Gå til innhold

Den store navnetråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 3.1.2020 den 20.46, AnonymBruker skrev:

Hva syns dere om navnet Solan? 🤔😊

Anonymkode: 1dd8d...d61

Veldig flåklypa, men et stilig navn ☺️

Anonymkode: f1b47...de3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hmm jeg vet ikke jeg. Men det jeg vet er at dette hører hjemme i den store navnetråden.

 

Hva er det egentlig som får enkelte til å tro at de er altfor spesielle til å bruke den store navnetråden?

Anonymkode: 16b4e...13b

Der får man jo ikke svar. Se hvor mange svar Ts har fått her da! 
 

Til Ts: 

Bjørg

Kåre

Marit

Svein

Anonymkode: ec9bc...25b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foreslår Majestetus om det blir en gutt. Det er mitt nye favorittnavn. Skal for alltid foreslå det til alle som spør meg om guttenavneforslag. Gjerne i kombinasjon med Hans. 

Anonymkode: cdb87...a98

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gunnar og Georg! 

Anonymkode: 922a9...f62

Første jeg tenkte på👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Proximus skrev:

Inni alt dette her, jeg synes Gunnar er et fint navn jeg ^^, 

Enig! Kjekt å se gamle navn bli tatt i bruk. 
 

Jeg syns Ragnar, Torgeir, Torstein, Jonas, Eilif er fine guttenavn sammen med Gunnar. Jeg har to gutter selv, men kan ikke si navnene deres :P

Jeg aner ikke hvorfor, men jeg tror du får gutt Ts, derfor står det helt stille på jentenavn! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gunnar og Knut/Arvid/Torvald/Johan/Martin/Åsmund/Sigurd/Tryggve/Sigmund/Oddbjørn/Øivind

Eller Gunnar og Else/Ida/Jorunn/Agnes/Anja/Idun/Tora/Tove/Åse/Åsa/Snefrid/Solveig

Anonymkode: dbde9...ef1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 6.1.2020 den 17.23, AnonymBruker skrev:

Hva synes dere om Agathe?

Anonymkode: b5e35...f0a

Fint!

Anonymkode: df33b...757

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, morgenkåpedyret skrev:

Aselina og Leo

Aselina, hvor kommer det fra? Aldri hørt før. Minner meg om vaselin av en eller annen grunn, men var ikke et stygt navn 😛 Men Adelina/Avelina synes jeg er litt finere, men ulik mening er bare bra. 

Anonymkode: d7c11...2b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 hours ago, morgenkåpedyret said:

Aselina og Leo

Aselina? Har du vært borti feil tast på tastaturet siden s og d er ved siden av hverandre? Adelina er fint, Aselina har jeg aldri hørt om. Leo er også et fint navn :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, morgenkåpedyret skrev:

Aselina og Leo

Leo er et veldig gammelt navn, et trygt valg😊 Tror navnet begynner å bli bemerket. Vet om en Leo som er 8 år, han er oppkalt etter sin tipptippoldefar eller noe i den gata. Den tipptippen het faktisk Leo Leander 😀 

Anonymkode: d7c11...2b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Millimani skrev:

Aselina? Har du vært borti feil tast på tastaturet siden s og d er ved siden av hverandre? Adelina er fint, Aselina har jeg aldri hørt om. Leo er også et fint navn :) 

Har ikke trykket feil på tastaturet. Aselina het min oldemor, er en eldre utgave av navnet Selina/Celina. 😊 synes forøvrig at Aseline også er fint. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Aselina, hvor kommer det fra? Aldri hørt før. Minner meg om vaselin av en eller annen grunn, men var ikke et stygt navn 😛 Men Adelina/Avelina synes jeg er litt finere, men ulik mening er bare bra. 

Anonymkode: d7c11...2b0

Aselina er et gammelt navn, min oldemor het det. Og hun var fra ei bygd i Hordaland. Alltid likt det navnet. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...