AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #1 Skrevet 22. september 2014 Ja, jeg vet det er teit å spørre andre om det her, men jeg vil allikevel høre hva dere andre mener Jeg er selv 28 år. Evt. hvorfor/hvorfor ikke? Anonymous poster hash: 20467...e79
Gjest C'est la vie:) Skrevet 22. september 2014 #2 Skrevet 22. september 2014 12 år? Jeg mener ikke dette er for stor aldersforskjell. Det kommer mer an på hvor dere er i livet og om dere kan skape et fint liv sammen.
Gjest Margit Spat Skrevet 22. september 2014 #3 Skrevet 22. september 2014 Jeg er en kvinne tidlig i førtiårenr selv, og tror ikke jeg ville reagert om en av mine single kompiser ble sammen med noen på din alder. Det kommer mer an på personen selv enn på personens alder :-)
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #5 Skrevet 22. september 2014 Ja, ekkelt.Anonymous poster hash: a9c16...e3e 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #6 Skrevet 22. september 2014 Nei, det er grei aldersforskjell. Hadde i mine øyne vært mye verre hvis du var 18 og han 30.. Anonymous poster hash: 51728...31e 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #7 Skrevet 22. september 2014 Nei, det er selvfølgelig ikke for gammelt for deg. Det som er viktig er hvordan dere har det sammen. Anonymous poster hash: c1dda...ea3 2
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2014 #8 Skrevet 22. september 2014 Ja, jeg vet det er teit å spørre andre om det her, men jeg vil allikevel høre hva dere andre mener Jeg er selv 28 år. Evt. hvorfor/hvorfor ikke? Anonymous poster hash: 20467...e79 Nei, hvis du vil ha ham så kjør på.
Gjest EnFyr Skrevet 22. september 2014 #9 Skrevet 22. september 2014 Ja, jeg vet det er teit å spørre andre om det her, men jeg vil allikevel høre hva dere andre mener Jeg er selv 28 år. Evt. hvorfor/hvorfor ikke? Anonymous poster hash: 20467...e79 Jeg trenger mer info. Enkelt og greit: - Om han har unger fra før, drit i han. - Om han ikke har unger, gi han en sjanse. - Om han har vert i mange forhold før, og ingen har funket. Er det nok noe galt med han, ikke noe positivt som mange ser ut til å tro. 3
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #10 Skrevet 22. september 2014 En venninne gikk også for en i 40-årene. Det ble fullstendig krise. Han hadde ingen barn, men han hadde mange forhold bak seg, ingen funket, og det var på grunn av personligheten hans, ble det ganske tydelig etter hvert. Det var mange "gale ekser", mye skifte av utdanning og jobb, faktisk var han på slutten av enda en utdannelse da de møttes. Han argumenterte for at nå hadde han roet seg ned, men det hadde han ikke. Tvert det ble stilt noe som lignet på krav til han, så stakk han. Og skyldte på henne for at det ikke funket. Anonymous poster hash: ad130...1f2
Gjest Margit Spat Skrevet 22. september 2014 #11 Skrevet 22. september 2014 Jeg trenger mer info. Enkelt og greit: - Om han har unger fra før, drit i han. - Om han ikke har unger, gi han en sjanse. - Om han har vert i mange forhold før, og ingen har funket. Er det nok noe galt med han, ikke noe positivt som mange ser ut til å tro. En venninne gikk også for en i 40-årene. Det ble fullstendig krise. Han hadde ingen barn, men han hadde mange forhold bak seg, ingen funket, og det var på grunn av personligheten hans, ble det ganske tydelig etter hvert. Det var mange "gale ekser", mye skifte av utdanning og jobb, faktisk var han på slutten av enda en utdannelse da de møttes. Han argumenterte for at nå hadde han roet seg ned, men det hadde han ikke. Tvert det ble stilt noe som lignet på krav til han, så stakk han. Og skyldte på henne for at det ikke funket. Anonymous poster hash: ad130...1f2 Alt dette er jo vel og bra å advare mot, men det har vitterlig svært lite å gjøre med at han er 40 og hun 28. Et minstekrav til kvalitetssikring når man er på jakt etter en ny partner må man da tillate seg uansett aldersforskjell...
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #12 Skrevet 22. september 2014 Nei, jeg synes det er helt ok. Dere er begge voksne. Det er derimot greit å se litt på årsaken til at han fortsatt er singel. Anonymous poster hash: 5ac8d...571 3
Gjest Hummels Skrevet 22. september 2014 #13 Skrevet 22. september 2014 Kjør på. Er det kjærlighet så er det kjærlighet! 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #14 Skrevet 22. september 2014 Takk for tips, hilsen TS Anonymous poster hash: 20467...e79
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #15 Skrevet 22. september 2014 Jeg trenger mer info. Enkelt og greit: - Om han har unger fra før, drit i han. - Om han ikke har unger, gi han en sjanse. - Om han har vert i mange forhold før, og ingen har funket. Er det nok noe galt med han, ikke noe positivt som mange ser ut til å tro. Feil Feil Feil Anonymous poster hash: 0c30b...09f 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #16 Skrevet 22. september 2014 Nei, det synes jeg ikke - hvis du ikke ser på aldersforskjellen som problematisk selv da. Jeg er selv 22 og dater en på 33, vi har det fint ilag til tross for aldersforskjellen! Anonymous poster hash: dbb01...4d6 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #17 Skrevet 22. september 2014 En venninne gikk også for en i 40-årene. Det ble fullstendig krise. Han hadde ingen barn, men han hadde mange forhold bak seg, ingen funket, og det var på grunn av personligheten hans, ble det ganske tydelig etter hvert. Det var mange "gale ekser", mye skifte av utdanning og jobb, faktisk var han på slutten av enda en utdannelse da de møttes. Han argumenterte for at nå hadde han roet seg ned, men det hadde han ikke. Tvert det ble stilt noe som lignet på krav til han, så stakk han. Og skyldte på henne for at det ikke funket. Anonymous poster hash: ad130...1f2 Dette har jo ingenting med alderen hans å gjøre da. Anonymous poster hash: a7d35...87a 2
hubbabubbabubba Skrevet 22. september 2014 #18 Skrevet 22. september 2014 Det spm må du stille venninnene dine, TS. Fordi ingen av oss gutta bryr oss i det hele tatt om aldersforskjeller, og i hvert fall ikke når det går i vår favør.
Gjest Nosoul Skrevet 23. september 2014 #19 Skrevet 23. september 2014 Nei det syns jeg ikke. Så lenge man passer sammen, så har ikke alder så mye å si 2
Euphemia Skrevet 25. september 2014 #20 Skrevet 25. september 2014 Kjør på. Er det kjærlighet så er det kjærlighet! Enig med denne! "gå dit kjærligheten er", sa min mor da jeg var 28 og forelsket i en mann på 39. Han er det mennesket i verden jeg klaffer best med, aldersforskjellen merkes ikke. Heia dere, TS! 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå