AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #1 Skrevet 22. september 2014 Er 21 og har falt pladask for en mann på 45. Vi har mye felles, humor og interesser og begge er single. Kan det fungere eller blir forskjellen for stor? Synes folk her at han er ekkel som liker meg? Det er jeg som nøler med å innlede et forhold, jeg vet han er interessert i meg. Anonymous poster hash: c7500...7f0
John Galt Skrevet 22. september 2014 #2 Skrevet 22. september 2014 Det kan bare du selv svare på,,, Mange fordommer blant de som mener de vet alt, dersom du er "pen / attraktiv",,,, For ca. 20 år siden benyttet jeg en snekker til et oppdrag hjemme. Han var da 42 og giftet seg med en 20 år gammel jente han traff ute på byen. Ingen av de var i kategorien "pen / attraktiv" så ingen brydde seg. De fikk to barn, er fremdeles gift, og ser ut til å være lykkelige sammen. Jeg giftet meg senere med en som var 20+ år yngre,, men vi skiltes etter 15 år. Mange er "voksne" tidlig i 20 årene, og blir aldri "eldre" Andre blir aldri voksne, bare eldre,,,,
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #3 Skrevet 22. september 2014 Vil du virkelig få barna dine med en så gammel mann?? Han kommer jo til å være senil dement når unga går ut av vgs...Anonymous poster hash: f3bc8...1c9
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #4 Skrevet 22. september 2014 Vil du virkelig få barna dine med en så gammel mann?? Han kommer jo til å være senil dement når unga går ut av vgs...Anonymous poster hash: f3bc8...1c9 Hvorfor i alle dager er det alltid noen som lirer sånne svar ut av seg? Er et forhold eller en flørt ensbetydende med å få barn sammen? Blir folk sammen kun for å få barn?? Anonymous poster hash: fb91c...372 2
hubbabubbabubba Skrevet 22. september 2014 #5 Skrevet 22. september 2014 Er 21 og har falt pladask for en mann på 45. Vi har mye felles, humor og interesser og begge er single. Kan det fungere eller blir forskjellen for stor? Synes folk her at han er ekkel som liker meg? Det er jeg som nøler med å innlede et forhold, jeg vet han er interessert i meg. Anonymous poster hash: c7500...7f0 Ja, han er kjempeekkel og du er ei lita slut, og totalt disgusting. Seriøst, hvis det omgivelsene syns er viktigere enn å være sammen med typen, da kan det ikke være så jævlig mye kjemi mellom dere?
eee1 Skrevet 23. september 2014 #6 Skrevet 23. september 2014 Noen få år til, så kunne han ikke bare vært faren din, men også bestefaren din. 1
Kolibrii Skrevet 24. september 2014 #7 Skrevet 24. september 2014 Sorry, men den aldersforskjellen det syntes jeg faktisk er ekkel.. 1
Gjest Hummels Skrevet 24. september 2014 #8 Skrevet 24. september 2014 (endret) Nei ikke ekkelt. Dere er voksne begge to. Hadde du vert ei tenåring så.. Endret 24. september 2014 av Blåtime 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #9 Skrevet 24. september 2014 Jeg var 25 og samboer 41 når vi ble sammen, har vært sammen i 12 år og har ett barn sammen. Anonymous poster hash: 68c26...dab 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå