AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #1 Skrevet 22. september 2014 Jeg er i begynnelsen av 30-årene, kvinne. Karrieremessig (økonomi) er jeg fucked. Har ikke gjeld, men tjener LITE penger (er dog i stand til å forsørge meg selv). Bortsett fra det er jeg pen og blid,flink med barn (har ikke hatt lyst på egne til nå, men det kan jo være fordi jeg ikke har møtt den rette mannen)?, leser bøker (for tiden mest biografier), liker best dokumentarer når det gjelder film/TV og driver med diverse ekstremsport (det er ikke viktig for meg at mennene jeg dater driver med disse). Snakker 4 språk. Akkurat nå synes jeg synd på meg selv (grubler en del, men er for det meste blid), hører på Frank Sinatra mens jeg sipper whisky, og lurer på om det fins håp for meg,haha.. Men, hvor viktig er dette med penger og karriere for menn? Anonymous poster hash: 9d54a...5c9
-Fiona- Skrevet 22. september 2014 #2 Skrevet 22. september 2014 Hvorfor vil du ikke gjøre noe med karrieren din? Jeg tenker at det viktigste er at du faktisk trives med det du gjør. Jeg vet om mange som tjener relativt dårlig som har kjærester. Så lenge du ikke sitter på ræva og finner deg i at du er karrieremessig fucked (dine egne ord) uten at det er noen spesifikk grunn til at du kan gjøre noe med det, for så å fiske etter menn med mye penger som kan forsørge deg så årner det seg sikkert... 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #3 Skrevet 22. september 2014 Haha, jeg er ikke noen gold digger Huff, høres det sånn ut? Tror bare jeg har en litt dårlig dag gitt, det mangler ikke på interresse fra menn.....det er bare det at jeg liker så få. Jeg er sær. Jeg har avvist rike menn. Vi har bare ett liv.....for en straff å måtte pule en mann du ikke liker bare for å ha penger! Da vil jeg heller ha lite penger. Så lenge kakkerakkene ikke drysser fra taket er det greit for meg. Jeg er ikke så kravstor. Og den mannen jeg har likt best av alle jeg har vært med, var den som hadde minst penger (på det tidspunktet vi møttes i hvert fall). Alt jeg vil ha, er en som jeg vil være med uansett,liker å snakke med,som liker å snakke med meg, og som jeg har lyst til å ligge med og som liker å ligge med meg. Da kunne vi bodd hvor som helst, til og med Shetland. Anonymous poster hash: 9d54a...5c9 3
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #4 Skrevet 22. september 2014 Hvorfor vil du ikke gjøre noe med karrieren din? Jeg tenker at det viktigste er at du faktisk trives med det du gjør. Jeg vet om mange som tjener relativt dårlig som har kjærester. Så lenge du ikke sitter på ræva og finner deg i at du er karrieremessig fucked (dine egne ord) uten at det er noen spesifikk grunn til at du kan gjøre noe med det, for så å fiske etter menn med mye penger som kan forsørge deg så årner det seg sikkert... Glemte å sitere innlegget, les over. Og jeg vil ikke skifte jobb, for jeg har min egen bedrift med ansatte som jeg ikke vil svikte.....også liker jeg jobben min bedre en gjennomsnittet Anonymous poster hash: 9d54a...5c9
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #5 Skrevet 22. september 2014 Nei, det er ikke viktig for menn. Det er viktig at du har en jobb du trives med, gode sosiale forhold og at du generelt er tilfreds. Anonymous poster hash: d52e6...771 2
Gjest BettyBoop Skrevet 22. september 2014 #6 Skrevet 22. september 2014 Jeg er i begynnelsen av 30-årene, kvinne. Karrieremessig (økonomi) er jeg fucked. Har ikke gjeld, men tjener LITE penger (er dog i stand til å forsørge meg selv). Bortsett fra det er jeg pen og blid,flink med barn (har ikke hatt lyst på egne til nå, men det kan jo være fordi jeg ikke har møtt den rette mannen)?, leser bøker (for tiden mest biografier), liker best dokumentarer når det gjelder film/TV og driver med diverse ekstremsport (det er ikke viktig for meg at mennene jeg dater driver med disse). Snakker 4 språk. Akkurat nå synes jeg synd på meg selv (grubler en del, men er for det meste blid), hører på Frank Sinatra mens jeg sipper whisky, og lurer på om det fins håp for meg,haha.. Men, hvor viktig er dette med penger og karriere for menn? Anonymous poster hash: 9d54a...5c9 Syns nå ikke du høres fucked ut. Du har jo fast jobb og klarer deg selv. Får være måte på hva krav man skal ha da. De aller fleste har helt vanlige jobber
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #7 Skrevet 22. september 2014 Nei, det er ikke viktig for menn. Det er viktig at du har en jobb du trives med, gode sosiale forhold og at du generelt er tilfreds. Anonymous poster hash: d52e6...771 Syns nå ikke du høres fucked ut. Du har jo fast jobb og klarer deg selv. Får være måte på hva krav man skal ha da. De aller fleste har helt vanlige jobber Takk begge to Det er så fint å få litt bekreftelse når man grubler alt for mye i den grad at man drikker seg halvfull på whisky på en helt vanlig mandag fordi man føler seg utilstrekkelig Det er så vaaaanskelig å leve opp til alle forventningene her i livet...... Anonymous poster hash: 9d54a...5c9 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #8 Skrevet 22. september 2014 Syns egentlig du høres ut som ei veldig bra dame, men nå er ikke jeg mann heller da. Jeg kan være enig i at menn ser ut til å la mange "gode bær" slippe mellom fingrene på de da.. Anonymous poster hash: b33c7...fab 1
Gjest Hummels Skrevet 22. september 2014 #9 Skrevet 22. september 2014 Men, hvor viktig er dette med penger og karriere for menn? Anonymous poster hash: 9d54a...5c9 Ikke noe viktig for min del. Er vel mer kvinner som er opptatt av det xD Vertfall de rundt meg! De må ha menn med masse penger og god jobb. Er de uten jobb er de ett null. Det sier de høyt så jeg hører på, plutselig kommer de på at de har en venn som ikke har en jobb og går bare ute å henger. Ikke sånn ment altså, sier de da.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #10 Skrevet 22. september 2014 Syns egentlig du høres ut som ei veldig bra dame, men nå er ikke jeg mann heller da. Jeg kan være enig i at menn ser ut til å la mange "gode bær" slippe mellom fingrene på de da.. Anonymous poster hash: b33c7...fab Takk Jeg ser jo selv at jeg er teit, jeg burde jo være kjempefornøyd, tenk så mange mennesker som sulter og opplever krig og jævelskap.....Så sitter jeg her, som er så heldig å være født i Norge under stabile familieforhold (ikke skilte foreldre en gang!) og grubler, full av selvmedlinenhet. Anonymous poster hash: 9d54a...5c9 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #11 Skrevet 22. september 2014 Jeg skjønner ikke hvorfor du tror du ligger dårlig an; du har da mange pluss. Du skriver jo selv at det ikke mangler på oppmerksomhet heller. Du virker selvmedlidende. Og hvorfor nevne de rike mennene du har avslått? Høres skrytende ut. Det er en selvfølge at man skal være sammen med en mann man har følelser for og ikke gå etter lommeboka, så du har ikke noe unikt krav der. Anonymous poster hash: d75d8...d70 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #12 Skrevet 22. september 2014 Ikke noe viktig for min del. Er vel mer kvinner som er opptatt av det xD Vertfall de rundt meg! De må ha menn med masse penger og god jobb. Er de uten jobb er de ett null. Det sier de høyt så jeg hører på, plutselig kommer de på at de har en venn som ikke har en jobb og går bare ute å henger. Ikke sånn ment altså, sier de da. Takk Ikke noe viktig for meg heller.....i menn. Er så mange andre ting som er mye viktigere. Anonymous poster hash: 9d54a...5c9
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #13 Skrevet 22. september 2014 Jeg skjønner ikke hvorfor du tror du ligger dårlig an; du har da mange pluss. Du skriver jo selv at det ikke mangler på oppmerksomhet heller. Du virker selvmedlidende. Og hvorfor nevne de rike mennene du har avslått? Høres skrytende ut. Det er en selvfølge at man skal være sammen med en mann man har følelser for og ikke gå etter lommeboka, så du har ikke noe unikt krav der. Anonymous poster hash: d75d8...d70 Ikke sant? Jeg er på whiskyfylla på en mandag. Og er selvmedlidende og skrytende. Jeg ser det selv.....Men jeg mente ikke å skryte. Bare å presentere fakta for å bevise at jeg ikke er ute etter penger, men så kom det litt klønete ut. Anonymous poster hash: 9d54a...5c9 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #14 Skrevet 22. september 2014 Har ikke dere sånne dager????? Når alt suger og er håpløst..... Jeg er så fuckings sær, det er det som er det største problemet mitt. Jeg vet jo det. Hvis man liker nesten ingen, så er det man selv som er problemet, ikke de andre. Anonymous poster hash: 9d54a...5c9 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #15 Skrevet 22. september 2014 Har ikke dere sånne dager????? Når alt suger og er håpløst..... Jeg er så fuckings sær, det er det som er det største problemet mitt. Jeg vet jo det. Hvis man liker nesten ingen, så er det man selv som er problemet, ikke de andre. Anonymous poster hash: 9d54a...5c9 Jeg mener liker nesten ingen på et romantisk vis. Jeg har mange venner, og liker mennesker generelt Anonymous poster hash: 9d54a...5c9 1
Deterbaremeg Skrevet 22. september 2014 #16 Skrevet 22. september 2014 Har ikke dere sånne dager????? Når alt suger og er håpløst..... Jeg er så fuckings sær, det er det som er det største problemet mitt. Jeg vet jo det. Hvis man liker nesten ingen, så er det man selv som er problemet, ikke de andre.Anonymous poster hash: 9d54a...5c9 Min erfaring er at de folkene som kaller seg selv sære, som regel ikke er det. Det som kjennetegner dem er kanskje heller et ønske om å skille seg fra mengden, ikke være A4 etc. De folkene som virkelig skiller seg ut, de behøver ikke - og har ikke noe behov for - å påpeke det. Registrerer at du heller ikke er særere enn at du debatterer på et traust forum på nettet :-)
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #17 Skrevet 22. september 2014 Hvorfor vil du ikke gjøre noe med karrieren din? Jeg tenker at det viktigste er at du faktisk trives med det du gjør. Jeg vet om mange som tjener relativt dårlig som har kjærester. Så lenge du ikke sitter på ræva og finner deg i at du er karrieremessig fucked (dine egne ord) uten at det er noen spesifikk grunn til at du kan gjøre noe med det, for så å fiske etter menn med mye penger som kan forsørge deg så årner det seg sikkert... Hehe.....Takk Det liker jeg å høre. Det er bare at folk tenker så anderledes? Jeg flyttet fra Norge for 12 år siden. ....gjorde det ganske bra innen et nisjeområde. Har aldri møtt en mann jeg vil ha barn med (har hatt to lange forhold, 50% av dem ville gifte seg med meg). Jeg grøsser ved tanken på å VÆRE STUCK i Norge, i en jobb, hver dag, i mange år, til jeg dør...... Også er det jo ganske sent å begynne på skole når man er 30, og det må man for å få en god jobb i Norge. Og alle jobber jobber jobber jobber...... hvorfor det????? VI SKAL JO DØ ALLE SAMMEN!!! Anonymous poster hash: 9d54a...5c9
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #18 Skrevet 22. september 2014 Haha, jeg er ikke noen gold digger Huff, høres det sånn ut? Tror bare jeg har en litt dårlig dag gitt, det mangler ikke på interresse fra menn.....det er bare det at jeg liker så få. Jeg er sær. Jeg har avvist rike menn. Vi har bare ett liv.....for en straff å måtte pule en mann du ikke liker bare for å ha penger! Da vil jeg heller ha lite penger. Så lenge kakkerakkene ikke drysser fra taket er det greit for meg. Jeg er ikke så kravstor. Og den mannen jeg har likt best av alle jeg har vært med, var den som hadde minst penger (på det tidspunktet vi møttes i hvert fall). Alt jeg vil ha, er en som jeg vil være med uansett,liker å snakke med,som liker å snakke med meg, og som jeg har lyst til å ligge med og som liker å ligge med meg. Da kunne vi bodd hvor som helst, til og med Shetland. Anonymous poster hash: 9d54a...5c9 Du høres helt ut som meg. Hilsen kvinne / jente på 33. Anonymous poster hash: 8d85b...92c
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #19 Skrevet 22. september 2014 Takk begge to Det er så fint å få litt bekreftelse når man grubler alt for mye i den grad at man drikker seg halvfull på whisky på en helt vanlig mandag fordi man føler seg utilstrekkelig Det er så vaaaanskelig å leve opp til alle forventningene her i livet...... Anonymous poster hash: 9d54a...5c9 Som sagt, du høres helt ut som meg. Jeg har på en måte venta hele livet på noen som vil ha meg og som jeg vil ha tilbake. Jeg har vært forelska mange ganger, men de vil til syvende og sist ikke ha meg tilbake. Når skal det skje, liksom? Samtidig går jeg rundt og lurer på om jeg skal skifte jobb, eller kanskje utdanne meg mer. Leker med tanken på å flytte til utlandet og studere videre der. Og oppleve noe nytt, jeg har jo muligheten, jeg som er singel og barnløs. Jeg føler i hvertfall ikke at jeg kan bli hvor jeg er nå, men ANER ikke i hvilken retning jeg skal gå. Tenker også at dersom det ikke er meninga at jeg skal ha mann og barn, så burde jeg klare å utmerke meg i en eller annen karriere i stedet, men foreløpig ser det svart ut. Anonymous poster hash: 8d85b...92c
Gjest BettyBoop Skrevet 22. september 2014 #20 Skrevet 22. september 2014 Som sagt, du høres helt ut som meg. Jeg har på en måte venta hele livet på noen som vil ha meg og som jeg vil ha tilbake. Jeg har vært forelska mange ganger, men de vil til syvende og sist ikke ha meg tilbake. Når skal det skje, liksom? Samtidig går jeg rundt og lurer på om jeg skal skifte jobb, eller kanskje utdanne meg mer. Leker med tanken på å flytte til utlandet og studere videre der. Og oppleve noe nytt, jeg har jo muligheten, jeg som er singel og barnløs. Jeg føler i hvertfall ikke at jeg kan bli hvor jeg er nå, men ANER ikke i hvilken retning jeg skal gå. Tenker også at dersom det ikke er meninga at jeg skal ha mann og barn, så burde jeg klare å utmerke meg i en eller annen karriere i stedet, men foreløpig ser det svart ut.Anonymous poster hash: 8d85b...92c Har det helt likt som deg ts. Men min erfaring er at gutter liker at jeg har den jobben jeg har.. men så er det et yrke som skaper fram fantasier da som ikke akkurat samsvarer med virkeligheten da.. Jeg tror kanskje det er fordi de syns jeg er kjedelig eller no..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå