Gå til innhold

Hvordan få meg kjæreste når alle gutter kun ser på meg som en puledukke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så utrolig ensom, og har så lyst på kjæreste. Problemet er at alle gutter synes å kun ta meg for en puledukke. Sextilbud får jeg nok av, men det er jeg ikke interessert i. Jeg mangler nærhet og omtanke fra en mann, og vil heller finne det. For all del ikke ta meg som en løs jente, for i en alder av 24 så har jeg kun hatt sex med ens fyr som jeg hadde et slags forhold til. Jeg kler meg heller ikke utfordrende, og er en ganske ordentlig jente, men uansett ser ingen menn ut til å like meg. Hver gang jeg blir kjent med en ny fyr ender det opp med at han kun er interessert i sex.

Hva er det jeg gjør feil? Jeg gir ikke feil signaler, og er klar med guttene fra starten av at jeg ikke ønsker kun sex. Jeg begynner å bli redd for at jeg aldri vil finne noen som vil like meg for den jeg er.

Anonymous poster hash: 202c4...db8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.
Kanskje du har for høye krav eller går for altfor populære menn?

Anonymous poster hash: 1f3dc...62b
  • Liker 3
Skrevet

Samme her :sukk: Nettopp blitt avvist etter en tids dating (inkl sex) IGJEN! Det skjer det samme hver gang. Jeg har innsett at jeg skal leve livet alene. Det er visst ingen som kan like meg for meg.

Anonymous poster hash: d80ba...566
Skrevet

Nå vet ikke jeg hva slags steder du treffer disse mennene eller på hvilket stadie i datingen de avslører sine intensjoner - men det er noen husmortriks du kan følge som det tok meg mange år å lære før jeg fant en bra mann til slutt -

1. Veldig få (det finnes noen, men det er som sagt få) finner drømmefyren eller dama på en svett nattklubb kl. 02.30 på lørdagen. Jeg bestemte meg etter å ha sett hvordan vi alle er ute på byen, at min drømmefyr ikke er han som dytter ned 5 geleshots, danser til dj broiler med glowsticks rundt halsen eller klapser jenter på baken i tolaettkøen. Han er bare ikke der, og da gidder ikke jeg være der heller, stort sett. Drømmefyren min drikker noen øl på puben med kompiser og går hjem, tar noen glass vin, stikker på kino eller spiser take away-sushi hjemme med meg- ergo måtte jeg finne ham på andre arenaer.

2. Mennesker i voksen alder som spiller mindgames og lyver og lurer andre for å få oppmerksomhet, sex, komplimenter, trøst o.l. er ikke sunne, oppegående folk du vil ha i livet ditt. Lær deg å identifisere disse gutta (og jentene) fort. De holder ofte ikke avtaler, opptrer passivt på dater, bruker ikke av sin egen tid og emosjoner for å få deg til å føle deg ålreit tilbake etc. Sjansen for å treffe disse folka er stor på byen, nettet osv. - steder der de kan spille fritt. Du merker fort om noen er genuint interessert i deg. Ikke vær så selvdestruktiv (eller naiv) at du lar de overbevise deg med ord når du merker helt tydelig at de ikke legger noe mer bak, eller kompromisser men forventer at du gjør det. Dette gjelder spesielt de gutta du nevner som bare vil ha sex med deg.

3. Vær rett frem. Ikke ta noe bullshit - det ER en kjip datingverden der ute, med nettdating og tinder og alt. Mange er overfladiske, mange er kyniske. Jeg sier ikke at du skal være kynisk du også, du skal selvsagt være et medmennske, men sett klare retningslinjer for deg selv. Ikke gå videre med noe som ikke føles rett med en gang, kjemi er kjempeviktig og du merker det fort om den ikke er der. Ikke sløs din egen tid, ikke tenk at "han er jo så kjekk/smart/grei, kanskje det blir sterkere følelser etterhvert?"- det er like dårlig gjort når du gjør det som når de gjør det. Finn ut hvilke kvaliteter du leter etter i en mann, hvilke du kan godta, og hva som er dealbreakere. Og når du finner en god mann, behandle ham bra!

Anonymous poster hash: 49abb...f5f
  • Liker 30
Skrevet

Hvor i landet bor du?

Anonymous poster hash: d0002...bb9
Skrevet

Lær deg såpass gode triks i senga at han ikke går videre til neste da.

Funka for meg!

Samme her :sukk: Nettopp blitt avvist etter en tids dating (inkl sex) IGJEN! Det skjer det samme hver gang. Jeg har innsett at jeg skal leve livet alene. Det er visst ingen som kan like meg for meg.

Anonymous poster hash: d80ba...566

Anonymous poster hash: adb85...068

• Liker 2
Skrevet

Nå vet ikke jeg hva slags steder du treffer disse mennene eller på hvilket stadie i datingen de avslører sine intensjoner - men det er noen husmortriks du kan følge som det tok meg mange år å lære før jeg fant en bra mann til slutt -

1. Veldig få (det finnes noen, men det er som sagt få) finner drømmefyren eller dama på en svett nattklubb kl. 02.30 på lørdagen. Jeg bestemte meg etter å ha sett hvordan vi alle er ute på byen, at min drømmefyr ikke er han som dytter ned 5 geleshots, danser til dj broiler med glowsticks rundt halsen eller klapser jenter på baken i tolaettkøen. Han er bare ikke der, og da gidder ikke jeg være der heller, stort sett. Drømmefyren min drikker noen øl på puben med kompiser og går hjem, tar noen glass vin, stikker på kino eller spiser take away-sushi hjemme med meg- ergo måtte jeg finne ham på andre arenaer.

2. Mennesker i voksen alder som spiller mindgames og lyver og lurer andre for å få oppmerksomhet, sex, komplimenter, trøst o.l. er ikke sunne, oppegående folk du vil ha i livet ditt. Lær deg å identifisere disse gutta (og jentene) fort. De holder ofte ikke avtaler, opptrer passivt på dater, bruker ikke av sin egen tid og emosjoner for å få deg til å føle deg ålreit tilbake etc. Sjansen for å treffe disse folka er stor på byen, nettet osv. - steder der de kan spille fritt. Du merker fort om noen er genuint interessert i deg. Ikke vær så selvdestruktiv (eller naiv) at du lar de overbevise deg med ord når du merker helt tydelig at de ikke legger noe mer bak, eller kompromisser men forventer at du gjør det. Dette gjelder spesielt de gutta du nevner som bare vil ha sex med deg.

3. Vær rett frem. Ikke ta noe bullshit - det ER en kjip datingverden der ute, med nettdating og tinder og alt. Mange er overfladiske, mange er kyniske. Jeg sier ikke at du skal være kynisk du også, du skal selvsagt være et medmennske, men sett klare retningslinjer for deg selv. Ikke gå videre med noe som ikke føles rett med en gang, kjemi er kjempeviktig og du merker det fort om den ikke er der. Ikke sløs din egen tid, ikke tenk at "han er jo så kjekk/smart/grei, kanskje det blir sterkere følelser etterhvert?"- det er like dårlig gjort når du gjør det som når de gjør det. Finn ut hvilke kvaliteter du leter etter i en mann, hvilke du kan godta, og hva som er dealbreakere. Og når du finner en god mann, behandle ham bra!

Enig i alt dette!

De aller fleste vellykkede forhold kommer utifra ens sosiale sirkel. Det betyr ikke at du trenger å ha masse venner, men at du burde fokusere på å utvide din sirkel og få flere bekjente.

Se an kvaliteten på menneskene du omgir deg med. Av flere grunner, både fordi holdninger smitter over men også fordi jentene du omgir deg med tiltrekker seg en viss type gutter.

Tilbring tid med jenter i stabile forhold med bra gutter og bli kjent med hans venner og bekjente.

Dra på byen, men velg utesteder med omhu. Dra steder der folk tar en drink, et glass vin el.l. og det er musikk og god stemning, men ikke mye fyll og rolig nok til at man kan prate sammen.

Anonymous poster hash: ffc7b...0b9

• Liker 4
Skrevet

Høres sikkert utrolig uintelligent ut nå, men har faktisk ikke tenkt over/skjønt at jeg må lete etter en mann der "min type" mann oppholder seg. Herlighet, å finne en god match virker plutselig mye greiere nå. :)

Anonymous poster hash: beb1a...f93

• Liker 4
Skrevet

Du kan jo begynne med å samle bena?

Har du lest hele innlegget?

• Liker 28
Skrevet (endret)

Har det akkurat som deg ts, bare at det er damer jeg får tilbud fra og jeg takker alltid ja. Ellers spør jeg selv om sex, og har noen faste fuckfriends. Savner å være i et forhold med noen, men ser ikke ut som noen vil være i et fast forhold med meg. Jaja livet skal ikke være lett. Ingen liker meg for den jeg er heller.

Endret av Baby_Blue
Skrevet

Ja.

Men TS skriver jo at ho kun har hatt sex med en person, i en alder av 24. Ikke kler hun seg utfordrende heller.

Hva er da neste steg, bli nonne og leve i kloster?

• Liker 7
Skrevet

Men TS skriver jo at ho kun har hatt sex med en person, i en alder av 24. Ikke kler hun seg utfordrende heller.

Hva er da neste steg, bli nonne og leve i kloster?

Men hvordan kan guttene ta henne for en puledukke da,da??

• Liker 4
Skrevet

Du kan jo begynne med å samle bena?

Wow, har lagt merke til at du skriver mye som kan oppfattes som frekt inne på KG. Kanskje du ikke mener det slik men.

Anonymous poster hash: 4f5aa...561

• Liker 10
Skrevet

Wow, har lagt merke til at du skriver mye som kan oppfattes som frekt inne på KG. Kanskje du ikke mener det slik men.

Anonymous poster hash: 4f5aa...561

Jo, hun mener det frekt. Hun er alltid slik.

Anonymous poster hash: 8fc51...828

• Liker 14
Skrevet

Jo, hun mener det frekt. Hun er alltid slik.

Anonymous poster hash: 8fc51...828

Slutt å spam ned tråder med din personlige vendetta. Noen ganger får man bare være vondbråten og innse at man ikke kan være enige med alle.

Anonymous poster hash: db3fe...e8f

• Liker 3
Skrevet

Slutt å spam ned tråder med din personlige vendetta. Noen ganger får man bare være vondbråten og innse at man ikke kan være enige med alle.

Anonymous poster hash: db3fe...e8f

Sant det.

• Liker 1
Skrevet

Men hvordan kan guttene ta henne for en puledukke da,da??

Det må du isåfall spørre guttene om.

Blir vel litt dumt å be dama slutte å spre beina, når ho kun har hatt sex med en person i en alder av 24? Det henger i mine øyne ikke helt sammen.

Og da må vi selvfølgelig gå ut ifra at det TS sier faktisk stemmer.

Er du ikke enig?

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...