AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #1 Skrevet 22. september 2014 Finnes det måter å fjerne vokalen fra en sang? Et eller annet program? Det er et band jeg virkelig liker musikken til, men stemmen til vokalisten er så jævlig at jeg ikke makter å høre på. Dessverre har de ingen instrumentals... Anonymous poster hash: 34cbc...f71
absinthia Skrevet 22. september 2014 #2 Skrevet 22. september 2014 Jeg hadde en slik funksjon på musikkavspilleren jeg hadde på dataen min for noen år siden. Husker ikke hva slags type det var, men oppdaget funksjonen tilfeldig.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #3 Skrevet 22. september 2014 Jeg hadde en slik funksjon på musikkavspilleren jeg hadde på dataen min for noen år siden. Husker ikke hva slags type det var, men oppdaget funksjonen tilfeldig. Da er det håp:) Håper flere kjenner til den, og kan gi meg navnet på denne typen. Anonymous poster hash: 34cbc...f71
absinthia Skrevet 22. september 2014 #4 Skrevet 22. september 2014 Her er et gratisprogram http://audacity.sourceforge.net/?lang=nb
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #5 Skrevet 22. september 2014 Har du brukt det? Kan du forklare hvordan jeg fjerner vokalen? Lastet ned nå, og har lagt en sang i programmet.. Anonymous poster hash: 34cbc...f71
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #6 Skrevet 22. september 2014 Tror jeg fikk det til.. Anonymous poster hash: 34cbc...f71 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #7 Skrevet 22. september 2014 Men i hva slags format lagrer jeg sangen, for å kunne spille av i Windows media player, og brenne til cd derfra? Anonymous poster hash: 34cbc...f71
absinthia Skrevet 22. september 2014 #8 Skrevet 22. september 2014 Se om du finner en veiledning på nett, er sikkert noen som allerede har diskutert det på ett eller annet forum. Er et vanlig program.
Lutetium 71 Skrevet 22. september 2014 #9 Skrevet 22. september 2014 Men i hva slags format lagrer jeg sangen, for å kunne spille av i Windows media player, og brenne til cd derfra? Anonymous poster hash: 34cbc...f71 Wav er vel enklest og mest kompatibelt. Tar litt plass, men om det bare er denne ene fila er det ikke noe å tenke på. Velg fil - eksporter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå