AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #1 Skrevet 22. september 2014 Okei, så, jeg er UHYRE uvandt med sånne datingting/forhold. Jeg er lettere forvirret når det gjelder hvordan jeg skal være rundt menn. Jeg har et ganske fucka syn på mannfolk og sex, for jeg har hatt sex med utallige menn, som det aldri blir noe med. Nå har jeg truffet en fyr to ganger, og totalt har vi hatt sex syv ganger (på disse to møtene). Han er utrolig kosete av seg, og kan si ting som "du er så god å knulle", men han kan også si søte ting som "du har skikkelig fint hår", også leke med håret mitt (lol). Vi kan egentlig prate om alt mulig, alt fra film til bil til sex, og alt i mellom. Han bor to timer unna, så han har kjørt ned hit begge gangene. Men jeg aner virkelig ikke om han vil noe mer, eller om han kun vil ha sex. Jeg kan da ikke tro at han vil bruke to timer på å kjøre ned hit, også være så kosete og snakkesalig i tillegg. Han er også veldig flink til å ta kontakt på sms/facebook og sender meg snaps av og til. Han har ikke forandret seg sånn sett siden vi møttes, for han kan være litt kort i meldinger osv, og det var han før vi møttes. Skal også påpeke at han har sagt at han kan dra hit når det passer han, fordi han jobber endel nattevakter osv. I går lå vi lenge og pratet sammen etter vi hadde hatt sex, og han skal alltid være veldig nær meg det er superkoselig. På forhånd takk for svar Anonymous poster hash: 34c7f...491
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #2 Skrevet 22. september 2014 Spør han? Men for meg høres det ut som han vil noe mer Anonymous poster hash: 7cf15...866
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #3 Skrevet 22. september 2014 Han virker veldig til å ville noe mer ut fra det du beskriver Anonymous poster hash: 904ed...5d5
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #4 Skrevet 22. september 2014 Spør han? Men for meg høres det ut som han vil noe mer Anonymous poster hash: 7cf15...866 TS her Jeg har tenkt på det, men jeg vil liksom ikke spørre for tidlig. Vi snakket en måned før vi møttes, men jeg vil ikke skremme han vekk heller. Da han var hos meg i går, spurte jeg han om når han hadde hatt sex sist. Jeg var ærlig og sa det hadde vært lenge siden for min del. Han forklarte at han hadde hatt en knullevenn, men hu hadde utviklet noe for han, og det syns han var slitsomt. Han sa at de hadde vært veldig klar på det fra starten at det var kun sex, da. Også spurte jeg; "er det noe du prøver å fortelle meg, eller?" på en lettere leken måte. Da ble han nesten litt irritert! Så om han kun ville ha sex med meg, så tror jeg han ville sagt det..? Mtp hvor ærlig han var med hun forrige at de skulle kun ha sex, da. Han har ikke gitt meg noe som helst grunn til å tro at han kun vil ha sex med meg, for vi kommer veldig godt overens på det personlige også! Ellers takk for svar!! Gir meg oppløftning å høre sånne kommentarer Anonymous poster hash: a6700...46e
Gjest krokodillen Skrevet 22. september 2014 #5 Skrevet 22. september 2014 Jo, en mann kan glatt kjøre to timer bare for se. At han gir deg komplimenter for håret er ingen indikasjon på at han vil noe mer. Min FF har gitt meg bedre komplimenter enn det uten at det har vært noe mer enn sex i 6 mnd
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #6 Skrevet 22. september 2014 Han liker å være sammen med deg ihvertfall Anonymous poster hash: 81e89...79c
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #7 Skrevet 24. september 2014 Jo, en mann kan glatt kjøre to timer bare for se. At han gir deg komplimenter for håret er ingen indikasjon på at han vil noe mer. Min FF har gitt meg bedre komplimenter enn det uten at det har vært noe mer enn sex i 6 mnd Bodde han langt unna deg? Anonymous poster hash: a6700...46e
Gjest incognita Skrevet 24. september 2014 #8 Skrevet 24. september 2014 De fleste menn ville gått 100 mil med motvind og oppoverbakke hvis det var muligheter for å få seg noe, så det at han kjører 2 timer til deg tror jeg ikke du skal legge så mye i. Når det er sagt skal du ikke utelukke at han faktisk liker deg. For meg høres det merkelig ut at dere kan ligge sammen men at du ikke føler deg komfortabel med å spørre han direkte om hvilke planer han har for dere. Paradoksalt, spør du meg.
Gjest krokodillen Skrevet 25. september 2014 #9 Skrevet 25. september 2014 Bodde han langt unna deg? Anonymous poster hash: a6700...46e Nei bor ikke langt unna.
Gjest krokodillen Skrevet 25. september 2014 #10 Skrevet 25. september 2014 De fleste menn ville gått 100 mil med motvind og oppoverbakke hvis det var muligheter for å få seg noe, så det at han kjører 2 timer til deg tror jeg ikke du skal legge så mye i. Når det er sagt skal du ikke utelukke at han faktisk liker deg. For meg høres det merkelig ut at dere kan ligge sammen men at du ikke føler deg komfortabel med å spørre han direkte om hvilke planer han har for dere. Paradoksalt, spør du meg. Nettopp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå