Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har bestemt oss for Mir hvis det blir gutt! :) Hva synes dere om det? Betyr "fred"...

Men blir det jente, er det vanskeligere. Mannen vil ha Aili, jeg vil ha Eir eller Iris. Blir ikke enige...

Anonymous poster hash: 06a3f...c06
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Både Elisa og Elise er fint synes jeg. Liker kanskje siste hakket bedre. Møtte en liten Elsbett her om dagen, det er litt mer krøkkete.

Tenker på sextlf med Rannveig heitmann. "Hej, e e Elisa, æ e kåt, ring mæ nu."

Anonymous poster hash: 0642b...508

• Liker 1
Skrevet

Vi har bestemt oss for Mir hvis det blir gutt! :) Hva synes dere om det? Betyr "fred"...

Men blir det jente, er det vanskeligere. Mannen vil ha Aili, jeg vil ha Eir eller Iris. Blir ikke enige...

Anonymous poster hash: 06a3f...c06

Kalt opp etter romstasjonen?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere om navnet Florence? Vi vurderer det til jenta vår :) vi bor i USA og far er ikke norsk, derfor ønsker vi et internasjonalt navn.

Anonymous poster hash: ee1e7...457

Skrevet

Florence var fint :) Ville vært litt rart hvis dere hadde bodd i Norge og begge vært norske, men når dere bor i USA og den ene av dere ikke er norsk er det helt innafor synes jeg :)

Skrevet

Hva synes dere om navnet Florence? Vi vurderer det til jenta vår :) vi bor i USA og far er ikke norsk, derfor ønsker vi et internasjonalt navn.

Anonymous poster hash: ee1e7...457

Nydelig :)

Skrevet

Benedikte

Anonymous poster hash: 00c30...1a7

Gjest Belle âme
Skrevet

Benedikte

Anonymous poster hash: 00c30...1a7

Pent :)

Skrevet

Elian.

Anonymous poster hash: d5274...d41

I nord-Norge seie vi ofte Eliander :-)

Anonymous poster hash: de115...adc

• Liker 3
Skrevet

Hva synes dere om jentenavnet Mailinn/Mailin?

Anonymous poster hash: d1ba2...92d

Skrevet

Hva synes dere om jentenavnet Mailinn/Mailin?

Anonymous poster hash: d1ba2...92d

Det var jo litt spesielt . Det var fint da :)

Skrevet

Min datter heter Thea Celine.
Vi tenker på Oliver eller troy til gutten i magen. Hva synes dere.( ser ikke behovet for og ha 2 navn selv om storesøster har det)

Skrevet

Poster som anonym i frykt for å bli gjenkjent. Men det eneste guttenavnet både samboer og jeg er enige om, er Aron. Og mannen heter Mikael så syns det hadde koselig om gutten vår kunne ooppkalles etter han.

Så.. passer Aron Mikael fint sammen eller? Har et etternavn som klinger bra sammen med navnene.

Anonymous poster hash: 78c16...b8b

Skrevet

Poster som anonym i frykt for å bli gjenkjent. Men det eneste guttenavnet både samboer og jeg er enige om, er Aron. Og mannen heter Mikael så syns det hadde koselig om gutten vår kunne ooppkalles etter han.

Så.. passer Aron Mikael fint sammen eller? Har et etternavn som klinger bra sammen med navnene.Anonymous poster hash: 78c16...b8b

Nei det passer ikke. Det har jo ingen flyt. Si det høyt og hør hvordan det stopper opp. Aron. Mikael. Tungvindt. Aron Mikal derimot har mer flyt ;)

Anonymous poster hash: d5274...d41

• Liker 1
Skrevet

Så.. passer Aron Mikael fint sammen eller? Har et etternavn som klinger bra sammen med navnene.

Anonymous poster hash: 78c16...b8b

Jeg syntes de går greit sammen forsåvidt, men får veldig sånn gladkristen/jødiske vibner av det. Det er to litt 'uvanlige' bibelske navn så om jeg hadde møtt et barndom her det ville jeg tenkt at foreldrene var sterkt religiøse. Hver for seg tenker jeg ikke det... ( Aron er veldig fint navn forresten)

• Liker 1
Skrevet

Min datter heter Thea Celine.

Vi tenker på Oliver eller troy til gutten i magen. Hva synes dere.( ser ikke behovet for og ha 2 navn selv om storesøster har det)

Syntes begge navnene var fine, men jeg syntes ikke Troy passer til klassiske norske bondenavn, ikke Troy 'Storviken' liksom :P hvis dere heter Hansen ellernoe så er det jo ikke så farlig. Syntes begge navnene passer storesøsterens...

Skrevet

Hva syntes vi om Luis som mellomnavn på en gutt ( far er spansk, for den som lurte).er det for feminint på norsk? Jeg greier ikke helt å bestemme meg for om jeg liker det eller ikke... Får du sterke assosiasjoner til Louise?

Anonymous poster hash: 85deb...170

Skrevet

Tenker du trykk på u eller i?:)

Skrevet

Hva syntes vi om Luis som mellomnavn på en gutt ( far er spansk, for den som lurte).er det for feminint på norsk? Jeg greier ikke helt å bestemme meg for om jeg liker det eller ikke... Får du sterke assosiasjoner til Louise?

Anonymous poster hash: 85deb...170

Det er et greit nok navn, det uttales forskjellig fra Louise uansett, gjør det ikke?

Men jeg ville vurdert å stave det Louis. Jeg vet det ikke er den spanske måten, men jeg tror nok dere vil få mange stavespørsmål opp igjennom årene ellers.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...