Gå til innhold

Kanskje

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjørte isted forbi han som tidligere har dumpet meg, når jeg var på veg hjem fra jobb i dag. Han så ikke meg. Vet at han akkurat har fått seg ny dame, og jeg har grudd meg for å støte på han. Noe jeg før eller siden hadde gjort uansett siden vi bor i samme småby. Hadde forventet at han skulle se lykkelig og fornøyd ut, men istedet så han like sliten og stressa ut som alle og enhver gjør etter en arbeidsdag. Så kanskje er det ikke nødvendigvis slik at man er mer fornøyd med hverdagen bare fordi man har funnet noen? At jeg kanskje var mest fornøyd som gledet meg til å komme hjem å slappe av med en god bok og noe godt til middag? Ikke vet jeg. Noen som har tenkt det samme?

Anonymous poster hash: e0a8b...095

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg kjørte isted forbi han som tidligere har dumpet meg, når jeg var på veg hjem fra jobb i dag. Han så ikke meg. Vet at han akkurat har fått seg ny dame, og jeg har grudd meg for å støte på han. Noe jeg før eller siden hadde gjort uansett siden vi bor i samme småby. Hadde forventet at han skulle se lykkelig og fornøyd ut, men istedet så han like sliten og stressa ut som alle og enhver gjør etter en arbeidsdag. Så kanskje er det ikke nødvendigvis slik at man er mer fornøyd med hverdagen bare fordi man har funnet noen? At jeg kanskje var mest fornøyd som gledet meg til å komme hjem å slappe av med en god bok og noe godt til middag? Ikke vet jeg. Noen som har tenkt det samme?

Jeg tror at når et brudd er et faktum og at man har blitt dumpet, da bør man gå videre. Det bør være ett fett om den andre er lykkelig eller ulykkelig. For er det ikke slik at vi klarer å konstruere ting så de passer bedre med hvordan vi selv har det? Altså, at man ser det man ønsker å se og som best passer med vårt følelsesmessige barometer til enhver tid? De som vil ha deg, "Velkommen". De som ikke vil, "Kos dere" :sol:

Nei, i en slik situasjon som du beskriver så går man videre. Sånn er verden og den som blir hengende igjen i følelsesmessig kaos, tenderer ofte å bli ulykkelig og bitter. Det vil ikke hjelpe deg i det hele tatt om oppmerksomheten er rundt tanker om han har det som dumpet deg. Men at du kan vokse på denne erfaringen er det liten tvil om mener jeg.

Så mitt råd er at du går fremover på den veien du har valgt. Såpass hard må man være mot seg selv fordi det er kun dette livet en har å forholde seg til. Så, hvorfor ikke la dette eneste livet bli et flott liv?

Endret av extra
Skrevet

Takk, extra :-)

-Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...