Gå til innhold

Den store navnetråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ylva Eline

passer det sammen og er det fint?

Anonymkode: 1f635...23d

Greie navn hver for seg, men kombinasjonen blir for vokaler og for mye l. 

Anonymkode: 89e96...2dc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Blir litt for søtt for meg. Bare Anna er nydelig da ♡

Anonymkode: 47ce6...2c1

Annabell er 100x bedre enn Anna. De fleste navn er bedre enn Anna. Kjedeligere navn finnes knapt. 

Anonymkode: 6318a...866

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker kun skrekkfilm. Neppe et heldig navn akkurat nå. 

Anonymkode: b077c...381

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stygt å se på når e'en til slutt er fjernet. Utover det så gir det bare skrekkfilmassosiasjoner. Så alt er feil. 

Anonymkode: d1a6a...77a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en Annabel i klassen på 80-tallet. Husker jeg synes det navnet var så annerledes og fint! Og det synes jeg fortsatt ☺️

Anonymkode: 2a3fc...e02

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har både en venninne som har en datter som heter det + at en jente i barnehagen vår heter det. Felles for dem begge er at de ble mødre veldig tidlig, har ingen utdannelse og fremstår generelt litt «enkle». Og navnet Annabelle er i akkurat samme gate, synes jeg. Skriker «unge mødre» og null utdanning lang vei. Annabelle blir ikke lege, advokat eller ingeniør, for å si det sånn..!

Anonymkode: c904f...64a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjenner et barnehagebarn som heter Annabelle. En forelder er engelskspråklig og det føles derfor ikke så "dillete". Ellers synes jeg det blir for dumt å hete Annabelle Olsen, for eksempel.

Anonymkode: 38f52...c40

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ei jente som heter Annabelle. Helt greit, litt grå mus navn, men mye bedre enn Stine og Anne. 

Anonymkode: 1b618...474

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har både en venninne som har en datter som heter det + at en jente i barnehagen vår heter det. Felles for dem begge er at de ble mødre veldig tidlig, har ingen utdannelse og fremstår generelt litt «enkle». Og navnet Annabelle er i akkurat samme gate, synes jeg. Skriker «unge mødre» og null utdanning lang vei. Annabelle blir ikke lege, advokat eller ingeniør, for å si det sånn..!

Anonymkode: c904f...64a

He he tanta mi heter Annabelle og er overlege i hjertemedisin, så joda det kan de bli 😉. Synes forøvrig Annabelle er et fint navn. 

Anonymkode: 32a82...d4b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...