Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere om navnet Severin?

Anonymous poster hash: fd021...8bd

Elsker det! Nydelig navn og utelukkende gode assosiasjoner. Det er også litt skjeldent i den forstand at ikke så mange bærer navnet i dag :) Staut og tradisjonsrikt.. tommel opp fra meg :)

Vi lurer på Gabriel.

Eller Adam.

Hmmm

Anonymous poster hash: e084a...723

Å, Adam er nydelig! Jeg ville gått for det. Gabriel som guttenavn blir litt feminint for meg, men det er sikkert jeg som er rar der.. :fnise:

Hva synes dere om Hild?

Min mor heter det og vi vil gjerne ha oppkalling. Jeg er så vant til det men vet mange synes det er rart.

Anonymous poster hash: 7f141...54e

Liker det! Veldig sånn rett frem i staving og uttale :) Litt spesielt men likevel ikke et "tullenavn" :) Oppkalling er jo alltids stas også, da..

Anonymous poster hash: 61223...8ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes Sara er så fint, men nå heter jo halve verden det virker det som. Hva synes dere?

Enig det er fint, men det er jo veldig mange som syntes det, så ja, hele verden heter det....

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har den siste tiden forelsket meg i navnene Maud hvis det er en jente og Torstein hvis det er en gutt... Problemet er bare at jeg syntes ikke at de passer så godt sammen, Hva syntes dere?

Det er jo ikke sikkert at jeg får en av hvert kjønn da, men hvis så har jeg lyst på disse....

Anonymous poster hash: 73eeb...0a6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har den siste tiden forelsket meg i navnene Maud hvis det er en jente og Torstein hvis det er en gutt... Problemet er bare at jeg syntes ikke at de passer så godt sammen, Hva syntes dere?

Det er jo ikke sikkert at jeg får en av hvert kjønn da, men hvis så har jeg lyst på disse....

De passer kjempegodt. Torstein blir en søt gutt og en grepa kar, kjempefint navn.

Anonymous poster hash: 248be...7bc

Skrevet

Synes Sara er så fint, men nå heter jo halve verden det virker det som. Hva synes dere?

Jeg liker det :)

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg synes ikke disse navnene passer sammen. Maud er engelsk, Torstein er rotekte norsk.

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere om navnet kaisa til en jente?

Anonymous poster hash: e0c2c...30f
Skrevet

Hva synes dere om navnet kaisa til en jente?

Anonymous poster hash: e0c2c...30f

Jeg liker det ikke, men det er bedre enn Leah og Tallulah og Kirsebærkompott og alle disse andre tullenavnene.

• Liker 2
Gjest Eurodice
Skrevet

Hva synes dere om navnet Severin?

Anonymous poster hash: fd021...8bd

Severin vil jeg for alltid forbinde med en noe "vovet" sjømannsvise som jeg hørte som barn/tenåring:

For i morra kommer'n Severin i land, da må alle holde **** si i stand (resten utgår) :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Hva med Gerd?

Anonymous poster hash: 8842c...58f
AnonymBruker
Skrevet

Hva med Gerd?

Anonymous poster hash: 8842c...58f

Jeg personlig liker ikke Gerd... Synes det høres for maskulint og gammeldags ut... Kjenner for øvrig verdens søteste gamle dame som heter Gerd :) Men ville ikke brukt det selv...

Anonymous poster hash: d6a1f...a19

AnonymBruker
Skrevet

Er kaisa et styggt navn?

Anonymous poster hash: b770e...2a9
AnonymBruker
Skrevet

Ja, Kaia for eksempel er finere.

Anonymous poster hash: 5397e...a73
AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymous poster hash: d40d4...33f
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Veldig fint på ein hund hvertfall!

Anonymous poster hash: 1d722...02d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei :)

Anonymous poster hash: ce377...ffd
Skrevet

er ikke det mest vanlig for hunder i norge?

AnonymBruker
Skrevet

er ikke det mest vanlig for hunder i norge?

synd, jeg vurderte å gi datteren min det navnet, men tror jeg dropper det hvis det er et hundenavn :P

*Let the navnejakt continue*

Anonymous poster hash: b770e...2a9

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...