Gå til innhold

kjæresten usikker på følelsene sine overfor meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp, vært sammen i 3 år nå, og h*n er usikker på følelsene sine overfor meg. en dag er det supert, h*n er forelska og ser en fremtid sammen med meg, for så i neste omgang endre seg til å tvile.

Vi har det som regel alltid helt supert i lag, ler mye og koser oss. Den beste sexen vi begge noengang har hatt, og vi kommuniserer veldig bra sammen.

H*n har barn fra før, som er veldig glad i meg og jeg i dem.

Nå vil h*n ha en pause for å lettere kunne ta et valg om dette forholdet er riktig. Et viktig poeng her er at dette forholdet ikke er offentlig pga vi er begge av samme kjønn. Ingen av oss har tenkt noe særlig i de baner før, men har vel funnet ut litt av hvert etter at vi traff hverandre.

H*n sier bl a at h*n er redd for hva andre skal synes, sette i bås, se på annerledes enn før. Dette kombinert med usikkerhet rundt følelsene sine for meg..Vi har prøvd med pauser før også, uten hell. Havner tilbake til hverandre. Men ønsker å ta et valg, da dette med å holde ting hemmelig er ganske belastende for flere parter. Derfor har nå h*n tatt en avgjørelse om å ta en pause for å kanskje lette en evt avgjørelse, enten sånn eller sånn..

Hva tror dere? Er alt håp ute? Har det helt forferdelig nå. Verken spiser eller drikker, og klarer såvidt å gå på jobb..Konstant kvalm og en forferdelig klump i halsen hele tiden. Vi har bestemt at vi skal fortsette å være venner, noe jeg har lyst til..men tanken på aldri å få kysse vedkommende igjen gjør meg fysisk dårlig. Har dere tips og tanker om dette, og hvordan bør jeg oppføre meg for å få tilbake den jeg elsker så utrolig mye?

Anonymous poster hash: 87260...038

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...