Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er vel "Polly" som burde skape den assosiasjonen? :P

Navnene er jo i samme kategorien da :)

Anonymous poster hash: 8e12e...799

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva synes dere om navnet Nelly/Nellie?

Anonymous poster hash: 390a7...a98

Jeg tenker (dessverre) at det passer best som hundenavn

• Liker 1
Gjest Belle âme
Skrevet

Hva synes dere om navnet Nelly/Nellie?

Anonymous poster hash: 390a7...a98

Pent :)

Skrevet

Man kan da vel virkelig ikke kalle ungen sin for Skjalg?

Anonymous poster hash: fd611...0a3

Å joda, når kriteriene er "staut, mandig, norsk". Skjalg er en MANN, Mio, Milo, Mika og Leo er søte kattunger eller toåringer. Skjalg er styreleder i et konsern og går på ski til Nordpolen i ferien. Han deltar ikke i Paradise Hotel.
  • Liker 8
Skrevet

Å joda, når kriteriene er "staut, mandig, norsk". Skjalg er en MANN, Mio, Milo, Mika og Leo er søte kattunger eller toåringer. Skjalg er styreleder i et konsern og går på ski til Nordpolen i ferien. Han deltar ikke i Paradise Hotel.

Skjalg kan abolutt bli statsminister!

• Liker 4
Skrevet

Skjalg kan abolutt bli statsminister!

Jeg er faktisk uenig med dere. Skjalg er mandig og kraftig, ja, men ikke av typen som blir statsminister. I mitt hode lukter Skjalg litt surt, og han har sikkert ikke klippet håret på en stund.

Skrevet

Jeg er faktisk uenig med dere. Skjalg er mandig og kraftig, ja, men ikke av typen som blir statsminister. I mitt hode lukter Skjalg litt surt, og han har sikkert ikke klippet håret på en stund.

Haha oki! :) her inne ser en hvor ulike assosiasjoner navn har hos folk
Skrevet

Hva syns dere om Edvard? Falt plutselig litt for det :)

Anonymous poster hash: df43a...ba3

• Liker 1
Gjest Belle âme
Skrevet

Kjenner ein kul fyr som heiter Edvard. Elsket det navnet :)

Skrevet

Tenker Moren er hardcore Twilight fan.

Skrevet

Nå liker jeg ikke Milo, Mio eller Leo heller da.

Anonymous poster hash: fd611...0a3

Skrevet

Vi sliter veldig med å finne et navn til datteren vår som klinger fint men som samtidig ikke skal være for søtt. De vi har så langt er Mathilde, Ella, Ada, Emilia og Sofie. Noen tanker?

Anonymous poster hash: f3680...9e2

• Liker 1
Gjest Riskjeks
Skrevet

Tenker Moren er hardcore Twilight fan.

Hvorfor det? Edvard er da et "innarbeidet" og normalt navn som har vært brukt i Norge lenge. At en karakter i en bokserie (?) heter det, gjør det jo ikke til et belastet navn av den grunn. Navn fra bok/TV-serier må være veldig sjeldne, eller oppfunnet av forfatter, for at de fleste skal få slike assosiasjoner.

Vi sliter veldig med å finne et navn til datteren vår som klinger fint men som samtidig ikke skal være for søtt. De vi har så langt er Mathilde, Ella, Ada, Emilia og Sofie. Noen tanker?

Synes alle disse er veldig søte, Mathilde er vel det eneste som går an.

Skrevet

Vi sliter veldig med å finne et navn til datteren vår som klinger fint men som samtidig ikke skal være for søtt. De vi har så langt er Mathilde, Ella, Ada, Emilia og Sofie. Noen tanker? Anonymous poster hash: f3680...9e2

De er supersøte, hva kaller dere "for søtt" da? Ada syns jeg er fint, Emilia er oppkonstruert/klinger ikke så fint.

Skrevet

De er supersøte, hva kaller dere "for søtt" da? Ada syns jeg er fint, Emilia er oppkonstruert/klinger ikke så fint.

Søtt for oss blir nok i gaten Victoria, Madelen, Constanse og i den gaten. Det kan gjerne være et navn som går bakover i tid her i Norge men som ikke er noe man forbinder med en 50 åring ala Ruth,Reidun,Laila osv...

Gjest Riskjeks
Skrevet

Søtt for oss blir nok i gaten Victoria, Madelen, Constanse og i den gaten. Det kan gjerne være et navn som går bakover i tid her i Norge men som ikke er noe man forbinder med en 50 åring ala Ruth,Reidun,Laila osv...

Hva med Oda, det synes jeg er både mindre søtt og mye finere enn Ada. Eller Hedda?

Skrevet

Det er fint :)

Alle disse navnene er forferdelig sukkersøte. Emilia var det verste. Hva med Julie?

Skrevet

Tenker de er pene veldig vanlige navn( kanskje Mathilde ikke er fullt då poppis?) men absolutt fine alle sammen...

• Liker 1
Skrevet

Edvard er superfint! veldig mange små som heter det, men det er det jo en grunn til, fint og klassisk!

Skrevet

Kan noen hjelpe meg å finne dobbeltnavn til Peder?

Anonymous poster hash: 1b350...7e9
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...