å få frem 3 år på. Var ikke meningen å støte deg, beklager. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå