Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg liker Linn og Balder veldig godt 😊

Anonymkode: feeb4...f33

Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Flere forslag til hva lillesøsteren til Elida heter? :) 

Anonymkode: d7c11...2b0

Alida 😉

Anonymkode: 5f1ea...beb

Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Flere forslag til hva lillesøsteren til Elida heter? :) 

Ella, Ingrid, Olivia, Bettina, Ellinor, Amalie, Amanda, Julie, Sunniva, Linnea, Amelia

Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Nydelige navn, synes de passer kjempefint sammen 😊

venter en jente jeg og, og synes Adelia er så fint, men storesøster heter Cornelia så det blir for likt synes jeg.. ☺️

Anonymkode: 76247...39a

Hva med Adele eller Alida? :) 

• Liker 1
Skrevet

Vi har jentenavn om det blir jente. Men er ikke sikre på guttenavn. Får vite hva det blir nå om noen uker. Jentenavnet er vi helt 100% sikre på. Kall meg feig men vil ikke skrive det her.

Det er mange guttenavn jeg liker, og han liker noen. Men vi vil se gutten, om det blir gutt først.

Søskenbarnet mitt brukte 3 uker på å finne navn, så jeg kom til å lure på, hvor lenge har vi til vi "må" ha navn?

Skrevet
12 minutter siden, prettylittlemisfit skrev:

Vi har jentenavn om det blir jente. Men er ikke sikre på guttenavn. Får vite hva det blir nå om noen uker. Jentenavnet er vi helt 100% sikre på. Kall meg feig men vil ikke skrive det her.

Det er mange guttenavn jeg liker, og han liker noen. Men vi vil se gutten, om det blir gutt først.

Søskenbarnet mitt brukte 3 uker på å finne navn, så jeg kom til å lure på, hvor lenge har vi til vi "må" ha navn?

Du må registrere navnet på barnet ditt innen 6 måneder. Etter 6 måneder står du i fare for å få en bot, og barnet vil/kan automatisk bli gitt mors etternavn og tittelen "gutt" eller "jente". En slektning jobber innenfor dette feltet, og som regel tar de kontakt med foreldrene før de tar videre steg, for i de fleste tilfeller er det snakk om en forglemmelse, og ikke at foreldrene ikke har funnet navn.

Anonymkode: 8f7a3...c95

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alida 😉

Anonymkode: 5f1ea...beb

Elida og Alida? 🤣 Så dersom vi får flere blir det en Idar, Ida og Vida?:ler:

1 time siden, Muskath skrev:

Ella, Ingrid, Olivia, Bettina, Ellinor, Amalie, Amanda, Julie, Sunniva, Linnea, Amelia

Takk for fine forslag, flere vi ikke har tenkt på :) 

Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må registrere navnet på barnet ditt innen 6 måneder. Etter 6 måneder står du i fare for å få en bot, og barnet vil/kan automatisk bli gitt mors etternavn og tittelen "gutt" eller "jente". En slektning jobber innenfor dette feltet, og som regel tar de kontakt med foreldrene før de tar videre steg, for i de fleste tilfeller er det snakk om en forglemmelse, og ikke at foreldrene ikke har funnet navn.

Anonymkode: 8f7a3...c95

Takk for informasjonen! Jeg tror nok vi finner ett navn før det har gått 6 mnd, håper jeg 😛 Har jo noen vi tenker på, så ett av dem passer nok til lillegutt, om det blir en gutt :) 

Skrevet

Jeg har en Ellinor. Sliter litt med hva lillesøster kan hete? Mulig jeg er blind på eget navn, men jeg klarer ikke helt å putte navnet i en bås. Av navn som ikke er «tatt» liker jeg Astrid, Oline, Sigrid, Johanne, Agnes, Freya, Hanna/Hanne, Vårinn og kanskje Amanda, men føler ikke jeg er helt i mål. Vil ikke ha for søte navn. 

Anonymkode: f1b47...de3

Skrevet

Vi ønsker et sterkt (gjerne nordisk) navn som ikke er for vanskelig å uttale i utlandet (da vi har venner og familie rundt om kring) . 

Vi har en Frida fra før. Hva kan lillesøster hete? 

Anonymkode: 9ae83...4d5

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi ønsker et sterkt (gjerne nordisk) navn som ikke er for vanskelig å uttale i utlandet (da vi har venner og familie rundt om kring) . 

Vi har en Frida fra før. Hva kan lillesøster hete? 

Sigrid, Ingrid, Inga, Ada, Ellen, Runa, Maud

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sigrid, Ingrid, Inga, Ada, Ellen, Runa, Maud

Jeg liker Sigrid, Ingrid og Ada 😊 Fører de opp på listen. Vi sliter skikkelig med å finne noe begge liker. 

Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har en Ellinor. Sliter litt med hva lillesøster kan hete? Mulig jeg er blind på eget navn, men jeg klarer ikke helt å putte navnet i en bås. Av navn som ikke er «tatt» liker jeg Astrid, Oline, Sigrid, Johanne, Agnes, Freya, Hanna/Hanne, Vårinn og kanskje Amanda, men føler ikke jeg er helt i mål. Vil ikke ha for søte navn. 

Jeg liker Sigrid og Johanne, til en viss grad Amanda. Ellers ser jeg for meg navn som Jannike, Annikken, Sunniva, Susanne, Tyra, Celine, Alette, Signe

Skrevet

Hvilken av disse navnene hadde du gått for?

1.Elvira 

2.Julie

3. Amalie 

Anonymkode: 671bd...e99

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

1.Elvira 

2.Julie

3. Amalie 

Glemte 

4.olivia 

Skrevet
På 23.1.2019 den 15.28, AnonymBruker skrev:

Har også en Ellinor😊. Jeg liker navn som:

Ulrikke, Sunniva, Alvilde, Katinka, Sigrid, Pauline, Lovise, Sigrid, Johanna, Ingvild, Idun, Guro, Lotte, Othilie, Fredrikke, Åsne, Aurora, Synne, Synnøve, Ebba, Birgit...

Anonymkode: 6c4ca...38f

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

1.Elvira 

2.Julie

3. Amalie 

Elvira! 

• Liker 2
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

1.Elvira 

2.Julie

3. Amalie 

Elvira :) 

Anonymkode: 62ad3...b8c

• Liker 1
Skrevet

Noen som har tips til sterkt jentenavn på E?

Det blir Edvald hvis det blir en gutt. 

Anonymkode: 7fe27...8aa

Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

1.Elvira 

2.Julie

3. Amalie 

Elvira 😊

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...