Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Emilie/Emily og Thomas er mine favoritter. Har en tospråklig familie og ønsker derfor navn som kan uttales greit ikke bare på norsk.

Ps- er ny her inne og ser mange sånne fancy emoji's, hvordan får man kloa i dem? :-)

Det er en liten smiley i linjen over vinduet du skriver i når du svarer i en tråd. Trykk på den, så kommer det opp flere :)

Anonymous poster hash: 81384...aad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Emilie/Emily og Thomas er mine favoritter. Har en tospråklig familie og ønsker derfor navn som kan uttales greit ikke bare på norsk.

Ps- er ny her inne og ser mange sånne fancy emoji's, hvordan får man kloa i dem? :-)

Thomas har alltid vært mitt favoritt navn, og det har vært førstevalget mitt hele tiden. Syns mannen ikke er like gira! Staut og godt norsk navn! Syns alle skal velge det :fnise:

Skrevet

Da er det slått fast,- Thomas ruler : -)

Skrevet

Gutten min heter Leon, har dere forslag til et guttenavn til som passer?

Gubbens forslag er Emil...

Skrevet

Gutten min heter Leon, har dere forslag til et guttenavn til som passer?

Gubbens forslag er Emil...

Leon Olaves

Leon Severin

Leon Johan

Leon Marrinus

Leon Lauritz

Leon Ulrik

Skrevet

Leon Olaves

Leon Severin

Leon Johan

Leon Marrinus

Leon Lauritz

Leon Ulrik

Den gutten jeg har heter Leon, må ha et navn til ny baby☺
Skrevet

Jeg tenker på Mio hvis det blir gutt :) Far er fra colombia.

Anonymous poster hash: fe742...41f

Skrevet

Siden dere har Amalie fra før, hva med Sofie? Eller noe slik?

har så mange vi kjenner som heter sofie. Hvis samboeren er med så blir det Filippa. Hvis dert blir jente. Gutt derimot, har ikke peiling :P

Jeg liker William. Men liker også navn som Henrik, Viktor, Isak og Oliver.

Skrevet

Jeg tenker på Mio hvis det blir gutt :) Far er fra colombia.

Anonymous poster hash: fe742...41f

Jeg synes det er et veldig "pinglete" navn. Søtt på en 2-åring, men kan du se for deg en seriøs voksen mann på 45 presentere seg som Mio?

• Liker 6
Skrevet

Jeg synes det er et veldig "pinglete" navn. Søtt på en 2-åring, men kan du se for deg en seriøs voksen mann på 45 presentere seg som Mio?

Enig med deg.

Men det er jo sånn navnemoten er for tiden. Alle, jenter som gutter, skal ha søte "pinglenavn". Kan ikke få sagt hvor lei jeg er av å høre alle de dillete navnene folk gir ungene sine... Nå har denne trenden var i sikkert 15 år... På tide med noe nytt?

• Liker 2
Skrevet

Enig! Statsminister Mio... frem med sterke og mandige navn igjen!

• Liker 3
Skrevet

Enig! Statsminister Mio... frem med sterke og mandige navn igjen!

Hva med Milo da? 👍

Skrevet

Hva med Milo da?

Som vaskemiddelet? Ikke bedre...

• Liker 4
Skrevet

Herre fred for noen navn som dukker opp med jevne mellomrom her.....Stakars unger :fnise:

"Hva er du oppkallt etter da vennen min?" "Ett vaskemiddel"

"Fy fader, du må være den største mannen jeg har sett, 2 meter høy og 150 kilo muskler, hva heter du?"

"Mio" / "Linus" /"Maximillian"/"Theodor"/"Severin" o.s.v

Tenker ikke folk lenger på at ungene blir voksne??

Advokat Mio

Rørlegger Linus

Dr. Maximillian

Anonymous poster hash: 8e12e...799
  • Liker 1
Skrevet

Jeg trenger faktisk ideer på staute, mandige, norske guttenavn.

Jentenavn er bankers om det blir jente, men guttenavn blir vi ikke enige om.

Skrevet

Jeg trenger faktisk ideer på staute, mandige, norske guttenavn.

Jentenavn er bankers om det blir jente, men guttenavn blir vi ikke enige om.

Erik. Ole. Hans. Petter. Thorbjørn. Kristian. Og Thomas, for å trekke frem favoritten fra forrige side. Alt utenom -ander -illian og pusenavnene fra 00-10 tallet.

• Liker 2
Skrevet

Erik. Ole. Hans. Petter. Thorbjørn. Kristian. Og Thomas, for å trekke frem favoritten fra forrige side. Alt utenom -ander -illian og pusenavnene fra 00-10 tallet.

Nå heter mannen min Thomas og min far + to brødre noen av de andre navna der, så kom gjerne med flere!

Plutselig innså jeg at jeg tilhører en familie med 80 talls navn hele veien :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Hva med Milo da?

Hold deg til Thomas, slik vi ble enige om :P

• Liker 5
Skrevet

Nå heter mannen min Thomas og min far + to brødre noen av de andre navna der, så kom gjerne med flere!

Plutselig innså jeg at jeg tilhører en familie med 80 talls navn hele veien :fnise:

Hehe! Det er jo fine navn! 70-80-90 tallet hadde mange gode navn! Jeg holder meg til 90-tallet og nedover når vi vurderer! Der er det navn som ikke kun inneholder søte vokaler.

Skrevet

Hold deg til Thomas, slik vi ble enige om :P

Point taken 😝

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...