AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #1 Skrevet 22. september 2014 Hei, jeg lurer på om egenkapital kan føre til at jeg mister retten til dagpenger. Det er ikke aktuelt akkurat nå, jeg studerer enda og er ikke ferdig før til høsten 2015, men jeg bekymrer meg for å gå ut på arbeidsmarkedet allerede. Anonymous poster hash: 44bbb...fa7
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #2 Skrevet 22. september 2014 Egenkapital har ingenting med dagpenger å gjøre... Om du søker sosialstønad derimot og har masse penger på konto, DA vil det absolutt ha noe å si.. Da må du bruke opp egne midler før det er aktuelt med sosialstønad.. Husk at for å få dagpenger må du ha fått nedsatt arbeidstid med minst 50% og tjent minst 1,5 G siste kalenderår eller minst 3 G siste 3 år.. Jobber du? Anonymous poster hash: 5280b...2cf
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #3 Skrevet 22. september 2014 Egenkapital har ingenting med dagpenger å gjøre... Om du søker sosialstønad derimot og har masse penger på konto, DA vil det absolutt ha noe å si.. Da må du bruke opp egne midler før det er aktuelt med sosialstønad.. Husk at for å få dagpenger må du ha fått nedsatt arbeidstid med minst 50% og tjent minst 1,5 G siste kalenderår eller minst 3 G siste 3 år.. Jobber du? Anonymous poster hash: 5280b...2cf Takk for svar Ja, jeg jobber en del ved siden av studiene, tjener mer enn 3 ganger grunnbeløpet i bruttoinntekt årlig. Håper selvfølgelig på at jeg får meg en jobb etter endt utdanning og alt styret med dagpenger aldri blir aktuelt TSAnonymous poster hash: 44bbb...fa7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå