Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde postet noen bilder på min history på snapchat.. Så så jeg at noen hadde tatt sånn screenshot av det ene bilde der.. Det er egentlig helt uforståelig hvorfor, for det var ikke noe spennende med det i det hele tatt.. Rett før det bilde, var ett selfie av meg selv.. Det skal litt til å ta screenshot uten vilje skal det ikke? Jeg mener, du må jo trykke å holde inn og alt det der.. jeg er confused.. 😝

Anonymous poster hash: 1b8e1...ca9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får man beskjed hvis noen tar screenshot?

Skrevet

Jeg hadde postet noen bilder på min history på snapchat.. Så så jeg at noen hadde tatt sånn screenshot av det ene bilde der.. Det er egentlig helt uforståelig hvorfor, for det var ikke noe spennende med det i det hele tatt.. Rett før det bilde, var ett selfie av meg selv.. Det skal litt til å ta screenshot uten vilje skal det ikke? Jeg mener, du må jo trykke å holde inn og alt det der.. jeg er confused..

Jeg har tar screenshots rett som det er med uhell. Har iPhone 5, og noen ganger er den bare skikkelig gira på screenshots… Må jo se bra dumt ut for andre, når det ser ut som om jeg er veldig interessert i å se dem vente på bussen, eller gud vet hva...

• Liker 1
Skrevet

Jeg får ofte beskjed om at noen har screenshotta snappen min, uten at de har gjort det. Sendte bilde av et par sko til mamma og fikk opp at hun hadde screenshotta det. Vet ikke om mamma vet hva screenshot er for noe engang! :ler:

Skrevet

Av og til når man trykker "fort" videre på storyene til folk, så kommer det opp at folk har tatt screenshot uten at de faktisk har gjort det.. :)

Gjest Olivia Benson
Skrevet

Får man beskjed hvis noen tar screenshot?

Jepp.

Har selv tatt sceeenshot ved uhell flere ganger, så dersom det var et intetsigende bilde så er det noen bare en feil.

Skrevet

Jeg fikk ikke noe beskjed om det.. men så sånn grønt ikon da jeg sjekka hvem som hadde kikka på feeden min..

Så det behøver ikke være med vilje altså? Jeg testa litt ut selv bare for å sjekke og jeg fikk det ikke til sånn uten videre.. og jeg vet denne personen har samme telefon som meg.. ikke iphone.. men det er vel kanskje ikke mye å henge seg opp i.. ble bare så nysgjerrig.. 😉

TS

Skrevet

Jeg fikk ikke noe beskjed om det.. men så sånn grønt ikon da jeg sjekka hvem som hadde kikka på feeden min..

Så det behøver ikke være med vilje altså? Jeg testa litt ut selv bare for å sjekke og jeg fikk det ikke til sånn uten videre.. og jeg vet denne personen har samme telefon som meg.. ikke iphone.. men det er vel kanskje ikke mye å henge seg opp i.. ble bare så nysgjerrig..

TS

Som sagt så er det enten med uhell eller så har vedkommende bare trykket fort gjennom storyen din.

Skrevet

Folk får ofte opp at jeg har tatt screenshots av bildene deres, men det har jeg som regel ikke. Kanskje har de gjort det, kanskje ikke. vanskelig å si.

Skrevet

Det kan raskt skje ja. Jeg bruker assistive touch på telefonen min, fordi av-knappen ikke fungerer, og da skjer det ofte at jeg trykker to ganger i stedet for en gang, og plutselig har tatt screenshot istedet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...