Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva med Aurore?

Anonymous poster hash: b9cdb...b06

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med Aurore?

Gutt? Likte det ikke. Hørtes fransk ut, og en gutteversjon av det akk så populære Aurora

• Liker 1
Skrevet

Hva med Aurore?

Jeg skjønner ikke om det er gutte- eller jentenavn, men jeg liker det ikke som noen av delene.

• Liker 2
Skrevet

Hva med Aurore?

Fysj...er det gutt eller jente? Aurora er fint, men Aurore...?

• Liker 1
Gjest Solstråla88
Skrevet

Hva synes dere om navnet Mathias Pareli? Jeg vil bare tilføye at Pareli ikke vil blir brukt daglig, og det er oppkalling etter mannens morfar. Og, jeg synes det er grusomt stygt! Liker Mathias godt da..

Skrevet

Hva synes dere om navnet Mathias Pareli? Jeg vil bare tilføye at Pareli ikke vil blir brukt daglig, og det er oppkalling etter mannens morfar. Og, jeg synes det er grusomt stygt! Liker Mathias godt da..

Hva er vitsen med et navn som ikke skal brukes? Mathias er fint!

Skrevet

Mathias er nydelig. Fordi du har en såpass god begrunnelse for Pareli, skal jeg la være å fortelle deg hva jeg synes om det :P

Gjest Solstråla88
Skrevet

Mathias er nydelig. Fordi du har en såpass god begrunnelse for Pareli, skal jeg la være å fortelle deg hva jeg synes om det :P

Vel, jeg hater det! Men morfaren betydde veldig mye for han, itillegg vet jeg svigermor som er død ville satt pris på det.

Gjest Solstråla88
Skrevet

Hva er vitsen med et navn som ikke skal brukes? Mathias er fint!

Alle i familien til både meg og mannen har dobbeltnavn og synes det er fint. Kunne muligens brukt begge navnene om jeg hadde likt begge, men som sagt, liker ikke Pareli spesielt godt. Gir det navnet kun for mannens skyld, om vi finner et fornavn vi begge liker

Skrevet

Hva med Kamille? Eventuelt Camille.

Skrevet

Nei. Kamilla er greit, Kamille høres helt tullete ut. Skriver du det med C, ser det tullete ut i tillegg.

• Liker 2
Skrevet

Amadeus?

Anonymous poster hash: 6309b...b90
  • Liker 1
Skrevet

Amadeus?

Nei.

• Liker 2
Skrevet

Kamille er en urte. Hvorfor ikke heller kalle ungen oregano eller basilikum i stede?

Anonymous poster hash: 8e12e...799

• Liker 3
Skrevet

Suzette?

Anonymous poster hash: a4306...4c7
Skrevet

Suzette?

Hvorfor vil du kalle opp ungen etter en fransk dessert?

Anonymous poster hash: 8e12e...799

• Liker 2
Skrevet

Suzette? Anonymous poster hash: a4306...4c7

Jeg får litt sånn Le miserable assosiasjoner, men det var kanskje ikke det hun het??? Syntes Suzette er helt ok...

Skrevet (endret)

Jeg får litt sånn Le miserable assosiasjoner, men det var kanskje ikke det hun het??? Syntes Suzette er helt ok...

Sukett.

Men, det betyr jo Søt.

Så hvis man vil jenta skal hete Suzette ser jeg ingen problemer med det.

Edit: Med mindre man er i Frankrike, såklart..

Endret av Tøytigern
Skrevet

Suzette?

Hva i all verden? :P Det likte jeg virkelig ikke.

• Liker 3
Skrevet

Amadeus?

Amadeus dukkemann tenker jeg på da. Fin, fin sang, men det går vel ikke så bra med han til slutt?

Jeg likte navnet veldig godt en lang periode, og vurderte det en kjapp periode i starten. Men for meg er det for mykt, og havnet litt i bunken Liam, Leander osv.

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...