Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tordis og Ingeleiv

Anonymkode: bc00a...676

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Marte, Julie, Oline, Jenny, Amalie og Olave går igjen i min familie.

Anonymkode: a4c31...113

Skrevet

Hva tenker dere om navnet Irene? Kanskje litt gammeldags, men mulig det kan bli bedre som et mellomnavn eller en annen vri? 

Anonymkode: c4d0f...a3d

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker dere om navnet Irene? Kanskje litt gammeldags, men mulig det kan bli bedre som et mellomnavn eller en annen vri? 

Fint, mitt navn det 😊

Anonymkode: 5f1ea...beb

Gjest Familytree
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg elsker dette👍👍

Skrevet

Vet om en søt dame som heter Minken, så nå har jeg begynt å like det navnet :) ikke så mange som heter det

• Liker 1
Skrevet
På 19.11.2019 den 19.05, AnonymBruker skrev:

Hva kan jeg kalle bror/søster til Johannes?😊 Noen tips? Trenger ikke være religiøst navn

Anonymkode: 01194...8b6

Eva, Marie, Kornelia, Karoline. 

Anonymkode: feeb4...f33

Skrevet
På 12.11.2019 den 19.35, AnonymBruker skrev:

Kan dere liste opp de fem fineste guttenavnene dere vet? Trenger inspirasjon og er open minded. 

Anonymkode: f1b47...de3

Aslak, Sivert, Sjur, Jeremias og Ask :) 

Skrevet
12 minutter siden, WhiteSwan skrev:

Vet om en søt dame som heter Minken, så nå har jeg begynt å like det navnet :) ikke så mange som heter det

Tilfeldigvis Hotel Cæsar Vilde? :P 

Anonymkode: 1e316...e3c

• Liker 2
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tilfeldigvis Hotel Cæsar Vilde? :P 

Nei 😜

Skrevet

Hva synes dere om navnet Indianna/Indianne? For de som er i tvil er det altså et kvinnenavn, norsk som sådan ;)

Anonymkode: aabf7...36e

Skrevet

Kan jeg kalle dattera mi for Anna, når jeg selv heter Hanna? Eller, jeg kan jo det, men er det veldig rart? Synes det er så fint navn. 

Anonymkode: df33b...757

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg kalle dattera mi for Anna, når jeg selv heter Hanna? Eller, jeg kan jo det, men er det veldig rart? Synes det er så fint navn. 

Litt. Også finnes det ikke et kjedeligere navn enn Anna.

• Liker 1
Skrevet
På 3.12.2019 den 20.59, AnonymBruker skrev:

Blir litt vanskelig i lengden fordi det rimer 

Skrevet
On 11/29/2019 at 11:42 PM, tussi680 said:

He

Rams opp noen gamle dame/ jentenavn som ble brukt før, sånn ca årsskifte mellom 18 og 1900 tallet f.eks.

Elisa

Kristine

Berthe

Alvilda

Augusta

Hanny

Henny

Fredrikke

Emilie

Bergliot

Borgny

Sofie

Marie

Margit

Kristi

Madli

Magdele

Johanna

On 12/3/2019 at 8:59 PM, AnonymBruker said:

Tja... Folk kaller jo ellers opp seg selv på barna sine i sjeldne tilfeller, så det er da bare å kjøre på

Skrevet

Hva tenker dere om navnet Ronja?

Anonymkode: d7833...402

Skrevet
On 12/3/2019 at 8:59 PM, AnonymBruker said:

Jeg syns det reddes av at Anna og Hanna uttales med ulikt trykk - Anne og Hanne hadde vært verre i så måte. Om du liker det hadde jeg kjørt på. 😊

• Liker 2
Skrevet

...Linus... venter en gutt på senvinteren og har så lyst til å kalle han det. Så var det noen som sa at det er fint på en liten gutt, men ikke på en voksen mann...og da ble jeg i tvil. Hva tenker dere?

Anonymkode: 60d90...0ea

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker pinglegutt. Men uansett hva folk tenker så er det personen som preger navnet, ikke navnet som preger ungen. Folk lærer seg å like navn når de blir kjent med ungen.

• Liker 7
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

...Linus... venter en gutt på senvinteren og har så lyst til å kalle han det. Så var det noen som sa at det er fint på en liten gutt, men ikke på en voksen mann...og da ble jeg i tvil. Hva tenker dere?

Anonymkode: 60d90...0ea

Er ikke veldig fan av navnet, men det er meg da. Syns ikke det passer dårligere til en voksen mann enn en liten gutt da.

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...