AnonymBruker Skrevet 22. juni 2019 #8141 Skrevet 22. juni 2019 Imre Mika Kian Yme Aiden Marlo Evander Konstantin Apollo Crispin Ervin Darvin Emerik Hugo Ivo Abel Jonus Leopold Malvin Milo Otis Timian Sakarias Anonymkode: bdf23...303
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2019 #8142 Skrevet 22. juni 2019 Elida og Jens ❤️ Anonymkode: f3284...93e
Millimani Skrevet 22. juni 2019 #8143 Skrevet 22. juni 2019 22 hours ago, AnonymBruker said: Hei. Lurer på om Selma og Ulrik passer sammen? Liker ikke typisk kjedelige navn som Aleksander, Bjørnar, Eirik hvis dere skjønner. Trenger et som er litt annerledes. Anonymkode: 3bb58...717 Selma og Ulrik er en fin kombinasjon 22 hours ago, AnonymBruker said: Tips: Navn som er lette å rope sammen i en streng tone. Anonymkode: a5848...aa8 Eeee-mil! 2
Elise80 Skrevet 22. juni 2019 #8144 Skrevet 22. juni 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner ikke hvorfor barnets hudfarge skal avgjøre hva han/hun skal hete? Hvis dere bor i Norge har det vel ingenting å si at deres genetiske opphav er kinesisk, barnet bør få et navn som passer i landet han/hun skal bo i, ikke landet som foreldrenes gener kommer fra. Anonymkode: 89e96...2dc Du har helt rett. Tenker kanskje bare litt langt. Du vet, mobbing og slik. Men du har rett🤗👍🏻
Elise80 Skrevet 22. juni 2019 #8145 Skrevet 22. juni 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Adeline Anonymkode: e1e20...d90 Adeline blir sterkt vurdert👍🏻😊
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2019 #8146 Skrevet 22. juni 2019 Hva slags stil er søstra til Iris? Siden dere snakker om stil her. Anonymkode: 7a05f...fd7
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2019 #8147 Skrevet 23. juni 2019 Jeg ønsker å bruke et kitt gammelt og "glemt" norsk navn til barnet i magen (vet ikke kjønn enda). Av guttenavn liker jeg godt Viljar og Mandius. Andre tips til guttenavn i samme gate? Jentenavn er jeg veldig usikker! Liker godt Ellinor og Mathilde, men de er vel nokså vanlige nå? Andre tips til jentenavn? Anonymkode: 59beb...fe9
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2019 #8148 Skrevet 23. juni 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ønsker å bruke et kitt gammelt og "glemt" norsk navn til barnet i magen (vet ikke kjønn enda). Av guttenavn liker jeg godt Viljar og Mandius. Andre tips til guttenavn i samme gate? Jentenavn er jeg veldig usikker! Liker godt Ellinor og Mathilde, men de er vel nokså vanlige nå? Andre tips til jentenavn? Anonymkode: 59beb...fe9 Viljar er det eneste norske navnet blant dem du lister opp. Mandius har jeg aldri hørt. Mathilde har vært vanlig i minst 30 år. Ellinor har også blitt veldig populært de siste ti årene, sjekk ssb. Kurven går rett i været fra ca. 2005. Veldig lurt å sjekke ssb, generell oppfordring, er mange som tror et navn er mer sjeldent eller mer vanlig enn det er. Anonymkode: 89e96...2dc
Snurrepurre Skrevet 23. juni 2019 #8149 Skrevet 23. juni 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva slags stil er søstra til Iris? Siden dere snakker om stil her. Anonymkode: 7a05f...fd7 Sofia/Sofie, Hermine, Noelle, Tiril, Aurora/Aurore/Eurora, Mathilde, Luna, Linde, Ea, Lerke, Cornelia og Tilje er navn jeg syntes kan gå sammen med Iris. Ikke alle er samme «stil», men er fine sammen. 🙂
Snurrepurre Skrevet 23. juni 2019 #8150 Skrevet 23. juni 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ønsker å bruke et kitt gammelt og "glemt" norsk navn til barnet i magen (vet ikke kjønn enda). Av guttenavn liker jeg godt Viljar og Mandius. Andre tips til guttenavn i samme gate? Jentenavn er jeg veldig usikker! Liker godt Ellinor og Mathilde, men de er vel nokså vanlige nå? Andre tips til jentenavn? Anonymkode: 59beb...fe9 Severine er fint, og litt uvanlig (er vel helst Severin som begynner å ta seg opp) 🙂 ellers; Teodora, Gustava, Elfrida, Regine, Rikke
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2019 #8151 Skrevet 23. juni 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ønsker å bruke et kitt gammelt og "glemt" norsk navn til barnet i magen (vet ikke kjønn enda). Av guttenavn liker jeg godt Viljar og Mandius. Andre tips til guttenavn i samme gate? Jentenavn er jeg veldig usikker! Liker godt Ellinor og Mathilde, men de er vel nokså vanlige nå? Andre tips til jentenavn? Anonymkode: 59beb...fe9 Viljar er jo ikke glemt?? Vet om mange små gutter med det navnet Hva med Valdemar, Klaus, Noe, Tore, Ananias(jeg personlig digger dette navnet!), Melchior, Absalon, Torbjørn, Gustav, Halvor, Embret, Ellev, Harald? Anonymkode: 1e316...e3c
Millimani Skrevet 23. juni 2019 #8152 Skrevet 23. juni 2019 5 hours ago, AnonymBruker said: Jeg ønsker å bruke et kitt gammelt og "glemt" norsk navn til barnet i magen (vet ikke kjønn enda). Av guttenavn liker jeg godt Viljar og Mandius. Andre tips til guttenavn i samme gate? Jentenavn er jeg veldig usikker! Liker godt Ellinor og Mathilde, men de er vel nokså vanlige nå? Andre tips til jentenavn? Anonymkode: 59beb...fe9 Ellinor og Matilde er flotte jentenavn Leif Gunnar Knut Jens Arne Peder Bernhard Olai Erling Haldor Ruth Magdele Alvilda Ingeborg Margit Solfrid Elisa Turid Gerd
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2019 #8153 Skrevet 23. juni 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ønsker å bruke et kitt gammelt og "glemt" norsk navn til barnet i magen (vet ikke kjønn enda). Av guttenavn liker jeg godt Viljar og Mandius. Andre tips til guttenavn i samme gate? Jentenavn er jeg veldig usikker! Liker godt Ellinor og Mathilde, men de er vel nokså vanlige nå? Andre tips til jentenavn? Anonymkode: 59beb...fe9 Jentenavn kan være Konstanse, Jørgine, Jensine, Alma, Alette, Harriet, Oline, Anine, Hedvig, Mali, Emerense, Iselilja, Henrikke, Anea, Pernille. Anonymkode: 1e316...e3c
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2019 #8154 Skrevet 23. juni 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ønsker å bruke et kitt gammelt og "glemt" norsk navn til barnet i magen (vet ikke kjønn enda). Av guttenavn liker jeg godt Viljar og Mandius. Andre tips til guttenavn i samme gate? Jentenavn er jeg veldig usikker! Liker godt Ellinor og Mathilde, men de er vel nokså vanlige nå? Andre tips til jentenavn? Anonymkode: 59beb...fe9 Amadeus, Marselius, Selmer Anonymkode: dbe16...546
WilhelmineAmalie Skrevet 23. juni 2019 #8155 Skrevet 23. juni 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ønsker å bruke et kitt gammelt og "glemt" norsk navn til barnet i magen (vet ikke kjønn enda). Av guttenavn liker jeg godt Viljar og Mandius. Andre tips til guttenavn i samme gate? Jentenavn er jeg veldig usikker! Liker godt Ellinor og Mathilde, men de er vel nokså vanlige nå? Andre tips til jentenavn? Anonymkode: 59beb...fe9 Greger Gustav Tidemann Tellef Erlend Iver Else Albertine Fredrikke Inga Lise Oline
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2019 #8156 Skrevet 23. juni 2019 Hvis jeg fikk barn igjen nå: jente = Konstanse gutt = Edvin Anonymkode: adb87...956
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2019 #8157 Skrevet 23. juni 2019 On 6/21/2019 at 9:58 PM, AnonymBruker said: Hei. Lurer på om Selma og Ulrik passer sammen? Liker ikke typisk kjedelige navn som Aleksander, Bjørnar, Eirik hvis dere skjønner. Trenger et som er litt annerledes. Anonymkode: 3bb58...717 Ulrik er et kjempefint navn, men tror sjansen er større for at han er eneste Bjørnar enn eneste Ulrik i klassen 🤣 Anonymkode: 5020c...367 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2019 #8158 Skrevet 23. juni 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ønsker å bruke et kitt gammelt og "glemt" norsk navn til barnet i magen (vet ikke kjønn enda). Av guttenavn liker jeg godt Viljar og Mandius. Andre tips til guttenavn i samme gate? Jentenavn er jeg veldig usikker! Liker godt Ellinor og Mathilde, men de er vel nokså vanlige nå? Andre tips til jentenavn? Anonymkode: 59beb...fe9 De som er «glemt» er jo navn som ikke er helt i vinden igjen enda.. Typisk litt hardere enn Ellinor, Mathilde, Olivia osv. som er poppis nå. Et godt, gammelt navn er Harriet Av guttenavn, i samme gate som Mandius, har man Celius Flere forslag: Petra, Severine, Berta, Olene, Serine, Oktavia, Agnethe, Tobine, Thordis, Gurine, Ofelia, Lava, Palmine, Gunhilde, Borghild, Hjørdis, Edith.. Torkel, Tollak, Eilert, Bertil.. Når jeg ser i slektsbøker og navnetellinger bakover i tid så er det MYE de samme navnene aom går igjen! Og som også er vanlige i dag. Eller så er det en haug med sære navn som sikkert bare 1-2 i Norgenshistorien har vært døpt 😂 Anonymkode: 62ad3...b8c 1
AlkoMann Skrevet 23. juni 2019 #8159 Skrevet 23. juni 2019 Preben har alltid vært et vakkert guttenavn .
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #8160 Skrevet 24. juni 2019 På 22.6.2019 den 0.04, AnonymBruker skrev: Trenger ikke å være blomsternavn. Anonymkode: 7a05f...fd7 Rose? Det er så fint😍 «Iris og Rose, kom inn! Middag er ferdig...» Anonymkode: d7c11...2b0
Fremhevede innlegg