Gå til innhold

21 år og mann på 45, for stor aldersforskjell?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 21 og har falt pladask for en mann på 45. Vi har mye felles, humor og interesser og begge er single. Kan det fungere eller blir forskjellen for stor?

Synes folk her at han er ekkel som liker meg? Det er jeg som nøler med å innlede et forhold, jeg vet han er interessert i meg.

(Postet i feil forum, slett gjerne den som er på singelforumet)

Anonymous poster hash: 73845...b2f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enda en sånn aldersforskjelltråd. :fnise:

Men for å svare på problemstillingen: Ja, han er for gammel for deg, men det er ikke det samme som at du ikke har lov til å gjøre et forsøk.

• Liker 2
Skrevet

Han var 23 da du ble født!! Tenk deg selv... at du skulle bli kjæreste med en som blir født om 2 år?

Ja, han er for gammel, og faktisk litt ekkel!

• Liker 2
Gjest Blomsterert
Skrevet

Hva slags interesser har dere felles?

Skrevet

Du kommer til å skjønne hvorfor han er interessert i deg nå når du blir eldre. Og bildet kan se litt annerledes ut enn du tror.

Anonymous poster hash: b2e58...0a6
  • Liker 3
Skrevet

Jeg synes ikke han er ekkel, men jeg kan garantere deg at flertallet har noe å si på dette, desverre. Bestem sjøl du og ikke bry deg om hva andre mener.

Anonymous poster hash: 30dc2...e76
Skrevet

Jeg tror det blir for stor forskjell, dere er på forskjellige stadier i livet. Var du bare noen år eldre ville jeg tenkt annerledes for man utvikler seg mye gjennom tyveårene.

Også verdt å tenke over hva hans intensjoner er, hvorfor han er singel eller evt. skilt.

Anonymous poster hash: ec2ce...e46
  • Liker 1
Skrevet

^Og nei, han er ikke ekkel. Men det betyr ikke at forhold er en god ide.

Anonymous poster hash: ec2ce...e46
Skrevet

Hans motiv for å bli ilag med henne er en ting, men hva får TS ut av et forhold med en fyr som er nærmere 50 år enn 30?

• Liker 6
Skrevet

Jeg ville ikke innledet et forhold med en som var så mye eldre. Det går på hvor en er i livet, ambisjoner og fremtid sammen. Når du er 40 er han pensjonist... Sier ikke at det kan fungere, men ville tenkt nøye gjennom det før du blir seriøs med han.

Anonymous poster hash: a77e9...0eb
  • Liker 1
Skrevet

Ser mange jevngamle par som ryker, så det er uansett alltid en risk for at det ikke blir evigvarende. Det er i det hele tatt ufattelig mange grunner til at to mennesker ikke passer sammen. Aldersforskjell behøver ikke bety noe. Hvis det hadde gjort det, ville aldri jeg blitt født. Og mine foreldre elsket hverandre "til døden skilte dem".

Det som betyr noe er hva dere føler for hverandre, og hvordan dere takler livet.

Mange menn blir heller ikke voksen som trettiåring, enkelte blir det aldri. Tar du råd fra vennene dine, ender du fort med deres idealpartner. Det er ditt liv, og det er du som skal leve i det.

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes han er alt for gammel for deg. Har dere noe som helst til felles?

Skrevet

Det kan bare du selv svare på,,,

Mange fordommer blant de som mener de vet alt, dersom du er "pen / attraktiv",,,,

For ca. 20 år siden benyttet jeg en snekker til et oppdrag hjemme.

Han var da 42 og giftet seg med en 20 år gammel jente han traff ute på byen.

Ingen av de var i kategorien "pen / attraktiv" så ingen brydde seg.

De fikk to barn, er fremdeles gift, og ser ut til å være lykkelige sammen.

Jeg giftet meg senere med en som var 20+ år yngre,, men vi skiltes etter 15 år.

Mange er "voksne" tidlig i 20 årene, og blir aldri "eldre"

Andre blir aldri voksne, bare eldre,,,,

Skrevet

Kan du beskrive dere litt mer som personer? Hva har dere f eks til felles? Klart at det er mulig med en slik aldersforskjell men jeg hadde definitivt aldri fått barn med en mann som var 24 år eldre...

Anonymous poster hash: 9edf3...d4e
Skrevet

Hans motiv for å bli ilag med henne er en ting, men hva får TS ut av et forhold med en fyr som er nærmere 50 år enn 30?

Penger.

Anonymous poster hash: fa4bb...8a6

Gjest BettyBoop
Skrevet

Er 21 og har falt pladask for en mann på 45. Vi har mye felles, humor og interesser og begge er single. Kan det fungere eller blir forskjellen for stor?

Synes folk her at han er ekkel som liker meg? Det er jeg som nøler med å innlede et forhold, jeg vet han er interessert i meg.

(Postet i feil forum, slett gjerne den som er på singelforumet)

Anonymous poster hash: 73845...b2f

JEG syns han er for gammel for deg men kjør på. JEG syns også forøvrig at det er rart at en så gammel mann interesserer seg for noen som kunne vært dattra hans men det skjer jo ofte sånt no.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Du kommer til å skjønne hvorfor han er interessert i deg nå når du blir eldre. Og bildet kan se litt annerledes ut enn du tror.

Anonymous poster hash: b2e58...0a6

Tror nok hsn har en liten charlie sheen i seg. Går etter unge spretne jenter selv om han sjøl er 40 pluss

Skrevet

Penger.

Anonymous poster hash: fa4bb...8a6

Vel, det kan jo også være kuk...

Skrevet

Har du daddy issues?

Anonymous poster hash: 43a55...135
  • Liker 1
Skrevet

Større aldersforskjell på dere enn det er mellom meg og pappa, så ja, jeg synes det er litt for stor aldersforskjell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...